Vandaag dacht ik laat ik Lieke eens opbellen. Ik pak mijn mobiel en zoek het nummer van Lieke op. Alleen mijn mobiel deed weer iets vaags zodat hij de namen niet bij de nummers vermelde, maar ik herken Liekes nummer natuurlijk wel, dat is dus geen probleem.
Ik bel dus Lieke op en net als ik aan het bellen ben, word ik gebeld op mijn andere mobiel.
Ik laat hem gewoon over gaan, maar na een tijdje denk ik toch: Laat ik eens kijken wie het is. Oja tuurlijk, een onbekent nummer. Het zal mijn zusje wel zijn, die zou tenslotte nog bellen welke pizza ze wou hebben. Maar net toen ik wou opnemen, hangt zij op. Ach als het belangrijk is belt ze wel terug.
Ik klik Liekes nummer weer aan en weer word ik gebeld door mijn zusje, maar weer wacht ik te lang voor ik opneem en hangt mijn zusje weer op voordat ik iets kan zeggen. Ik dacht: laat ik nou maar even met mijn mobiel in mijn handen wachten tot ze weer belt dan ben ik nooit te laat. Maarja niemand belt.
Dus ik begin maar weer met Lieke te bellen, zij zal zich ook wel afvragen waarom ik haar mobiel steeds een paar keer laat overgaan. Maar weer gaat mijn andere mobiel een keer over. Gelijk grijp ik naar mijn broekzak om te kijken wie het is. Maar er is alweer opgehangen.
Ik denk: K*T, K*T, K*THO*R IS ZE OOK ALTIJD, laat ik eens een SMSje sturen en zeggen dat ze moet ophouden met klote.
Dus ik stuur: ophouden klootzak.
Direct krijg ik een smsje op mijn andere mobiel: ophouden klootzak.