Auteur Topic: Wat was jouw belevenis van de dag?  (gelezen 183436 keer)

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat was jou belevenis van de dag?
« Reactie #520 Gepost op: 17-10-2008, 20:19:05 »
vandaag kreeg ik een lift van een meisje wat ik nog nooit gezien had en totaal niet kende maar toch vond ik het lief ::jaja::
De lift?

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #521 Gepost op: 18-10-2008, 00:38:59 »
Zit ik op m'n fietsje...wordt er voor mijn neus een drugspersoon door een politiehond neergehaald! felle beestjes hoor  ::jaja::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #522 Gepost op: 18-10-2008, 08:55:14 »
Gisteren eigenlijk, maar dat mag nu nog wel he? We hadden het personeelsuitje in de Dierentuin in Emmen, en 's avonds zijn we in de nachthokken geweest van de nijlpaarden, neushoorns, giraffen, emoe's, gnoe's, struisvogels, waterbokken, bizons en de olifanten. Was echt gaaf! We mochten de neushoorns aaien en de giraffen voeren  :D :D :D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #523 Gepost op: 18-10-2008, 08:57:08 »
Gisteren eigenlijk, maar dat mag nu nog wel he? We hadden het personeelsuitje in de Dierentuin in Emmen, en 's avonds zijn we in de nachthokken geweest van de nijlpaarden, neushoorns, giraffen, emoe's, gnoe's, struisvogels, waterbokken, bizons en de olifanten. Was echt gaaf! We mochten de neushoorns aaien en de giraffen voeren  :D :D :D

Bakkie is jaloers op Swifty.....maar wat zal dat gaaf zijn geweest zeg!!! Ik ben destijds wel eens op avondvisite in Blijdorp geweest omdat we toen een abonnement hadden en dat was ook heel erg gaaf ::ok:: ::bravo:: ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #524 Gepost op: 18-10-2008, 10:08:19 »
's avonds zijn we in de nachthokken geweest van de nijlpaarden
is Bakkertje een beetje proper?  :-X

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #525 Gepost op: 18-10-2008, 10:14:07 »

>:D >:D >:D

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #526 Gepost op: 18-10-2008, 13:27:51 »
De wekker ging en toen moest ik opstaan ( I know...de dag is nog kort...hopelijk wordt hij een ietsiepietsie spannender dan dit... ::))
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #527 Gepost op: 18-10-2008, 17:34:59 »
ik heb een trendy jas gekocht.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Siebrand

• Forumlid
« Reactie #528 Gepost op: 18-10-2008, 18:00:21 »
We hadden het personeelsuitje in de Dierentuin in Emmen, en 's avonds zijn we in de nachthokken geweest van de nijlpaarden, neushoorns, giraffen, emoe's, gnoe's, struisvogels, waterbokken, bizons en de olifanten. Was echt gaaf! We mochten de neushoorns aaien en de giraffen voeren  :D :D :D

Dat heb ik een paar jaar geleden ook een keer gedaan in Emmen en dat was inderdaad zeer de moeite waard. ::ok::

Offline Siebrand

• Forumlid
« Reactie #529 Gepost op: 18-10-2008, 18:02:18 »

Die nijlpaarden in Emmen stinken behoorlijk...

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #530 Gepost op: 18-10-2008, 19:18:42 »
Die nijlpaarden in Emmen stinken behoorlijk...

::jaja:: :-X

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #531 Gepost op: 18-10-2008, 19:36:26 »
We hebben de zaterdagdrukte bij de Ikea overleefd ;D

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #532 Gepost op: 18-10-2008, 20:51:13 »
Dat ik de reparateur van mijn kapotte achterlicht een kluns vind. Ik ga exgtra niet naar beun de haas omdat ik mijn brommer voor mijn werk nodig heb. Nu was mijn achterlicht kapot, en ik had het vervangen, maar het bleek iets anders te zijn, dan gewoon een ´uitgeblust´ lampje.

Ik kon gisteren eindelijk mijn brommer naar de fietsenmalker brengen, omdat het vermoeden bestond dat er iets was met  de ´aarde-draad´, of wellicht de spanningsregelaar, bleek het die laatste te zijn, volgens mijn reparateur.

Ik maak een rit naar het huis van mijn moeder, lampje doet het gewoon. Ik rijd daar weg in het half duister, en zie de rode schijn van mijn achterlicht.

Word ik halverwege de rit naar huis staande gehouden door de politie, met de mededeling dat mijn achterlicht niet brandt.......

Gelukkig geen boete, omdat ik de rekening van de reparatie van vanmiddag bij me had, en ik kon aantonen dat ik er alles aan had gedaan om niet zonder brandend achterlicht te rijden. Zelfs geen opdracht om het binnen 24 uur te laten repareren, omdat ze ook wel snappen dat fietsenmakers zondags (en de meesten ook op maandag) gesloten zijn. Nadat ik beloofde de boel opnieuw na te laten kijken, mocht ik doorrijden.

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #533 Gepost op: 19-10-2008, 08:59:43 »
We hebben de zaterdagdrukte bij de Ikea overleefd ;D
  ::rofl:: je moet nu niet vlug van onderwerp veranderen he  ::tandpastasmiley::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #534 Gepost op: 19-10-2008, 09:52:44 »
  ::rofl:: je moet nu niet vlug van onderwerp veranderen he  ::tandpastasmiley::

Tsskkkk ik mag dus mijn eigen stank niet eens meer ontlopen?? ::) ::) ::)

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #535 Gepost op: 19-10-2008, 12:35:55 »
ik heb de diepvries ontdooit  ::trots::

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #536 Gepost op: 19-10-2008, 16:38:37 »
Mijn middag zag er, vanaf 14.00 uur, als volgt uit:

- Lekker voetballen met vrienden  :)
- Door Marokkanen uitgescholden en bedreigd  >:(
- Lekker verder gevoetbald
- Door Marokkanen bedreigd ("ik maak je dood jonge, ik heb een mes")
- Toch maar verder gevoetbald
- Okee, dan toch maar even tegen de Marokkanen gevoetbald ("Marokko tegen Nederland, we maken jullie af jonge")
- Marokkanen met 6-0 ingemaakt, terwijl ze meestal met 1 of 2 man meerspeelden en er bij ons 2 meisjes meededen  >:D
- Weer bedreigd en uitgescholden en uiteindelijk de strijd maar opgegeven en toch het veldje verlaten... :(

Het is echt te belachelijk voor worden, alle vooroordelen zijn weer heerlijki bevestigd. ::niet-ok:: ::niet-ok::
Je voelt je zo machteloos kwaad tegenover dat soort tuig. ::niet-ok:: ::niet-ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Firesphere

• Forumlid
  • Don't ever try that again
« Reactie #537 Gepost op: 19-10-2008, 19:00:06 »
Mijn middag zag er, vanaf 14.00 uur, als volgt uit:

- Lekker voetballen met vrienden  :)
- Door Marokkanen uitgescholden en bedreigd  >:(
- Door Marokkanen bedreigd ("ik maak je dood jonge, ik heb een mes")
- Toch maar verder gevoetbald
- Okee, dan toch maar even tegen de Marokkanen gevoetbald ("Marokko tegen Nederland, we maken jullie af jonge")
- Marokkanen met 6-0 ingemaakt, terwijl ze meestal met 1 of 2 man meerspeelden en er bij ons 2 meisjes meededen  >:D
- Weer bedreigd en uitgescholden en uiteindelijk de strijd maar opgegeven en toch het veldje verlaten... :(

Het is echt te belachelijk voor worden, alle vooroordelen zijn weer heerlijki bevestigd. ::niet-ok:: ::niet-ok::
Je voelt je zo machteloos kwaad tegenover dat soort tuig. ::niet-ok:: ::niet-ok::
Heb ik altijd met als ik ga tennissen, meestal staan ze me de hele tijd uit te lachen en uit te schelden als ik sta te oefenen.

Als ik ze dan uitnodig voor een partijtje (vooral de wat oudere jongens), dan hebben ze na twee keer de bal te hebben geraakt pijn in hun pols en stoppen ze (Ja, zo fantastisch, 32 kilo bespanning :D )

En daarnaast veeg ik ze van de baan alsof ze er niet eens zijn. Meestal hebben ze dan vrij snel respect. Zo niet, dan zeg ik domweg dat ze hun mond moeten houden. Ben 1x bedreigd met een mes. Heb toen tegen die jongen gezegd
Citaat
Mijn tennisracket heeft meer bereik dan jij met je mes, als je iets probeert zal ik alvast de ambulance bellen met de mededeling dat iemand een tennisracket in z'n hoofd heeft gekregen?
Stilletjes sloop hij weg  ::trots::
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #538 Gepost op: 19-10-2008, 20:05:41 »
Okee, dat is wel mooi als het werkt. :) Maar ik heb liever niet dat het zo ver komt dat de messen al getrokken worden. ;) :P
Bovendien waren ze met véél (stuk of 10, wij met 8 waarvan 2 meisjes) en hebben ze ongetwijfeld veel meer knokervaring dan ik, dus als het even kan laat ik het niet op een gevecht aankomen.  ;D

Ik vond het wel buitengewoon mooi dat we ze compleet wegspeelden, terwijl ze zich stuk voor stuk de dribbelkoning van Marokko wanen. Maar het is natuurlijk niet leuk voetballen op die manier. Onze keeper kreeg een karatetrap in zijn buik, ik werd vol op de schenen getrapt terwijl er geen bal was en een meisje kreeg steeds allerlei misselijke seksueel getinte opmerkingen naar haar hoofd. Verder spelen ze ook continu vals; we zouden 6 tegen 6 spelen, maar er stonden toch steeds 7 of 8 van hun in het veld, een doelpunt van ons "hadden ze niet gezien" en een bal van hun in het zijnet (!) zou dan wel weer een goal geweest zijn. En álles gaat op een agressieve manier.
Overigens wel grappig dat in hun team na ieder doelpunt van ons de ("vieze kanker-") keeper vervangen moest worden. >:D

Maar omdat een potje voetbal tegen/met Marokkanen áltijd op bovenstaande manier verloopt, willen we liever helemaal niet meer met ze voetballen. En dan krijg je allerlei dreigementen.

En denk je na zo'n kutpartijtje eindelijk van ze af te zijn, komt er doodleuk weer een nieuwe lading ellendelingen. ::niet-ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Firesphere

• Forumlid
  • Don't ever try that again
« Reactie #539 Gepost op: 19-10-2008, 20:52:14 »
Wat ook vaak werkt is echt een stuk harder terugpraten, denk er om dat je dan wel genoeg mensen backup hebt. Vaak waren ze bij mij al bang als mijn oud-huisgenoot even langs kwam, dan waren wij met 2 tegen 6, en dan zijn ze snel stil.

Wat trouwens in mijn geval misschien ook vaak uitmaakt:
Het tennisveld is naast een moskee...
I'm not a complete idiot; some parts are missing