Auteur Topic: Wat was jouw belevenis van de dag?  (gelezen 183416 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat was jou belevenis van de dag?
« Reactie #540 Gepost op: 19-10-2008, 20:59:09 »

32 kilo bespanning :D )

wist niet dat kattendarmen zo zwaar waren.

Maar voor de rest moet ik je gelijk geven, ik heb niets tegen Marokkanen op zich, maar momenteel maakt een klein deel echt de kachel aan. je zou er bijna geert wilders door gaan stemmen, maar dat doe ik dan bij nader inzien toch maar niet.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #541 Gepost op: 19-10-2008, 21:17:50 »
ik vergeet mijn eigen belevenis van de dag:

Ik heb vandaag mijn tweede kruidvatkaart van dit seizoen gebruikt, ik zou eigenlijk naar Woonmall Alexandrium gaan, maar ik vergiste me in de naam, alleen het meubeldeel bleek open te zijn, al het andere niet.

Ik ben verder doorgereisd naar Amsterdam waar wel de winkels open waren, en ik zag daar overal namen en opschriften die voorkomen in dat gratis boekje van Harry Mulisch (Twee vrouwen)  Echt een gekke gewaarwording, want dat boekje is al 33 jaar geleden geschreven.

maar de leukste belevenis vandaag was mijn korte bezoekje aan een plek die ze hier op het forum eigenlijk allemaal wel kennen, al is het van het forum zelf: ik heb een kop koffie gedronken in de Observant, en dat was een gekke gewaarwording, zo leeg. Je hoorde bij wijze van spreken wel het geroezemoes van de kandidaten, de mol en de fans, maar dan ´anders´.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #542 Gepost op: 19-10-2008, 21:20:48 »
Maar voor de rest moet ik je gelijk geven, ik heb niets tegen Marokkanen op zich, maar momenteel maakt een klein deel echt de kachel aan. je zou er bijna geert wilders door gaan stemmen, maar dat doe ik dan bij nader inzien toch maar niet.

Nou precies, ik vind Wilders walgelijk, maar ik herken wel de zogenaamde 'onderbuikgevoelens' en deze rotzakken doen er alles aan die te bevestigen... >:(

Overigens, als je heel politiek correct bent, zeg je inderdaad: "tien procent verpest het voor de overige 90%"
Maar als ik kijk wat we daar op het voetbalveld tegenkomen, dan is het, ongelogen, bij 100% van de Marokkanen ellende. Ik wíl niet generaliseren, maar dat blijkt in de praktijk gewoon zo te zijn. :(
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #543 Gepost op: 19-10-2008, 21:31:59 »
als je ziet wat bijvoorbeeld Fireshere mee heeft gemaakt, gewoon lik op stuk geven, dan blijken ze ineens heel klein te zijn.

Je zult zelden een Marokkaan in zijn uppie iets zien uitvreten, het gaat altijd in duo´s of groepsverband. Ja, en dat is zoooooooo flink.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #544 Gepost op: 19-10-2008, 21:48:39 »
als je ziet wat bijvoorbeeld Fireshere mee heeft gemaakt, gewoon lik op stuk geven, dan blijken ze ineens heel klein te zijn.

Dat kan wel zo wezen, maar het is natuurlijk niet realistisch om aan te nemen dat je het altijd zo kan doen. Inderdaad omdat ze altijd in groepen komen.

In de situatie die ik vanmiddag meemaakte, valt er volgens mij geen goede oplossing te bedenken, daarom is het zo verdomde frustrerend.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Firesphere

• Forumlid
  • Don't ever try that again
« Reactie #545 Gepost op: 19-10-2008, 22:45:12 »
wist niet dat kattendarmen zo zwaar waren.
Ik heb gewoon kunststof snaren op m'n racket hoor ;)
De kilo's in bespanning, geeft aan hoeveel kilo kracht er op het absolute centrum van het blad gezet moet worden om de snaren (zo uit m'n hoofd) 5mm te laten doorbuigen.

Maar het werkt voor mij. En anders loop ik naar de Moskee :)
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #546 Gepost op: 19-10-2008, 23:04:40 »
Ik heb gewoon kunststof snaren op m'n racket hoor ;)
De kilo's in bespanning, geeft aan hoeveel kilo kracht er op het absolute centrum van het blad gezet moet worden om de snaren (zo uit m'n hoofd) 5mm te laten doorbuigen.

Maar het werkt voor mij. En anders loop ik naar de Moskee :)
spelen ze daar ook tennis? denk het wel, maar dan op kousen, want ze moeten allemaal de schoenen uitdoen daar.

Offline Firesphere

• Forumlid
« Reactie #547 Gepost op: 20-10-2008, 01:52:27 »
spelen ze daar ook tennis? denk het wel, maar dan op kousen, want ze moeten allemaal de schoenen uitdoen daar.

Mind over matter, lees beter

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #548 Gepost op: 20-10-2008, 12:28:07 »
Mijn middag zag er, vanaf 14.00 uur, als volgt uit:

- Lekker voetballen met vrienden  :)
- Door Marokkanen uitgescholden en bedreigd  >:(
- Lekker verder gevoetbald
- Door Marokkanen bedreigd ("ik maak je dood jonge, ik heb een mes")
- Toch maar verder gevoetbald
- Okee, dan toch maar even tegen de Marokkanen gevoetbald ("Marokko tegen Nederland, we maken jullie af jonge")
- Marokkanen met 6-0 ingemaakt, terwijl ze meestal met 1 of 2 man meerspeelden en er bij ons 2 meisjes meededen  >:D
- Lekker verder gevoetbald
- Weer bedreigd en uitgescholden en uiteindelijk de strijd maar opgegeven en toch het veldje verlaten... :(

Het is echt te belachelijk voor worden, alle vooroordelen zijn weer heerlijki bevestigd. ::niet-ok:: ::niet-ok::
Je voelt je zo machteloos kwaad tegenover dat soort tuig. ::niet-ok:: ::niet-ok::
zoiets had ik ook een keer. wij waren met zn drieen lekker aan het voetballen, komen er opeens van die gasten de hele tijd de bal wegschoppen enzo. na een tijdje werd ik zo boos(en dat word ik anders nooit) dat ik er eentje vastpakte bij ze kraag en in zn oorschreeuwde: "ALS JE DAT NOG 1 KEER DOET, DAN KRIJG JE ME TOCH EEN MEP!"
toen begonnen ze echt al helemaal wild te doen. maar gelukkig stond er tegenover het voetbalveld een groep hangjongeren die gewoon zin had om te vechten en het veld op rende "Menno, Menno, moeten we je helpen met vechten?

ik heb daarna nooit meer een Marrokaan zo hard zien rennen
Menno is gek

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #549 Gepost op: 20-10-2008, 20:16:43 »
Spinning ging enorm lekker  ::trots:: en dat terwijl het alweer 2 weken geleden was  :-[
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #550 Gepost op: 20-10-2008, 20:22:31 »
Mind over matter, lees beter
ik was inderdaad vergeten de[ophetverkeerdebeenzet-tags] eromheen te zetten. Ik trok je opmerking dus opzettelijk uit zijn verband.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #551 Gepost op: 20-10-2008, 22:19:42 »
Ik heb een heerlijk moeder - jongste zoon dag achter de rug. Het begon al met uitslapen en 's middags hebben we wentelteefjes gemaakt en hebben we kerstballen zitten vilten...
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #552 Gepost op: 20-10-2008, 22:29:32 »

kerstballen zitten vilten...
als je ze zou hebben gekleid, dan was jij Bakkertje niet. ::trots::

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #553 Gepost op: 23-10-2008, 19:35:52 »
een jongen (homo) die mijn vriend op straat aanhoud en vraagt

- of ´ie homo is
- of ´ie een vriendin heeft
- of ze lief is
- of hij sex voor het huwelijk heeft

??? ???

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #554 Gepost op: 23-10-2008, 19:59:59 »
Gisteren de hele dag gereisd (4 treinen, 5 bussen, 2 metro's en 2 benen). Haast, haast, haast. En dat allemaal voor m'n nieuwe nichtje die ik maar een kwartiertje heb gezien. Maar daarvoor nog naar Madurodam geweest en op het laatst bij m'n oma gegeten met ander nichtje. Vandaag half 12 weer wakker en 's middags naar ouwe tante Nel geweest die 87 is geworden. En nu heb ik hoofdpijn.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Firesphere

• Forumlid
« Reactie #555 Gepost op: 25-10-2008, 08:29:27 »
Ik dacht even lekker in de ochtendmist een eind te gaan hardlopen, dat viel dus tegen!

Na rustig in te lopen en wat rek-en-strek oefeningen zet ik aan om echt te gaan lopen, schiet me een pijn door m'n buik!
Gewoon midden door m'n buik, geen zijsteek ofzo dus. Viel bijna om van de pijn!

Heel raar, ben met moeite weer naar huis gestrompeld en zit nu rechtop op m'n stoel, probeer de pijn een beetje te verbijten.

Ik baal er best wel van, 't was/is zulk heerlijk hardloop-weer vanochtend!
« Laatst bewerkt op: 25-10-2008, 08:31:10 door Firesphere »

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #556 Gepost op: 25-10-2008, 08:35:16 »
Ik dacht even lekker in de ochtendmist een eind te gaan hardlopen, dat viel dus tegen!

Na rustig in te lopen en wat rek-en-strek oefeningen zet ik aan om echt te gaan lopen, schiet me een pijn door m'n buik!
Gewoon midden door m'n buik, geen zijsteek ofzo dus. Viel bijna om van de pijn!

Heel raar, ben met moeite weer naar huis gestrompeld en zit nu rechtop op m'n stoel, probeer de pijn een beetje te verbijten.

Ik baal er best wel van, 't was/is zulk heerlijk hardloop-weer vanochtend!

Aauwww....dat zal vast en zeker veel pijn hebben gedaan...beterschap FS ::hug::

Mijn belevenis was een treurige belevenis...vanochtend vonden we onze kleine, heldhaftige parkiet dood in zijn hokje....Dat wordt dus een begrafenis regelen nadat we terug zijn van onze afspraak voor vandaag.....

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #557 Gepost op: 25-10-2008, 08:49:40 »
@Firesphere: sterkte, hopelijk is het geen spier- of peesscheuring.

@Bakkertje, jammer van de parkiet. Lijkt eerlijkgezegd een beetje op verstoting, of kan dat niet? Ik bedoel, dat de andere parkieten hem het nest uit gewerkt hebben, de hele tijd, en dat ze het niet goed vonden dat jullie hem steeds terugplaatsten.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #558 Gepost op: 25-10-2008, 09:01:50 »
@Bodejos...het was het enige jong en de ouders hebben steeds heel goed voor hem gezorgd. We vermoeden dat hij verkeerd is gevallen en dat hij daarbij zijn nekje heeft gebroken. :\'(
Maar ach pa en moe zaten vanochtend al weer bovenop elkaar dus van veel verdriet bij hen is  geen sprake ;D

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #559 Gepost op: 25-10-2008, 13:34:47 »
@Bodejos...het was het enige jong en de ouders hebben steeds heel goed voor hem gezorgd. We vermoeden dat hij verkeerd is gevallen en dat hij daarbij zijn nekje heeft gebroken. :\'(
Maar ach pa en moe zaten vanochtend al weer bovenop elkaar dus van veel verdriet bij hen is  geen sprake ;D
misschien wisten ze helemaal dat hij ook in het nest zat en elke keer als ze bezig waren schopte ze hem er per ongeluk uit

@ topic
Vanmorgen ging ik trainen, heerlijk getraind trouwens, daarna ging ik douchen. Komt er een vrouw de kleedkamer binnenlopen om alles schoon te maken. Sta ik daar in mijn blote piep onder de douche. Snel rende naar een hoekje toe zodat ze me niet zou zien. Maar natuurlijk moet dat hoekje ook schoon.
en toen begon ze ook nog tegen me te praten...
Menno is gek