Tja, en als die aangifte dan nog iets zou uithalen. Maar je weet eigenlijk dat ze niet eens de moeite doen om de dader te vinden
en zelfs weinig ondernemen om deze toestanden te veranderen. Ze gebruiken die aangifte enkel maar om hun statistieken, die ze eigenlijk niet meer kunnen maken daar vele mensen de moeite niet eens meer doen om aangifte te doen, het lost toch niets op.
Wat me zelfs verbaasd is dat jij op zondag aangifte hebt kunnen doen. Enkele jaartjes geleden werd ik overvallen in roosendaal voor een marokaanse koffieshop, bewusteloos geslaan langs achter en portefeulle kwijt. Zo'n 400 euro kwijt plus mn papieren.
Dit gebeurde op een zaterdagavond, en ik als belg kreeg niet eens de kans om aangifte te doen, daar moest ik op maandag voor terugkomen of het in mn eigen stad gaan aangeven. Heb ik dan ook gedaan en die 2 politiediensten hebben zelfs geen contact hierover met elkaar gehad, terwijl ze met mijn gegevens wss de dader hadden kunnen vinden. Het enige wat de politie van roosendaal heeft gedaan is de ambulance AFgebeld(terwijl het bloed van mn voorhoofd liep)!