Nieuws Volg en like ons op Facebook!
M'n docent, die me met grote ogen aanstaarde dat ik alle opdrachten al lang en breed af had
google?
Op Google kun je de antwoorden op complexe natuurkundige opdrachten niet vinden he. De docent maakt die opdrachten zelf
Ik reed donderdag achter een lesauto, en dat vond ik heel raar, op Hemelvaartsdag. Rummer zei toen ook iets van, zal wel een familielid zijn of zo
dat had ik nou nooit achter je gezocht. Dat je rijlessen hebt. Hoeveel lessen heb je nu gehad? Ikl ben nu ook bezig namelijk
Je mag op feestdagen gewoon rijlessen geven...maar op zondagen is dat een ander verhaal, daar moet je dan wettelijk toestemming voor vragen geloof ik. Veel islamieten lessen op zondag maar dan weer niet op vrijdag meen ik.... jij dacht ook zoŽn oude doos die nog rijlessen neemt Maar ik heb al twee keer afgereden en wel hoogzwanger van de oudste, dus dat is nu 14 jaar geleden. Helaas ben ik een angsthaas in de auto en is dat de reden dat ik nog steeds geen rijbewijs heb! Maar gisteren vond ik het zowaar weer eens leuk.
We zaten in West-Kapelle op een terrasje, en we kregen onverwacht bezoek uit de lucht........
ik had een astma aanval vanmorgen, dus ben al paar uur op, en ik wilde nog wel uitslapen
gisteren stond ik bij een broodjeskraam en er stond een leuk meisje broodjes te verkopen. Ik sta er naar het brood te kijken en zeg: "Mmmm wat een lekkere kadetjes heb jij zeg" en ik krijg me een tik op mijn neus
ik hoop dat het weer wat beter gaat nu.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
973 gasten en 3 vaste bezoekers