Auteur Topic: Wat was jouw belevenis van de dag?  (gelezen 183536 keer)

Offline Firesphere

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Wat was jou belevenis van de dag?
« Reactie #1020 Gepost op: 24-06-2009, 17:59:47 »
Ik heb mijn computer in een nieuw kastje gestopt ::trots::
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #1021 Gepost op: 24-06-2009, 18:06:59 »
Ik heb mijn computer in een nieuw kastje gestopt ::trots::

Amai, das de moeite.  En zeggen dat ik al blij ben met mijn laptopje.  Die van jou lijkt me meer op een machinekamer. :o
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #1022 Gepost op: 24-06-2009, 19:09:01 »
Vanmorgen gebeurd:

(de eerste keer in 17 jaar postbezorgen): Bewoner staat in deuropening, en ik geef em een poststuk.

Reageert ie met: ik neem geen rekeningen aan, en zegt: DIT (scheurt het poststuk kapot) doe ik met rekeningen......

Ik ben verder gegaan met bezorgen, en heb buiten het zicht (en gehoor) van die bewoner mijn werkleiding gebeld, die daar een notitie van gemaakt hebben. Ik heb geen bewijs dat ie dat heeft gedaan, de vrouwen die voor dat huis op de stoep zaten, zouden het overigens ook voor die bewoner opnemen (het was niet veel soeps), maar als ik het NIET meld, is dat soort volk in staat om te klagen dat ze geen huur-rekening hebben ontvangen, en dan moet ik me als bezorger uiteraard daarvoor verantwoorden. Door het wel te melden, ben ik ze dus een stap voor, en voortaan wordt dat adres scherp in de gaten gehouden.

Offline Loezel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #1023 Gepost op: 24-06-2009, 19:11:58 »
Erachter komen dat ik én mijn propedeuse heb behaald en voor mijn andere studie mijn diploma. Als dat nog eens geen feestdag is. Da's allemaal veel belangrijker natuurlijk dan de introductiedag van mijn werk die ik ook vandaag had. Hoewel dat ook wel erg interessant was.  ;D

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #1024 Gepost op: 24-06-2009, 19:13:07 »
Gefeliciteerd Mloesje, wat een dag!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #1025 Gepost op: 24-06-2009, 19:16:21 »
zelf opgeruimd? hoe heb je dat gedaan? of beter: geprobeerd?

echt opgeruimd  ::jaja::

Benodigdheden: bakje water met wat afwasmiddel erin, een ladder (was op de 1e verdieping) en een Rummer in motorpak (kan nl het beste tijdens de avondschemering worden gedaan, dan zitten alle beesten binnen, en we hadden die avond net motorgereden). Oh ja, ook nog een beetje lef van Rummer   ;D ::love::

Uitvoering: al staande op de ladder het bakje water over de wespennesten doen, zodat de uitgang voor hen afgesneden is, het bakje langs de onderkant van de vensterbank (waar de nesten dus onder hingen) naar voren geschoven zodat de nesten loskwamen, en dan als de wiedeweerga het dekseltje op het bakje doen. Bakje met wespen en nesten en al in de kliko laten afvoeren  ;D

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #1026 Gepost op: 24-06-2009, 19:20:04 »
aha dapper. maar ik kan geen bakje water gebruiken. die beesten zitten in een stuk spoorbiels. denk dat ik ook maar een professional moet inhuren.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Firesphere

• Forumlid
  • Don't ever try that again
« Reactie #1027 Gepost op: 24-06-2009, 19:20:17 »
echt opgeruimd  ::jaja::

Benodigdheden: bakje water met wat afwasmiddel erin, een ladder (was op de 1e verdieping) en een Rummer in motorpak (kan nl het beste tijdens de avondschemering worden gedaan, dan zitten alle beesten binnen, en we hadden die avond net motorgereden). Oh ja, ook nog een beetje lef van Rummer   ;D ::love::

Uitvoering: al staande op de ladder het bakje water over de wespennesten doen, zodat de uitgang voor hen afgesneden is, het bakje langs de onderkant van de vensterbank (waar de nesten dus onder hingen) naar voren geschoven zodat de nesten loskwamen, en dan als de wiedeweerga het dekseltje op het bakje doen. Bakje met wespen en nesten en al in de kliko laten afvoeren  ;D
Wespen zelf verwijderen is verboden
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #1028 Gepost op: 24-06-2009, 19:22:54 »
Erachter komen dat ik én mijn propedeuse heb behaald en voor mijn andere studie mijn diploma. Als dat nog eens geen feestdag is. Da's allemaal veel belangrijker natuurlijk dan de introductiedag van mijn werk die ik ook vandaag had. Hoewel dat ook wel erg interessant was.  ;D
gefeliciteerd!!

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #1029 Gepost op: 24-06-2009, 20:47:57 »

Pardon?

Mijn vader verwijderde vrijwel altijd zelf de wespennesten op de boerderij, ik neem toch aan dat dat bij jou thuis niet anders ging?

En als ik er op google vind ik genoeg tips over het zelf bestrijden van wespen...

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #1030 Gepost op: 24-06-2009, 20:51:21 »

Goe bezig   ::ok:: ::bravo::

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #1031 Gepost op: 24-06-2009, 20:56:28 »

Ik heb eens een nest in de grond onder het gazon gevonden.  Heb benzine in de ingang gegoten, en dan in de fik gestoken, en voila, klaar was kees.  En een snelle dood voor die beestjes.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #1032 Gepost op: 25-06-2009, 19:06:21 »
Ze kruipen nu zonder vleugeltjes ondergronds. Het zijn nu net reuzen-mieren.

Ik had het gisteren over een adres waar de bewoner een poststuk dat ik net bezorgde, voor mijn neus kapot scheurde, waarop ie zei: ''DAT doe ik met rekeningen''.

Niet dat het door mij kwam, maar de bewoner zit momenteel met 4 anderen vast. Even later op de dag is in dat pand namelijk een inval gedaan, waarbij grote hoeveelheden heroine, hash, contant geld, en attributen om drugs te versnijden in beslag zijn genomen.

Vandaag kwam ik erlangs: Pand voor 3 maanden gesloten...........

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #1033 Gepost op: 25-06-2009, 19:14:31 »
Jos, wat ga je nu doen met zn post?  Je kunt ze eens naar het licht houden om te zien of er geen geld in zit, maar als ik jou was zou ik er zeker en vast niet aan ruiken, anders wordt je toer mss wel eens zo groot. ;) ::rofl::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #1034 Gepost op: 25-06-2009, 19:21:07 »
Die post moet retour. Ook de brievenbus is afgesloten, namelijk.

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #1035 Gepost op: 25-06-2009, 21:19:21 »
Een hilarische vergadering op het werk vandaag....

"When all is said and done.... more is said... than done!""
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #1036 Gepost op: 25-06-2009, 21:52:26 »
heb eerst tot half 12 uitgeslapen en daarna twee rackets bespannen en getennist
heb 6-1 6-0 van 3de geplaatste gewonnen ::oink::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #1037 Gepost op: 25-06-2009, 21:53:13 »

heb 6-1 6-0 van 3de geplaatste gewonnen ::oink::

::ok:: :)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #1038 Gepost op: 26-06-2009, 11:03:10 »
Gisterenavond, de tentamens waren voorbij, ik ging dus stappen met vier dames uit mijn klas. We komen bij een zeebrapad. En steken gewoon over, tegelijkertijd komen er 2 scooters voorbij volgeladen met Marokkanen. Die reden dwars door ons groepje heen. Één van de meisje begint te schreeuwen en verwacht een middelvinger terug ofzo. Maar één van de twee scooters komt terugrijden. Instinctief doe ik een stap naar voren om de meisjes te beschermen en krijg een rochel van een jawelste in mijn nek. En nog voordat iemand besteft wat er is gebeurd zijn de Marokkanen alweer gevlogen.
Dit is natuurlijk uiterst smerig maar de rest van de avond was ik de stoere held en werd door vier dametjes in de watten gelegd. En nou moet ik zeggen ik heb al veel gekke dingen gedaan, maar met vier vrouwen dat is toch echt heel vermoeiend en ik was blij toen ik weer veilig in mijn bedje lag ::jaja::

Menno is gek

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #1039 Gepost op: 26-06-2009, 11:40:20 »
::rofl::

Wel ranzig :(, en debiel van die jongens.
Maar wel lief dat je de meisjes ging beschermen :P