Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Ik heb een half uur in een trein vastgezeten hij zou naar Amsterdam Bijlmer Arena gaan maar, iedereen stapte uit en ik bleef zitten en toen ging hij bij Amsterdam Centraal waar je niet uit kunt stappen stoppen toen had ik 1888 gebeld en toen had een man me bevrijd na een half uur was te laat op me werk.
En geloofde de baas van de winkel je verhaal
Ja in Amsterdam kan alles gebeuren...
Inderdaad...gisteren ben ik met mijn vriendin naar de maandagmorgenmarkt in Amsterdam geweest. Hardstikke gezellig natuurlijk en onderweg kwamen we onverwachts de tante van mijn vriendin, met haar vier vriendinnen tegen. Zij komen uit Maastricht dus er werd ijverig gezoend en geknuffeld. Begint de marktkoopvrouw ineens tegen ons te schreeuwen dat we weg moeten want ze kon op deze manier haar koopwaar niet kwijt. Uh ja ze had een kraam van ruim 8 meter dus dat viel wel mee volgens mij. Daarop begon de vrouw ineens tegen ons te schelden dat we eens wat moesten afvallen want we namen haar hele kraam in beslag waarop ik besloot te antwoorden dat ik in ieder geval slanker ben dan haar ego! Je zag dat mens denken en ineens begint ze spontaan te lachen en geeft me een flesje bodylotion cadeau vanwege mijn gevatte opmerking. Dat was wel leuk natuurlijk maar ik schaamde me dood omdat ieder zo stond te lachen om mij en die vrouw.......
ik was vanmiddag bij collega's van Swifty. Wat een prutsers!
Ben ik voor 2 weken naar de gaume geweest ( dat was althans de bedoeling ) , heb ik het na 9 dagen van pijn en ziek zijn opgegeven, valt de wagen van mn vrouw nog in panne tijdens de terugrit. Gisteren heel de nacht moeten kotsen en vandaag pas om 01.00uur thuisgekomen, awel merci.
heb voor het eerst in mijn leven gegolfed Was wel grappig
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
982 gasten en 13 vaste bezoekers