Auteur Topic: Wat was jouw belevenis van de dag?  (gelezen 183481 keer)

Offline m@ri@nne

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat was jou belevenis van de dag?
« Reactie #1080 Gepost op: 6-07-2009, 22:05:58 »
Ik heb een half uur in een trein vastgezeten hij zou naar Amsterdam Bijlmer Arena gaan maar, iedereen stapte uit en ik bleef zitten en toen ging hij bij Amsterdam Centraal waar je niet uit kunt stappen stoppen toen had ik 1888 gebeld en toen had een man me bevrijd na een half uur was te laat op me werk. ::rofl:: ::jaja::

En geloofde de baas van de winkel je verhaal ;D
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Nīcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #1081 Gepost op: 6-07-2009, 22:07:40 »
En geloofde de baas van de winkel je verhaal ;D

Ja in Amsterdam kan alles gebeuren... ::rofl:: ;)

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #1082 Gepost op: 7-07-2009, 06:43:08 »
Ja in Amsterdam kan alles gebeuren... ::rofl:: ;)

Inderdaad...gisteren ben ik met mijn vriendin naar de maandagmorgenmarkt in Amsterdam geweest. Hardstikke gezellig natuurlijk en onderweg kwamen we onverwachts de tante van mijn vriendin, met haar vier vriendinnen tegen. Zij komen uit Maastricht dus er werd ijverig gezoend en geknuffeld. Begint de marktkoopvrouw ineens tegen ons te schreeuwen dat we weg moeten want ze kon op deze manier haar koopwaar niet kwijt. Uh ja ze had een kraam van ruim 8 meter dus dat viel wel mee volgens mij. Daarop begon de vrouw ineens tegen ons te schelden dat we eens wat moesten afvallen want we namen haar hele kraam in beslag waarop ik besloot te antwoorden dat ik in ieder geval slanker ben dan haar ego! Je zag dat mens denken en ineens begint ze spontaan te lachen en geeft me een flesje bodylotion cadeau vanwege mijn gevatte opmerking. Dat was wel leuk natuurlijk maar ik schaamde me dood omdat ieder zo stond te lachen om mij en die vrouw....... ::schaam::
« Laatst bewerkt op: 7-07-2009, 06:53:03 door Bakkertje »
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #1083 Gepost op: 7-07-2009, 14:28:22 »
Inderdaad...gisteren ben ik met mijn vriendin naar de maandagmorgenmarkt in Amsterdam geweest. Hardstikke gezellig natuurlijk en onderweg kwamen we onverwachts de tante van mijn vriendin, met haar vier vriendinnen tegen. Zij komen uit Maastricht dus er werd ijverig gezoend en geknuffeld. Begint de marktkoopvrouw ineens tegen ons te schreeuwen dat we weg moeten want ze kon op deze manier haar koopwaar niet kwijt. Uh ja ze had een kraam van ruim 8 meter dus dat viel wel mee volgens mij. Daarop begon de vrouw ineens tegen ons te schelden dat we eens wat moesten afvallen want we namen haar hele kraam in beslag waarop ik besloot te antwoorden dat ik in ieder geval slanker ben dan haar ego! Je zag dat mens denken en ineens begint ze spontaan te lachen en geeft me een flesje bodylotion cadeau vanwege mijn gevatte opmerking. Dat was wel leuk natuurlijk maar ik schaamde me dood omdat ieder zo stond te lachen om mij en die vrouw....... ::schaam::

::rofl:: Wat een verhaal
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geļnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #1084 Gepost op: 7-07-2009, 14:32:15 »

::rofl::
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #1085 Gepost op: 7-07-2009, 16:33:23 »
heb gister voor het eerst gereden in onze auto :D.
Gek zeg, als er ineens niemand naast je zit die de hele tijd aanwijzingen schreeuwt :p.
en wij hebben een gekke auto :p, klein stuur, gekke schakelding :P

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #1086 Gepost op: 7-07-2009, 17:09:19 »
whehe, wel leuk toch???

Ik moest vandaag voor t eerst in de regen rijden...
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #1087 Gepost op: 8-07-2009, 17:48:12 »

::rofl::  echt  tof, iemand die haar vergissing inziet en dit op een toffe manier weer goedmaakt  ::ok::
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #1088 Gepost op: 10-07-2009, 18:24:49 »
ik was vanmiddag bij collega's van Swifty. Wat een prutsers! :-\\ Ik heb de ganse dag daar gezeten voor ik aan de beurt was. Ik had tussendoor 10 keer boodschappen kunnen doen maar elke keer dacht ik; nu zal het wel sneller gaan, maar nee. Maar toen ik eindelijk mijn spulletjes had heb ik gelijk weer een bonnetje getrokken, want als het dan op is ben ik weer aan de beurt.
Menno is gek

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #1089 Gepost op: 11-07-2009, 20:56:47 »
ik was vanmiddag bij collega's van Swifty. Wat een prutsers!
::rofl:: ::rofl::

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #1090 Gepost op: 12-07-2009, 17:32:25 »
was vast geen Kring-apotheek  :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #1091 Gepost op: 12-07-2009, 19:34:38 »
Dat ik in slaap was gevallen tijdens de Tour de France op het moment dat ze die bekende berg over moesten. :P

Offline Firesphere

• Forumlid
  • Don't ever try that again
« Reactie #1092 Gepost op: 12-07-2009, 19:35:51 »
Dat ik een computer heb schoongemaakt waarvan het me verbaasd dattie nog nooit in de brang is gevlogen zoveel stof als er in opgehoopt was, en hoe slecht de koelingen draaiden.
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #1093 Gepost op: 13-07-2009, 03:57:20 »
Ben ik voor 2 weken naar de gaume geweest ( dat was althans de bedoeling ) , heb ik het na 9 dagen van pijn en ziek zijn opgegeven, valt de wagen van mn vrouw nog in panne tijdens de terugrit.  Gisteren heel de nacht moeten kotsen en vandaag pas om 01.00uur thuisgekomen, awel merci. :( ::niet-ok::

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #1094 Gepost op: 13-07-2009, 10:57:37 »
Ben ik voor 2 weken naar de gaume geweest ( dat was althans de bedoeling ) , heb ik het na 9 dagen van pijn en ziek zijn opgegeven, valt de wagen van mn vrouw nog in panne tijdens de terugrit.  Gisteren heel de nacht moeten kotsen en vandaag pas om 01.00uur thuisgekomen, awel merci. :( ::niet-ok::

::hug::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #1095 Gepost op: 13-07-2009, 11:20:47 »
 :( nou moe cout, dat is helemaal niet lekker ::ohno::  ::hug::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #1096 Gepost op: 13-07-2009, 11:45:36 »
wat rot zeg :(
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Nīcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #1097 Gepost op: 13-07-2009, 12:18:52 »

::zwaai:: ::hug:: :-\\

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #1098 Gepost op: 13-07-2009, 17:26:09 »
heb voor het eerst in mijn leven gegolfed
Was wel grappig ::tandpastasmiley::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #1099 Gepost op: 13-07-2009, 17:31:18 »
heb voor het eerst in mijn leven gegolfed
Was wel grappig ::tandpastasmiley::

Je hebt toch van ballen verandert hoop ik.