Zijn er hier ook Zelda fans? Ik ben een fanatiek Zelda fan die in het bezit is van de Zelda: Collectors Edition disk!
Ik ga binnenkort ook op zoek naar Ocarina of Time: Master Quest, de normale OoT heb ik al een paar keer uitgespeeld.
Zelda: Ocarina of Time is de beste game ooit gemaakt, vind ik
Ja, hierzo!
Ik heb in totaal vier jaar lang de gamecube in mijn bezit gehad, van de release tot en met 2004. Daar vielen onder aan games:
- Legend of Zelda: The Windwaker
inclusief collectors item: Legend of Zelda Ocarina of Time + Ocarina of Time Masterquest
- Super Mario Smash Brothers Melee 2
- Soul Calibur 2
- Final Fantasy: Christal Chronicles
Ik ben begonnen met een gameboy color gifgroen in 2000 en kocht als eerste spel:
Legend of Zelda: Oracle of Seasons en met dat spel raakte ik helemaal verslaafd en into de Zelda games. Nadat de gamecube goed en wel een plaats gekregen had op mijn kamer
was ik erg blij om te horen dat Ocarina of Time mee zou komen als collectors item bij The Wind Waker (welke ook overigens geweldig is!) Dus ik direct van te voren reserveren bij Bart Smit en toen was het zover, in mei was ik de trotste eigenaar van 1 van de geringe oplage collector items
Maargoed, uiteindelijk raakte ik uitgekeken op de gamecube en verkocht ik hem om vervolgens in 2005 een xbox in huis te slepen. Die hield het korst stand van beide want na een half jaar verkocht ik hem weer om een Playstation 2 aqua in huis te halen
met Final Fantasy X & X-2 als wel gameguide.
Ik werd toen namelijk naast Zelda fan ook Final Fantasy fan
Maargoed, uiteindelijk zat ik rond die tijd in 5 HAVO en slaagde ik juli 2005 en kreeg ik een eigen pc voor op kamers als slaagcadeau. Omdat ik van mezelf wist dat zodra ik op kamers zou zitten weinig tijd meer zou besteden aan de PS II aqua heb ik ook die weer verkocht en nu ben ik nog enkel bezig op de PC.
Favoriete games:- Legend of Zelda: Ocarina of Time
- Legend of Zelda: The Wind Waker (zag er niet bepaald slecht uit als cell shaded)
- Legend of Zelda: Oracle of Seasons
- Final Fantasy X-2
- Battlefield 2
- World of Warcraft
Van boven naar beneden moet je hem lezen om te weten welke games ik vroeger favoriet had en speelde en welke ik nu vaak speel. Zelda zal altijd favoriet blijven maar ik heb nu een pc, dus ik voel de noodzaak niet om weer een zwarte kubus in huis te halen. Tenzij
Legend of Zelda: The Twilight Princess uitgaat komen natuurlijk hier, dan wel!
Nee, ik ben nu helemaal into World of Warcraft na een half jaar Battlefield 2 gespeeld te hebben op de PC
Maar De Sims 2 en FIFA doen het als nog goed als PC games.