Auteur Topic: Het Gamers topic  (gelezen 6138 keer)

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Het Gamers topic
« Gepost op: 9-03-2006, 16:34:14 »
Ik speel regelmatig games en ik vind het heerlijk. Maar ben ik hier nou de enige die wel eens een computerspelletje speelt of zijn er meerdere hier?

Offline Vieffan

• Forumlid
Re: Het Gamers topic
« Reactie #1 Gepost op: 9-03-2006, 17:28:47 »
hallo!! :D ;D

ik speel ook graag games   maar heb er niet zo heel veel tijd voor     gezien ik het vaak druk heb met school ;D

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 9-03-2006, 17:41:47 »
hallo!! :D ;D

ik speel ook graag games   maar heb er niet zo heel veel tijd voor     gezien ik het vaak druk heb met school ;D
wat speel je zoal graag dan?

Offline Mollovic

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 9-03-2006, 17:42:09 »

ik ook, ook school:(

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 9-03-2006, 18:04:03 »
Nou ik zal mijn favoriete games maar even neerzetten per categorie:

Adventure: Zelda: Ocarina of Time ::ok::
Racen: Gran Turismo 3
RPG: Fable: The Lost Chapters of Paper Mario 64
Shooter: Battlefield 2
Puzzel: Good old Tetris
Strategy: Age of Empires 3
Vechten: Super Smash Bros. Melee of Soul Calibur II

Offline Zartan

• Forumlid
  • I am smarter than the average bear...
« Reactie #5 Gepost op: 9-03-2006, 19:01:36 »
En ik speel vooral Pro Evolution Soccer 5 en BLACK op de PS2, Mario Kart op de DS en Medal of Honor op de PC.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #6 Gepost op: 9-03-2006, 20:10:59 »
ik game eik nooit meer maar eerst speelde ik heel veel:
1. Diablo 2
2. Postel 2 Share The Pain
3. Rome Total War

en op de XboX
1. the urbz
2. Fable
3. NFS
Menno is gek

Offline Da Wizz

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 21-03-2006, 07:15:38 »
Ik ben helemaal gek van mijn gamecube, maar speel er helaas maar 2 of 3 keer per week op i.v.m. school.

Ik speel vooral...

Mario Kart Double Dash
Shrek 2
Super Smash Bros Melee
Mario Party 5+7 (Eigenlijk alleen als er vrienden bij zijn)
Ik heb nog wel meer, maar dat speel ik niet echt meer.

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 21-03-2006, 14:31:24 »
Zijn er hier ook Zelda fans? Ik ben een fanatiek Zelda fan die in het bezit is van de Zelda: Collectors Edition disk!
Ik ga binnenkort ook op zoek naar Ocarina of Time: Master Quest, de normale OoT heb ik al een paar keer uitgespeeld.

Zelda: Ocarina of Time is de beste game ooit gemaakt, vind ik

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 21-03-2006, 14:44:53 »
Zijn er hier ook Zelda fans? Ik ben een fanatiek Zelda fan die in het bezit is van de Zelda: Collectors Edition disk!
Ik ga binnenkort ook op zoek naar Ocarina of Time: Master Quest, de normale OoT heb ik al een paar keer uitgespeeld.

Zelda: Ocarina of Time is de beste game ooit gemaakt, vind ik

Ja, hierzo!

Ik heb in totaal vier jaar lang de gamecube in mijn bezit gehad, van de release tot en met 2004. Daar vielen onder aan games:

- Legend of Zelda: The Windwaker inclusief collectors item: Legend of Zelda Ocarina of Time + Ocarina of Time Masterquest  ;D
- Super Mario Smash Brothers Melee 2
- Soul Calibur 2
- Final Fantasy: Christal Chronicles

Ik ben begonnen met een gameboy color gifgroen in 2000 en kocht als eerste spel: Legend of Zelda: Oracle of Seasons en met dat spel raakte ik helemaal verslaafd en into de Zelda games. Nadat de gamecube goed en wel een plaats gekregen had op mijn kamer  ::tandpastasmiley:: was ik erg blij om te horen dat Ocarina of Time mee zou komen als collectors item bij The Wind Waker (welke ook overigens geweldig is!) Dus ik direct van te voren reserveren bij Bart Smit en toen was het zover, in mei was ik de trotste eigenaar van 1 van de geringe oplage collector items :)

Maargoed, uiteindelijk raakte ik uitgekeken op de gamecube en verkocht ik hem om vervolgens in 2005 een xbox in huis te slepen. Die hield het korst stand van beide want na een half jaar verkocht ik hem weer om een Playstation 2 aqua in huis te halen met Final Fantasy X & X-2 als wel gameguide. :D Ik werd toen namelijk naast Zelda fan ook Final Fantasy fan ;)

Maargoed, uiteindelijk zat ik rond die tijd in 5 HAVO en slaagde ik juli 2005 en kreeg ik een eigen pc voor op kamers als slaagcadeau. Omdat ik van mezelf wist dat zodra ik op kamers zou zitten weinig tijd meer zou besteden aan de PS II aqua heb ik ook die weer verkocht en nu ben ik nog enkel bezig op de PC.

Favoriete games:

- Legend of Zelda: Ocarina of Time
- Legend of Zelda: The Wind Waker (zag er niet bepaald slecht uit als cell shaded)
- Legend of Zelda: Oracle of Seasons
- Final Fantasy X-2
- Battlefield 2
- World of Warcraft

Van boven naar beneden moet je hem lezen om te weten welke games ik vroeger favoriet had en speelde en welke ik nu vaak speel. Zelda zal altijd favoriet blijven maar ik heb nu een pc, dus ik voel de noodzaak niet om weer een zwarte kubus in huis te halen. Tenzij Legend of Zelda: The Twilight Princess uitgaat komen natuurlijk hier, dan wel!  ::bravo::

Nee, ik ben nu helemaal into World of Warcraft na een half jaar Battlefield 2 gespeeld te hebben op de PC :) Maar De Sims 2 en FIFA doen het als nog goed als PC games.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 22-03-2006, 11:32:29 »
Ik heb zo'n zin in Zelda: Twilight Princess, ik was één van de eerste Nederlandse niet game-journo's die de game speelde en ik vond hem zoo gaaf. Het was trouwens op de Power Unlimited Gameplay. Je kon een level spelen dat Link op een paard zat en ander een soort ridder op een everzwijn aanjoeg, het beest werd bewaakt door een soort orcs op everzwijnen die je dan lekker kon meppen met je zwaard. Het zag er echt oogverblindend uit!

Wind Waker vond ik ook leuk, Cell Shaded vind ik wel vet. Maar ik vond hem veel te kort. Maar 4 dungeons in het hele spel, dat is gewoon te weinig, in OoT zaten er 9 en dan ook nog Ganon's Tower

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #11 Gepost op: 22-03-2006, 19:58:42 »
Ik game niet veel, maar de laatste speel ik wel regelmatig 'The Battle for Middle Earth 2'  ;D
First you go backwards, but then forwards again

Offline Ibung

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #12 Gepost op: 23-03-2006, 14:47:49 »
gek op mario kart double dash.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Zartan

• Forumlid
  • I am smarter than the average bear...
« Reactie #13 Gepost op: 23-03-2006, 15:20:24 »
Ik heb zo'n zin in Zelda: Twilight Princess

Daar wacht ik ook op!
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline FFWD

• Forumlid
  • button4ever
« Reactie #14 Gepost op: 3-05-2006, 10:34:18 »
Ik game ook regelmatig al krijg ik er steeds minder tijd voor :\'(

Mijn favo games:
Racen: Forza Motorsport, GTR, Project Gotham Racing 2, DTM Race Driver 3 en MotoGP3 (je bent racefan of je bent het niet hae ;D)
RPG: Fable: The Lost Chapters
Shooter: Halo 2
Sport: Pro Evolution Soccer 5 met WK Patch ;D

Op GTR na allemaal op de Xbox

Voor de rest niet veel eigenlijk ::)
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 3-05-2006, 13:08:25 »
oja  leuk dat ik dit nu weer zie    want ik bed8 me gister iets :P

ik zag een programma op MTF true life: i am a proffesionale gamer

ik zag bij de vrouwen ook een nederlands team die mee deed aan zo'n game wedstrijd           weet iemand waar ik zo'n club kan vinden in nederland??  zou ik ook graag aan mee doen    of bij zo'n club horen iig    weet iemand dat?   en is er mss ook 1 in de buurt van utrecht??

Offline FFWD

• Forumlid
  • button4ever
« Reactie #16 Gepost op: 3-05-2006, 14:08:11 »
Ik zag laatst een professionele vrouwenclan voor het spel Halo 2 op TV...weet alleen niet meer hoe ze heten... :-[
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 3-05-2006, 20:07:03 »
kijk zoiets bedoel ik ;D   geef niet hoor ;)
maar zoiets zoek ik wel :P

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 3-05-2006, 20:39:17 »

Racen: Gran Turismo 3

::ok:: ::ok::   vooral eens je de (hoe heten ze nu weer, polyphony?-wagens bezit.
Ik heb er weinig tijd voor,maar met GT4 raak ik niet ver  :-\\ :-\\

Maar het leukste spel vind ik Crash team racing,al is het nog een PS 1 game dat vind ik de max, DR Neo Cortex  ::rofl::  8) 8)

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 6-05-2006, 20:50:04 »
Ik heb vandaag Mario Smash Football gekocht!

Echt geweldig is ie ::rofl::