Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Geschiedenis van de site Klik en je weet alles
Dit is idd zo Alhoewel......Wordt het niet eens stilaan tijd om vooral de FOTO MET DE KOPJES even aan te passen?
goeie tip koekoe komt vast eens goed
jaja ik begrijp je goed. Je hebt helemaal gelijk.Zoals altijd, maar ja volgens mij was het Bakkertjes taak
tja en nu moet Swifty het overnemen en wat dat zal brengen....
Daar durf ik helemaal niet aan te denken Jammer,geen "het loopt helemaal in het honderd-smiley" op RN
De NS internationale reisplanner is een supertool om snel inzicht te krijgen in reistijden als je internationaal wilt reizen met de trein. Maar let op de reisplanner toont niet automatisch de goedkoopste NS treinreis!Soms kan een dag of zelfs maar een paar uur later of vroeger vertrekken meer dan 100% op de kosten van je internationale treinreis schelen. Dit toont de internationale NS reisplanner je pas als je weet hoe je moet zoeken! NS Hispeed reisplanner internationaal: haal het max uit je reisadvies!Veel mensen hebben niet goed in de gaten dat de prijzen van internationale treinreizen vraagafhankelijk zijn en dus in tegenstelling tot treinreizen binnen Nederland veel duurder dan wel goedkoper kunnen uitvallen afhankelijk van het tijdstip dat je kiest!bron:http://surprisetickets.nl/treinreizen/ns-internationale-reisplanner
Klopt het dat de tickets op NS Hispeed duurder worden naarmate de reis dichterbij komt? Wat gister nog €75 kostte kost nu ineens €95. Dezelfde reis!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
953 gasten en 10 vaste bezoekers