Ik weet niet zeker of het voor een camera zou werken (ik heb hem zelf weleens gebruikt voor de pc): freeundelete
Het deleten van bestanden is wat anders dan het formateren van een schijf of een geheugenkaart. Ik neem aan dat het gaat om een sd-kaart die je geformateerd hebt? Je zou eens kunnen kijken of dit programma iets voor je kan betekenen. Anders nog even googelen op unformat memory card free.
Ligt er een beetje aan wat voor soort format het is gewwest of je je fotos nog terug kan halen.
Heel hartelijk dank voor jullie hulp! Ik heb mijn foto's terug!
...maar mijn filmpjes nog niet.
Het eerste programmaatje, freeundelete lijkt niks te vinden. Het programma van EasyUS lijkt mijn foto's én filmpjes teruggevonden te hebben, maar als het puntje bij paaltje komt vraagt hij ineens om geld
'Recuva' weet gelukkig mijn foto's gratis terug te vinden
Maar beweert helemaal geen video's te vinden. (Dat de videobestanden die het betaalprogrammaatje vindt mijn video's zijn, is een aanname. Ik zie alleen bestandsnamen.) Mocht iemand dus nog een goed alternatief hebben, laat het me weten
Nogmaals dank voor de hulp
EDIT: Oké, bij nader inzien zijn de gevonden video's toch niet
de video's...
De bestandsnamen komen namelijk overeen met andere standaardbestanden van de camera zelf (bijvoorbeeld een
fotoklikgeluidje)
Ik vrees toch echt dat mijn camera een opmerkelijk besluit heeft genomen om ál mijn video's maar vast te overschrijven, terwijl hij mijn foto's heel hiedl.
Desondanks: Tips zijn altijd welkom