Ook ik was, en ben, positief over Windows 10. Ik raad mensen die twijfelen, en eerst ervaringen van anderen af wilden wachten, dan ook aan: neem gewoon de stap. Trek er wel minimaal een uur, maar gemiddeld 2,5 uur voor uit.
Het systeem doet alles zelf, en soms lijkt het alsof het niet vooruit te branden is. Maar heb geduld: komt goed. Denk er wel aan dat je nu, als je je nu aanmeldt, wel nog enkele weken of maanden moet wachten, en dat de update die je krijgt, niet bedoeld is voor je andere apparaten die ook onder Windows werken. Zoals Microsoft zegt: de update wordt geleidelijk ''uitgerold''.
OT: ik ben al een hele tijd op zoek naar een link naar een Australische televisieserie, die volgens mij in de jaren 80 in Nederland op tv werd uitgezonden.
Ik heb weinig clues. Geen titel, geen namen van acteurs. Alleen het globale verhaal: Het ging over de mijn-industrie (goudmijn, als ik het me goed herinner) en was een mini-serie, en in het verhaal krijgt de mannelijke hoofdpersoon een relatie met een (veel) jongere vrouw.
Doet dit bij iemand een belletje rinkelen?