bij zaterdag kijken, bij de D.
Ik weet niet of ze die streams ook geschikt hebben gemaakt om over de landsgrenzen heen te laten zien.
Wat ik bedoel, bij de Olympische Spelen hebben ze via de site van de NOS verschillende sporten laten zien op online kanalen. Maar om televisierecht-redenen lukte dat alleen vanaf Nederlandse aansluitingen. Dus gewoon even proberen, misschien ligt dat bij DWHN iets minder gevoelig.
Thnx Jos
ik had de tijd nog niet,maar binnenkort zoek ik wel even.
Iets anders,Alhoewel het terug over DWHN gaat.
Ik heb dus ooit "het allerbeste uit DWHN" DEEL
2 gewonnen. Uiteraard zou ik ook graag deel 1 hebben en misschien is reeds deel 3,4....op dvd verkrijgbaar? Ik weet het niet. Ik heb bij mij in de buurt al talloze dvd zaken afgelopen maar men kan het zeer moeilijk of niet krijgen daar het om eigen producties van de Tros gaat.Op de site van de Tros vond ik dit;
"Het is mogelijk een DVD of videoband van een eigen productie van de TROS te bestellen.
De kosten die hieraan verbonden zijn bedragen €34,00 per uitzending (incl. verzendkosten). De levertijd is ongeveer tien werkdagen.
Nadat u ons telefonisch, via 0800 0876 (gratis), heeft laten weten dat u een kopie van een bepaald programma wenst, krijgt u een brief toegestuurd waarin enkele voorwaarden staan vermeld. Wanneer u deze ondertekend retourneert en gelijktijdig het geld overmaakt, wordt zo snel mogelijk de door u gewenste uitzending toegestuurd."Eerst telefonisch contact opnemen,dan brieven met voorwaarden enzo ontvangen en ondertekenen en terugsturen en gelijktijdig betalen.....(komt er voor mij dan nog eens bij dat dit een buitenlandse transactie is) dat lijkt me een heel gedoe
Bestaat er (voor mij als buitenlander
) Geen makkelijker manier om aan die dvd(s) te raken?