Tja wat is nu die verrassing....misschien moet die eigenlijk nog komen (want hij zou het hele spel gaan doorwerken).
Verrassend is natuurlijk wel het afgezonderde danskoppel. Wat mij daarbij het meeste dwarszit is dat het precies de perfecte types zijn om een tango te gaan dansen. Ik bedoel : als je op voorhand een stel (uit deze groep kandidaten) er uit moet pikken : wie zijn het meest geschikt daarvoor, wie zie je dat wel doen met de juiste stijl en flair, tja dan denk ik echt dat ik Liz en Roderick zou kiezen....
Hoe toevallig kan dit zijn, juist deze 2
Ik sluit ze zeker niet uit als mollen en voor het eerst begin ik te geloven in een 2-mollen theorie (geen seizoen zonder dat deze mogelijkheid geopperd wordt
)...
dat zou pas verrassend zijn en nog niet eerder vertoond in de Nederlandse series, en als het Liz én Roderick zijn gaan ze die tango natuurlijk helemaal niet verknallen (want al maaaaaanden les gehad), maar heel veel geld binnenhalen dat vervolgens ongetwijfeld weer even snel verspeeld mag worden door de rest van de groep in ruil voor algemene vrijstellingen en zelfs terugkeer van de reeds afgevallenen
(Da's natuurlijk geen voordeel maar het verleden heeft bewezen hoeveel vrijstellingen waard zijn)
Oké, het zal waarschijnlijk niet zo zijn, maar ik denk wel dat ik dan van mijn stoel af ga vallen