Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Hoi!Ik ben bezig met een parodie op Wie is de Mol te maken, genaamd wie is de Mof
Hoi!Ik ben bezig met een parodie op Wie is de Mol te maken, genaamd wie is de Mofo...Op [ergens] staat al een heel kort voorproefje.Wat vinden jullie van mijn idee?
Het wordt een parodie op de serie,dus hetzelfde concept maar dan met flauwe grappen etc etc.
of 10 mensen in een huis en dan krijgen ze hints door via hun oortje maar een is de mol en dan moeten ze elkaar 10 keer per dag elkaar een 1/2 uur elkaar steeds vragen ben jij de mol? net zolang tot dat de mol er niet meer tegen kan en bekent dat hij de mol is dan wint/winnen diegene die op de mol "zaten" 1 miljoen euro en mogen zelf weten of ze het delen met andere (aantal andere naar keuze) of het geld voor zich alleen houden dus een mengelmoesje tussen the familly 7 plagen en widm
sorry,spatiebalk..is..kapot
Ik merk het Moet je ALT+0032 doen, of je kopieert een spatie ergens anders vandaan en plakt die met ctrl+v steeds in je bericht
ik zei ook maar wat maar reageer maar eens op mijn vorige post van dat hoofd in frankrijk
vaag kind
het is waar van frankrijk en nu ben ik veel aardiger en dan doen jullie nog zo anders vertrek ik weer hoor zeg het maar
TIP: Reageer niet op iemand, als hij/zij iets doms zegt! Doe ik ook niet! Zo blijft de forumsfeer een stuk beter
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
641 gasten en 3 vaste bezoekers