Auteur Topic: ik ga op vakantie en neem mee....  (gelezen 62249 keer)

Offline lord menno

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #120 Gepost op: 18-04-2006, 18:15:46 »
ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal en een microscoop
Menno is gek

Offline -Lieke-

• Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #121 Gepost op: 18-04-2006, 18:17:06 »
ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop en duizend sterren

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #122 Gepost op: 18-04-2006, 18:22:14 »
ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren en 1 hei
Menno is gek

Offline -Lieke-

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 18-04-2006, 18:24:42 »
ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei en een slaapzak

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #124 Gepost op: 18-04-2006, 18:31:21 »
ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak en de maan
Menno is gek

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 18-04-2006, 18:45:23 »
ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan en de single van shakira.
Keep Watching

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #126 Gepost op: 18-04-2006, 18:46:35 »
ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira en mijn tekendoos
Menno is gek

Offline -Lieke-

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 18-04-2006, 18:51:19 »
ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos en rabarber

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #128 Gepost op: 18-04-2006, 18:53:38 »
ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber en mijn toverstokje
Menno is gek

Offline -Lieke-

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 18-04-2006, 18:57:05 »
ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje en zeewier

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #130 Gepost op: 18-04-2006, 18:58:17 »
ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier en een AGAR-plaat
Menno is gek

Offline -Lieke-

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 18-04-2006, 18:59:42 »
ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat en een draak

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #132 Gepost op: 18-04-2006, 19:05:59 »
ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak en Hikarou Agata
Menno is gek

Offline -Lieke-

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 18-04-2006, 19:08:08 »
ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata en champignons

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 18-04-2006, 19:12:51 »
ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons en chocolademousse!
Keep Watching

Offline Zartan

• Forumlid
  • I am smarter than the average bear...
« Reactie #135 Gepost op: 18-04-2006, 19:19:34 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse en een locomokipkachelfantje.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 18-04-2006, 19:28:19 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje en mijn lavalamp!
Keep Watching

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #137 Gepost op: 18-04-2006, 22:16:14 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp en mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje
The sun came up and reality set in.

Offline -Lieke-

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 19-04-2006, 15:06:42 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje en een vaas

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #139 Gepost op: 19-04-2006, 16:11:38 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas en een vlieger
Menno is gek