Auteur Topic: ik ga op vakantie en neem mee....  (gelezen 62254 keer)

Offline lord menno

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #160 Gepost op: 22-04-2006, 14:48:59 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes en msn
Menno is gek

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #161 Gepost op: 22-04-2006, 15:32:54 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn en een zweetbandje
The sun came up and reality set in.

Offline -Lieke-

• Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #162 Gepost op: 22-04-2006, 17:03:53 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje en een vergrootglas

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #163 Gepost op: 22-04-2006, 18:18:04 »
Jee zeg als dit allemaal in mijn koffer zou passen ::oink:: ::oink:: ;)
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas en een biljarttafel 
I'm a real big goblin..

Offline -Lieke-

• Forumlid
« Reactie #164 Gepost op: 22-04-2006, 20:45:57 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel en een warme trui

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #165 Gepost op: 22-04-2006, 20:47:19 »
 ::) jeutje wat veel allemaal

En niemand neem mij mee??
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #166 Gepost op: 24-04-2006, 09:02:41 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui en Eirc :)
Menno is gek

Offline Sprien

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 24-04-2006, 12:05:55 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc en een stapel afgekloven kranten

Offline -Lieke-

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 24-04-2006, 17:07:35 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten en een roze dinosaurus

Offline Sprien

• Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 25-04-2006, 13:24:43 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus en een vliegticket

Offline Mollovic

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 25-04-2006, 14:14:20 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus, een vliegticket en een tv om Wie is ... de mol? te kijken

Offline -Lieke-

• Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 25-04-2006, 21:27:40 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus, een vliegticket en een tv om Wie is ... de mol? te kijken en een parachute

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #172 Gepost op: 25-04-2006, 21:31:08 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus, een vliegticket en een tv om Wie is ... de mol? te kijken, een parachute en een Filmmuziek CD's verzameling

Offline -Lieke-

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 26-04-2006, 15:11:07 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus, een vliegticket en een tv om Wie is ... de mol? te kijken, een parachute, een Filmmuziek CD's verzameling en een torenkamer

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #174 Gepost op: 26-04-2006, 19:50:43 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus, een vliegticket en een tv om Wie is ... de mol? te kijken, een parachute, een Filmmuziek CD's verzameling, een torenkamer en mn tweelingbroertje
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #175 Gepost op: 28-04-2006, 09:52:36 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus, een vliegticket en een tv om Wie is ... de mol? te kijken, een parachute, een Filmmuziek CD's verzameling, een torenkamer, mn tweelingbroertje en een rode billen aapje :)
Menno is gek

Offline -Lieke-

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 28-04-2006, 16:28:13 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus, een vliegticket en een tv om Wie is ... de mol? te kijken, een parachute, een Filmmuziek CD's verzameling, een torenkamer, mn tweelingbroertje, een rode billen aapje en een gele tuinkabouter

Offline Sprien

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 30-04-2006, 14:44:48 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus, een vliegticket, een tv om Wie is ... de mol? te kijken, een parachute, een Filmmuziek CD's verzameling, een torenkamer, mn tweelingbroertje, een rode billen aapje, een gele tuinkabouter en een firewall.

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 30-04-2006, 17:47:40 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus, een vliegticket, een tv om Wie is ... de mol? te kijken, een parachute, een Filmmuziek CD's verzameling, een torenkamer, mn tweelingbroertje, een rode billen aapje, een gele tuinkabouter,een firewall en mijn scheermesje
Keep Watching

Offline -Lieke-

• Forumlid
« Reactie #179 Gepost op: 1-05-2006, 12:44:41 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus, een vliegticket, een tv om Wie is ... de mol? te kijken, een parachute, een Filmmuziek CD's verzameling, een torenkamer, mn tweelingbroertje, een rode billen aapje, een gele tuinkabouter,een firewall, mijn scheermesje en worteltjes