Auteur Topic: ik ga op vakantie en neem mee....  (gelezen 62255 keer)

Offline lord menno

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #180 Gepost op: 1-05-2006, 13:03:31 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus, een vliegticket, een tv om Wie is ... de mol? te kijken, een parachute, een Filmmuziek CD's verzameling, een torenkamer, mn tweelingbroertje, een rode billen aapje, een gele tuinkabouter, een firewall, mijn scheermesje, worteltjes en frietjes
Menno is gek

Offline -Lieke-

• Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #181 Gepost op: 1-05-2006, 13:09:23 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus, een vliegticket, een tv om Wie is ... de mol? te kijken, een parachute, een Filmmuziek CD's verzameling, een torenkamer, mn tweelingbroertje, een rode billen aapje, een gele tuinkabouter, een firewall, mijn scheermesje, worteltjes, frietjes en een tweeprsoonsbed

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #182 Gepost op: 1-05-2006, 13:10:39 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus, een vliegticket, een tv om Wie is ... de mol? te kijken, een parachute, een Filmmuziek CD's verzameling, een torenkamer, mn tweelingbroertje, een rode billen aapje, een gele tuinkabouter, een firewall, mijn scheermesje, worteltjes, frietjes, een tweepersoonsbed en een zakje snoep
Menno is gek

Offline -Lieke-

• Forumlid
« Reactie #183 Gepost op: 1-05-2006, 13:16:16 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus, een vliegticket, een tv om Wie is ... de mol? te kijken, een parachute, een Filmmuziek CD's verzameling, een torenkamer, mn tweelingbroertje, een rode billen aapje, een gele tuinkabouter, een firewall, mijn scheermesje, worteltjes, frietjes, een tweepersoonsbed, een zakje snoep en lasagna

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #184 Gepost op: 1-05-2006, 13:23:13 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus, een vliegticket, een tv om Wie is ... de mol? te kijken, een parachute, een Filmmuziek CD's verzameling, een torenkamer, mn tweelingbroertje, een rode billen aapje, een gele tuinkabouter, een firewall, mijn scheermesje, worteltjes, frietjes, een tweepersoonsbed, een zakje snoep, lasagna en een zonnebril
The sun came up and reality set in.

Offline -Lieke-

• Forumlid
« Reactie #185 Gepost op: 1-05-2006, 13:24:05 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus, een vliegticket, een tv om Wie is ... de mol? te kijken, een parachute, een Filmmuziek CD's verzameling, een torenkamer, mn tweelingbroertje, een rode billen aapje, een gele tuinkabouter, een firewall, mijn scheermesje, worteltjes, frietjes, een tweepersoonsbed, een zakje snoep, lasagna, een zonnebril en soesjes

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #186 Gepost op: 2-05-2006, 16:16:52 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus, een vliegticket, een tv om Wie is ... de mol? te kijken, een parachute, een Filmmuziek CD's verzameling, een torenkamer, mn tweelingbroertje, een rode billen aapje, een gele tuinkabouter, een firewall, mijn scheermesje, worteltjes, frietjes, een tweepersoonsbed, een zakje snoep, lasagna, een zonnebril, soesjes, mijn trouwjurk (voor het geval dat...)
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Sprien

• Forumlid
« Reactie #187 Gepost op: 2-05-2006, 16:34:25 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus, een vliegticket, een tv om Wie is ... de mol? te kijken, een parachute, een Filmmuziek CD's verzameling, een torenkamer, mn tweelingbroertje, een rode billen aapje, een gele tuinkabouter, een firewall, mijn scheermesje, worteltjes, frietjes, een tweepersoonsbed, een zakje snoep, lasagna, een zonnebril, soesjes, mijn trouwjurk (voor het geval dat...) en een slakkenhuisje

Offline Da Wizz

• Forumlid
« Reactie #188 Gepost op: 3-05-2006, 09:01:31 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus, een vliegticket, een tv om Wie is ... de mol? te kijken, een parachute, een Filmmuziek CD's verzameling, een torenkamer, mn tweelingbroertje, een rode billen aapje, een gele tuinkabouter, een firewall, mijn scheermesje, worteltjes, frietjes, een tweepersoonsbed, een zakje snoep, lasagna, een zonnebril, soesjes, mijn trouwjurk (voor het geval dat...), een slakkenhuisje en een vliegenmepper.

Offline Sprien

• Forumlid
« Reactie #189 Gepost op: 3-05-2006, 10:20:19 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus, een vliegticket, een tv om Wie is ... de mol? te kijken, een parachute, een Filmmuziek CD's verzameling, een torenkamer, mn tweelingbroertje, een rode billen aapje, een gele tuinkabouter, een firewall, mijn scheermesje, worteltjes, frietjes, een tweepersoonsbed, een zakje snoep, lasagna, een zonnebril, soesjes, mijn trouwjurk (voor het geval dat...), een slakkenhuisje, een vliegenmepper en drie zeepbelletjes.

Offline -Lieke-

• Forumlid
« Reactie #190 Gepost op: 3-05-2006, 11:30:41 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus, een vliegticket, een tv om Wie is ... de mol? te kijken, een parachute, een Filmmuziek CD's verzameling, een torenkamer, mn tweelingbroertje, een rode billen aapje, een gele tuinkabouter, een firewall, mijn scheermesje, worteltjes, frietjes, een tweepersoonsbed, een zakje snoep, lasagna, een zonnebril, soesjes, mijn trouwjurk (voor het geval dat...), een slakkenhuisje, een vliegenmepper, drie zeepbelletjes en een terrasje

Offline Sprien

• Forumlid
« Reactie #191 Gepost op: 3-05-2006, 13:06:57 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus, een vliegticket, een tv om Wie is ... de mol? te kijken, een parachute, een Filmmuziek CD's verzameling, een torenkamer, mn tweelingbroertje, een rode billen aapje, een gele tuinkabouter, een firewall, mijn scheermesje, worteltjes, frietjes, een tweepersoonsbed, een zakje snoep, lasagna, een zonnebril, soesjes, mijn trouwjurk (voor het geval dat...), een slakkenhuisje, een vliegenmepper, drie zeepbelletjes, een terrasje en een opvouwbaar stepje

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #192 Gepost op: 3-05-2006, 16:14:13 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus, een vliegticket, een tv om Wie is ... de mol? te kijken, een parachute, een Filmmuziek CD's verzameling, een torenkamer, mn tweelingbroertje, een rode billen aapje, een gele tuinkabouter, een firewall, mijn scheermesje, worteltjes, frietjes, een tweepersoonsbed, een zakje snoep, lasagna, een zonnebril, soesjes, mijn trouwjurk (voor het geval dat...), een slakkenhuisje, een vliegenmepper, drie zeepbelletjes, een terrasje, een opvouwbaar stepje en een sneeuwpop
Menno is gek

Offline -Lieke-

• Forumlid
« Reactie #193 Gepost op: 3-05-2006, 20:07:05 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus, een vliegticket, een tv om Wie is ... de mol? te kijken, een parachute, een Filmmuziek CD's verzameling, een torenkamer, mn tweelingbroertje, een rode billen aapje, een gele tuinkabouter, een firewall, mijn scheermesje, worteltjes, frietjes, een tweepersoonsbed, een zakje snoep, lasagna, een zonnebril, soesjes, mijn trouwjurk (voor het geval dat...), een slakkenhuisje, een vliegenmepper, drie zeepbelletjes, een terrasje, een opvouwbaar stepje, een sneeuwpop en een dweil

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #194 Gepost op: 3-05-2006, 21:14:21 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus, een vliegticket, een tv om Wie is ... de mol? te kijken, een parachute, een Filmmuziek CD's verzameling, een torenkamer, mn tweelingbroertje, een rode billen aapje, een gele tuinkabouter, een firewall, mijn scheermesje, worteltjes, frietjes, een tweepersoonsbed, een zakje snoep, lasagna, een zonnebril, soesjes, mijn trouwjurk (voor het geval dat...), een slakkenhuisje, een vliegenmepper, drie zeepbelletjes, een terrasje, een opvouwbaar stepje, een sneeuwpop, een dweil en me lepel en vork oorbellen  ::trots::
I'm a real big goblin..

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #195 Gepost op: 3-05-2006, 23:56:44 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus, een vliegticket, een tv om Wie is ... de mol? te kijken, een parachute, een Filmmuziek CD's verzameling, een torenkamer, mn tweelingbroertje, een rode billen aapje, een gele tuinkabouter, een firewall, mijn scheermesje, worteltjes, frietjes, een tweepersoonsbed, een zakje snoep, lasagna, een zonnebril, soesjes, mijn trouwjurk (voor het geval dat...), een slakkenhuisje, een vliegenmepper, drie zeepbelletjes, een terrasje, een opvouwbaar stepje, een sneeuwpop, een dweil en me lepel, vork oorbellen en een kotszakje
Menno is gek

Offline Sprien

• Forumlid
« Reactie #196 Gepost op: 4-05-2006, 10:12:29 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus, een vliegticket, een tv om Wie is ... de mol? te kijken, een parachute, een Filmmuziek CD's verzameling, een torenkamer, mn tweelingbroertje, een rode billen aapje, een gele tuinkabouter, een firewall, mijn scheermesje, worteltjes, frietjes, een tweepersoonsbed, een zakje snoep, lasagna, een zonnebril, soesjes, mijn trouwjurk (voor het geval dat...), een slakkenhuisje, een vliegenmepper, drie zeepbelletjes, een terrasje, een opvouwbaar stepje, een sneeuwpop, een dweil, me lepel, vork oorbellen, een kotszakje en een setje oplaadbare batterijen

Offline -Lieke-

• Forumlid
« Reactie #197 Gepost op: 4-05-2006, 10:53:23 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus, een vliegticket, een tv om Wie is ... de mol? te kijken, een parachute, een Filmmuziek CD's verzameling, een torenkamer, mn tweelingbroertje, een rode billen aapje, een gele tuinkabouter, een firewall, mijn scheermesje, worteltjes, frietjes, een tweepersoonsbed, een zakje snoep, lasagna, een zonnebril, soesjes, mijn trouwjurk (voor het geval dat...), een slakkenhuisje, een vliegenmepper, drie zeepbelletjes, een terrasje, een opvouwbaar stepje, een sneeuwpop, een dweil, me lepel, vork oorbellen, een kotszakje, een setje oplaadbare batterijen en een opblaaskrokodil

Offline Sprien

• Forumlid
« Reactie #198 Gepost op: 4-05-2006, 11:05:25 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus, een vliegticket, een tv om Wie is ... de mol? te kijken, een parachute, een Filmmuziek CD's verzameling, een torenkamer, mn tweelingbroertje, een rode billen aapje, een gele tuinkabouter, een firewall, mijn scheermesje, worteltjes, frietjes, een tweepersoonsbed, een zakje snoep, lasagna, een zonnebril, soesjes, mijn trouwjurk (voor het geval dat...), een slakkenhuisje, een vliegenmepper, drie zeepbelletjes, een terrasje, een opvouwbaar stepje, een sneeuwpop, een dweil, me lepel, vork oorbellen, een kotszakje, een setje oplaadbare batterijen, een opblaaskrokodil en een zakmes met ingebouwde knipfunctie.

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #199 Gepost op: 4-05-2006, 12:14:42 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus, een vliegticket, een tv om Wie is ... de mol? te kijken, een parachute, een Filmmuziek CD's verzameling, een torenkamer, mn tweelingbroertje, een rode billen aapje, een gele tuinkabouter, een firewall, mijn scheermesje, worteltjes, frietjes, een tweepersoonsbed, een zakje snoep, lasagna, een zonnebril, soesjes, mijn trouwjurk (voor het geval dat...), een slakkenhuisje, een vliegenmepper, drie zeepbelletjes, een terrasje, een opvouwbaar stepje, een sneeuwpop, een dweil, me lepel, vork oorbellen, een kotszakje, een setje oplaadbare batterijen, een opblaaskrokodil, een zakmes met ingebouwde knipfunctie en een hamer.
Menno is gek