Auteur Topic: ik ga op vakantie en neem mee....  (gelezen 62326 keer)

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #280 Gepost op: 30-05-2007, 21:46:46 »
Shit, mijn koffers zijn zonet gestolen... ::oink::

Ik heb niks meer... ::)

::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

*geeft Test nieuwe, lege koffer

wat neem je mee? :D

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
« Reactie #281 Gepost op: 30-05-2007, 21:50:18 »
Ik ga op vakantie en neem mee in mijn nieuwe koffer die ik zonet van Megan heb gekregen: paracetamol
Geniet nooit met mate...

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #282 Gepost op: 30-05-2007, 21:54:04 »
Ik ga op vakantie en neem mee: paracetamol en een spuugbakkie
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #283 Gepost op: 30-05-2007, 21:54:58 »
Ik ga op vakantie en neem mee: paracetamol, een spuugbakkie, twee koffers vol gejatte spullen

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #284 Gepost op: 30-05-2007, 22:34:02 »
Ik ga op vakantie en neem mee: paracetamol, een spuugbakkie, twee koffers vol gejatte spullen en een fles Malibu Cocos

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #285 Gepost op: 31-05-2007, 20:14:16 »
Ik ga op vakantie en neem mee: paracetamol, een spuugbakkie, twee koffers vol gejatte spullen, een fles Malibu Cocos en een paarse opblaaskrokodil

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #286 Gepost op: 31-05-2007, 21:18:11 »
Ik ga op vakantie en neem mee: paracetamol, een spuugbakkie, twee koffers vol gejatte spullen, een fles Malibu Cocos, een paarse opblaaskrokodil en m'n creditcard

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #287 Gepost op: 15-11-2010, 07:09:33 »
 ga op vakantie en neem mee: paracetamol, een spuugbakkie, twee koffers vol gejatte spullen, een fles Malibu Cocos, een paarse opblaaskrokodil, m'n creditcard én koekoe
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #288 Gepost op: 15-11-2010, 07:44:49 »

ik ga op vakantie en neem mee: paracetamol, een spuugbakkie, twee koffers vol gejatte spullen, een fles Malibu Cocos, een paarse opblaaskrokodil, m'n creditcard  koekoe en een dwangbuis
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #289 Gepost op: 15-11-2010, 13:49:50 »

ik ga op vakantie en neem mee: paracetamol, een spuugbakkie, twee koffers vol gejatte spullen, een fles Malibu Cocos, een paarse opblaaskrokodil, m'n creditcard  koekoe, een dwangbuis en een laptop

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #290 Gepost op: 15-11-2010, 13:52:48 »
ik ga op vakantie en neem mee: paracetamol, een spuugbakkie, twee koffers vol gejatte spullen, een fles Malibu Cocos, een paarse opblaaskrokodil, m'n creditcard  koekoe, een dwangbuis en een laptop, crypsudoschaakspel,

Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #291 Gepost op: 15-11-2010, 14:26:56 »

ik ga op vakantie en neem mee: paracetamol, een spuugbakkie, twee koffers vol gejatte spullen, een fles Malibu Cocos, een paarse opblaaskrokodil, m'n creditcard,  koekoe, een dwangbuis, een laptop, crypsudoschaakspel, epilady,

As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #292 Gepost op: 15-11-2010, 17:18:19 »

ik ga op vakantie en neem mee: paracetamol, een spuugbakkie, twee koffers vol gejatte spullen, een fles Malibu Cocos, een paarse opblaaskrokodil, m'n creditcard,  koekoe, een dwangbuis, een laptop, crypsudoschaakspel, epilady, mijn feyenoorddekbed,

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #293 Gepost op: 15-11-2010, 17:19:37 »
ik ga op vakantie en neem mee: paracetamol, een spuugbakkie, twee koffers vol gejatte spullen, een fles Malibu Cocos, een paarse opblaaskrokodil, m'n creditcard,  koekoe, een dwangbuis, een laptop, crypsudoschaakspel, epilady, mijn feyenoorddekbed, mijn geheime minnares,
Ich bin ein Bärliner!

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #294 Gepost op: 15-11-2010, 17:32:36 »

ik ga op vakantie en neem mee: paracetamol, een spuugbakkie, twee koffers vol gejatte spullen, een fles Malibu Cocos, een paarse opblaaskrokodil, m'n creditcard,  koekoe, een dwangbuis, een laptop, crypsudoschaakspel, epilady, mijn feyenoorddekbed, mijn geheime minnares, knuffeltje
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #295 Gepost op: 15-11-2010, 17:51:50 »
ik ga op vakantie en neem mee: paracetamol, een spuugbakkie, twee koffers vol gejatte spullen, een fles Malibu Cocos, een paarse opblaaskrokodil, m'n creditcard,  koekoe, een dwangbuis, een laptop, crypsudoschaakspel, epilady, mijn feyenoorddekbed, mijn geheime minnares,knuffeltje, kartonnen doos
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #296 Gepost op: 15-11-2010, 17:52:57 »
ik ga op vakantie en neem mee: paracetamol, een spuugbakkie, twee koffers vol gejatte spullen, een fles Malibu Cocos, een paarse opblaaskrokodil, m'n creditcard,  koekoe, een dwangbuis, een laptop, crypsudoschaakspel, epilady, mijn feyenoorddekbed, mijn geheime minnares,knuffeltje, kartonnen doos,tipp-ex
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #297 Gepost op: 15-11-2010, 19:36:58 »

ik ga op vakantie en neem mee: paracetamol, een spuugbakkie, twee koffers vol gejatte spullen, een fles Malibu Cocos, een paarse opblaaskrokodil, m'n creditcard,  koekoe, een dwangbuis, een laptop, crypsudoschaakspel, epilady, mijn feyenoorddekbed, mijn geheime minnares,knuffeltje, kartonnen doos,tipp-ex en een zak vol heroïne
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #298 Gepost op: 15-11-2010, 20:49:45 »
ik ga op vakantie en neem mee: paracetamol, een spuugbakkie, twee koffers vol gejatte spullen, een fles Malibu Cocos, een paarse opblaaskrokodil, m'n creditcard,  koekoe, een dwangbuis, een laptop, crypsudoschaakspel, epilady, mijn feyenoorddekbed, mijn geheime minnares,knuffeltje, kartonnen doos,tipp-ex, een zak vol heroïne, dood everzwijntje
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #299 Gepost op: 16-11-2010, 18:18:38 »
ik ga op vakantie en neem mee: paracetamol, een spuugbakkie, twee koffers vol gejatte spullen, een fles Malibu Cocos, een paarse opblaaskrokodil, m'n creditcard,  koekoe, een dwangbuis, een laptop, crypsudoschaakspel, epilady, mijn feyenoorddekbed, mijn geheime minnares,knuffeltje, kartonnen doos,tipp-ex, een zak vol heroïne, dood everzwijntje, een koevoet
Ich bin ein Bärliner!