Auteur Topic: ik ga op vakantie en neem mee....  (gelezen 62268 keer)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #360 Gepost op: 12-12-2010, 18:44:29 »
Ik ga op vakantie en wil de volgende dingen doen: De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz, een ritje maken met tram 28 in Lissabon, naar een sexfeestje van berlusconi, een voettocht naar Rome maken, een appel plukken, Zweedse balletjes halen bij de Ikea, aan een lian slingeren, de jackpot winnen in Las Vegas, de grootste chocoreep ooit proeven, heel lang slapen, bungeejumpen met Cameron Diaz, de Kerstman een hand geven in Rovaniemi, sangria drinken in Sevilla als het niet 38,5 graden is, Naar disneyland Florida gaan, Naar de autobeurs van Detroit gaan, met dolfijnen zwemmen in de carabieën, meedoen aan Virtual Mole 2, meedoen aan de echte WIDM!,

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #361 Gepost op: 12-12-2010, 18:49:34 »
Ik ga op vakantie en wil de volgende dingen doen: De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz, een ritje maken met tram 28 in Lissabon, naar een sexfeestje van berlusconi, een voettocht naar Rome maken, een appel plukken, Zweedse balletjes halen bij de Ikea, aan een lian slingeren, de jackpot winnen in Las Vegas, de grootste chocoreep ooit proeven, heel lang slapen, bungeejumpen met Cameron Diaz, de Kerstman een hand geven in Rovaniemi, sangria drinken in Sevilla als het niet 38,5 graden is, Naar disneyland Florida gaan, Naar de autobeurs van Detroit gaan, met dolfijnen zwemmen in de carabieën, meedoen aan Virtual Mole 2, meedoen aan de echte WIDM!, werken aan de uitbreiding van mijn verzameling,
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #362 Gepost op: 12-12-2010, 18:52:54 »
Ik ga op vakantie en wil de volgende dingen doen: De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz, een ritje maken met tram 28 in Lissabon, naar een sexfeestje van berlusconi, een voettocht naar Rome maken, een appel plukken, Zweedse balletjes halen bij de Ikea, aan een lian slingeren, de jackpot winnen in Las Vegas, de grootste chocoreep ooit proeven, heel lang slapen, bungeejumpen met Cameron Diaz, de Kerstman een hand geven in Rovaniemi, sangria drinken in Sevilla als het niet 38,5 graden is, Naar disneyland Florida gaan, Naar de autobeurs van Detroit gaan, met dolfijnen zwemmen in de carabieën, meedoen aan Virtual Mole 2, meedoen aan de echte WIDM!, werken aan de uitbreiding van mijn verzameling, krokodillen aaien,

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #363 Gepost op: 12-12-2010, 18:57:09 »
Ik ga op vakantie en wil de volgende dingen doen: De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz, een ritje maken met tram 28 in Lissabon, naar een sexfeestje van berlusconi, een voettocht naar Rome maken, een appel plukken, Zweedse balletjes halen bij de Ikea, aan een lian slingeren, de jackpot winnen in Las Vegas, de grootste chocoreep ooit proeven, heel lang slapen, bungeejumpen met Cameron Diaz, de Kerstman een hand geven in Rovaniemi, sangria drinken in Sevilla als het niet 38,5 graden is, Naar disneyland Florida gaan, Naar de autobeurs van Detroit gaan, met dolfijnen zwemmen in de carabieën, meedoen aan Virtual Mole 2, meedoen aan de echte WIDM!, werken aan de uitbreiding van mijn verzameling, krokodillen aaien, vliegtuigen spotten op Schiphol,
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #364 Gepost op: 12-12-2010, 19:02:48 »
Ik ga op vakantie en wil de volgende dingen doen: De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz, een ritje maken met tram 28 in Lissabon, naar een sexfeestje van berlusconi, een voettocht naar Rome maken, een appel plukken, Zweedse balletjes halen bij de Ikea, aan een lian slingeren, de jackpot winnen in Las Vegas, de grootste chocoreep ooit proeven, heel lang slapen, bungeejumpen met Cameron Diaz, de Kerstman een hand geven in Rovaniemi, sangria drinken in Sevilla als het niet 38,5 graden is, Naar disneyland Florida gaan, Naar de autobeurs van Detroit gaan, met dolfijnen zwemmen in de carabieën, meedoen aan Virtual Mole 2, meedoen aan de echte WIDM!, werken aan de uitbreiding van mijn verzameling, krokodillen aaien, vliegtuigen spotten op Schiphol, paaseieren zoeken op Paaseiland,

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #365 Gepost op: 12-12-2010, 19:05:14 »
Ik ga op vakantie en wil de volgende dingen doen: De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz, een ritje maken met tram 28 in Lissabon, naar een sexfeestje van berlusconi, een voettocht naar Rome maken, een appel plukken, Zweedse balletjes halen bij de Ikea, aan een lian slingeren, de jackpot winnen in Las Vegas, de grootste chocoreep ooit proeven, heel lang slapen, bungeejumpen met Cameron Diaz, de Kerstman een hand geven in Rovaniemi, sangria drinken in Sevilla als het niet 38,5 graden is, Naar disneyland Florida gaan, Naar de autobeurs van Detroit gaan, met dolfijnen zwemmen in de carabieën, meedoen aan Virtual Mole 2, meedoen aan de echte WIDM!, werken aan de uitbreiding van mijn verzameling, krokodillen aaien, vliegtuigen spotten op Schiphol, paaseieren zoeken op Paaseiland,
alle eilanden van Indonesië bezoeken,
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #366 Gepost op: 12-12-2010, 19:06:28 »
alle eilanden van Indonesië bezoeken, carnaval vieren in Rio de Janeiro,

Offline Ibung

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #367 Gepost op: 12-12-2010, 19:08:21 »

alle eilanden van Indonesië bezoeken, carnaval vieren in Rio de Janeiro, paarse opblaaskrokodil,
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #368 Gepost op: 12-12-2010, 19:09:53 »
alle eilanden van Indonesië bezoeken, carnaval vieren in Rio de Janeiro, paarse opblaaskrokodil, Op safari gaan in Tanzania,

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #369 Gepost op: 12-12-2010, 19:13:09 »
Ik ga op vakantie en wil de volgende dingen doen: De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz, een ritje maken met tram 28 in Lissabon, naar een sexfeestje van berlusconi, een voettocht naar Rome maken, een appel plukken, Zweedse balletjes halen bij de Ikea, aan een lian slingeren, de jackpot winnen in Las Vegas, de grootste chocoreep ooit proeven, heel lang slapen, bungeejumpen met Cameron Diaz, de Kerstman een hand geven in Rovaniemi, sangria drinken in Sevilla als het niet 38,5 graden is, Naar disneyland Florida gaan, Naar de autobeurs van Detroit gaan, met dolfijnen zwemmen in de carabieën, meedoen aan Virtual Mole 2, meedoen aan de echte WIDM!, werken aan de uitbreiding van mijn verzameling, krokodillen aaien, vliegtuigen spotten op Schiphol, paaseieren zoeken op Paaseiland, alle eilanden van Indonesië bezoeken, carnaval vieren in Rio de Janeiro, paarse opblaaskrokodil, Op safari gaan in Tanzania, zandkorrels tellen in de Sahara,
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #370 Gepost op: 12-12-2010, 19:14:01 »
Ik ga op vakantie en wil de volgende dingen doen: De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz, een ritje maken met tram 28 in Lissabon, naar een sexfeestje van berlusconi, een voettocht naar Rome maken, een appel plukken, Zweedse balletjes halen bij de Ikea, aan een lian slingeren, de jackpot winnen in Las Vegas, de grootste chocoreep ooit proeven, heel lang slapen, bungeejumpen met Cameron Diaz, de Kerstman een hand geven in Rovaniemi, sangria drinken in Sevilla als het niet 38,5 graden is, Naar disneyland Florida gaan, Naar de autobeurs van Detroit gaan, met dolfijnen zwemmen in de carabieën, meedoen aan Virtual Mole 2, meedoen aan de echte WIDM!, werken aan de uitbreiding van mijn verzameling, krokodillen aaien, vliegtuigen spotten op Schiphol, paaseieren zoeken op Paaseiland, alle eilanden van Indonesië bezoeken, carnaval vieren in Rio de Janeiro, paarse opblaaskrokodil, Op safari gaan in Tanzania, zandkorrels tellen in de Sahara, struisvogel rijden in zuid-afrika,

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #371 Gepost op: 12-12-2010, 19:18:15 »
Ik ga op vakantie en wil de volgende dingen doen: De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz, een ritje maken met tram 28 in Lissabon, naar een sexfeestje van berlusconi, een voettocht naar Rome maken, een appel plukken, Zweedse balletjes halen bij de Ikea, aan een lian slingeren, de jackpot winnen in Las Vegas, de grootste chocoreep ooit proeven, heel lang slapen, bungeejumpen met Cameron Diaz, de Kerstman een hand geven in Rovaniemi, sangria drinken in Sevilla als het niet 38,5 graden is, Naar disneyland Florida gaan, Naar de autobeurs van Detroit gaan, met dolfijnen zwemmen in de carabieën, meedoen aan Virtual Mole 2, meedoen aan de echte WIDM!, werken aan de uitbreiding van mijn verzameling, krokodillen aaien, vliegtuigen spotten op Schiphol, paaseieren zoeken op Paaseiland, alle eilanden van Indonesië bezoeken, carnaval vieren in Rio de Janeiro, paarse opblaaskrokodil, Op safari gaan in Tanzania, zandkorrels tellen in de Sahara, struisvogel rijden in zuid-afrika, Le Dakar rijden,
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #372 Gepost op: 12-12-2010, 19:19:29 »
Ik ga op vakantie en wil de volgende dingen doen: De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz, een ritje maken met tram 28 in Lissabon, naar een sexfeestje van berlusconi, een voettocht naar Rome maken, een appel plukken, Zweedse balletjes halen bij de Ikea, aan een lian slingeren, de jackpot winnen in Las Vegas, de grootste chocoreep ooit proeven, heel lang slapen, bungeejumpen met Cameron Diaz, de Kerstman een hand geven in Rovaniemi, sangria drinken in Sevilla als het niet 38,5 graden is, Naar disneyland Florida gaan, Naar de autobeurs van Detroit gaan, met dolfijnen zwemmen in de carabieën, meedoen aan Virtual Mole 2, meedoen aan de echte WIDM!, werken aan de uitbreiding van mijn verzameling, krokodillen aaien, vliegtuigen spotten op Schiphol, paaseieren zoeken op Paaseiland, alle eilanden van Indonesië bezoeken, carnaval vieren in Rio de Janeiro, paarse opblaaskrokodil, Op safari gaan in Tanzania, zandkorrels tellen in de Sahara, struisvogel rijden in zuid-afrika, Le Dakar rijden, de dalai lama lastig vallen met vragen,

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #373 Gepost op: 12-12-2010, 19:21:16 »
Ik ga op vakantie en wil de volgende dingen doen: De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz, een ritje maken met tram 28 in Lissabon, naar een sexfeestje van berlusconi, een voettocht naar Rome maken, een appel plukken, Zweedse balletjes halen bij de Ikea, aan een lian slingeren, de jackpot winnen in Las Vegas, de grootste chocoreep ooit proeven, heel lang slapen, bungeejumpen met Cameron Diaz, de Kerstman een hand geven in Rovaniemi, sangria drinken in Sevilla als het niet 38,5 graden is, Naar disneyland Florida gaan, Naar de autobeurs van Detroit gaan, met dolfijnen zwemmen in de carabieën, meedoen aan Virtual Mole 2, meedoen aan de echte WIDM!, werken aan de uitbreiding van mijn verzameling, krokodillen aaien, vliegtuigen spotten op Schiphol, paaseieren zoeken op Paaseiland, alle eilanden van Indonesië bezoeken, carnaval vieren in Rio de Janeiro, paarse opblaaskrokodil, Op safari gaan in Tanzania, zandkorrels tellen in de Sahara, struisvogel rijden in zuid-afrika, Le Dakar rijden, de dalai lama lastig vallen met vragen, een foto maken op de evenaar in Ecuador,
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #374 Gepost op: 12-12-2010, 19:24:19 »
Ik ga op vakantie en wil de volgende dingen doen: De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz, een ritje maken met tram 28 in Lissabon, naar een sexfeestje van berlusconi, een voettocht naar Rome maken, een appel plukken, Zweedse balletjes halen bij de Ikea, aan een lian slingeren, de jackpot winnen in Las Vegas, de grootste chocoreep ooit proeven, heel lang slapen, bungeejumpen met Cameron Diaz, de Kerstman een hand geven in Rovaniemi, sangria drinken in Sevilla als het niet 38,5 graden is, Naar disneyland Florida gaan, Naar de autobeurs van Detroit gaan, met dolfijnen zwemmen in de carabieën, meedoen aan Virtual Mole 2, het Operahouse in Sydney bezoeken,

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #375 Gepost op: 12-12-2010, 19:28:48 »
Ik ga op vakantie en wil de volgende dingen doen: De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz, een ritje maken met tram 28 in Lissabon, naar een sexfeestje van berlusconi, een voettocht naar Rome maken, een appel plukken, Zweedse balletjes halen bij de Ikea, aan een lian slingeren, de jackpot winnen in Las Vegas, de grootste chocoreep ooit proeven, heel lang slapen, bungeejumpen met Cameron Diaz, de Kerstman een hand geven in Rovaniemi, sangria drinken in Sevilla als het niet 38,5 graden is, Naar disneyland Florida gaan, Naar de autobeurs van Detroit gaan, met dolfijnen zwemmen in de carabieën, meedoen aan Virtual Mole 2, meedoen aan de echte WIDM!, werken aan de uitbreiding van mijn verzameling, krokodillen aaien, vliegtuigen spotten op Schiphol, paaseieren zoeken op Paaseiland, alle eilanden van Indonesië bezoeken, carnaval vieren in Rio de Janeiro, Op safari gaan in Tanzania, zandkorrels tellen in de Sahara, struisvogel rijden in zuid-afrika, Le Dakar rijden, de dalai lama lastig vallen met vragen, een foto maken op de evenaar in Ecuador, het Operahouse in Sydney bezoeken, sprinkhanen frituren in senegaal,

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #376 Gepost op: 12-12-2010, 19:30:19 »
Ik ga op vakantie en wil de volgende dingen doen: De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz, een ritje maken met tram 28 in Lissabon, naar een sexfeestje van berlusconi, een voettocht naar Rome maken, een appel plukken, Zweedse balletjes halen bij de Ikea, aan een lian slingeren, de jackpot winnen in Las Vegas, de grootste chocoreep ooit proeven, heel lang slapen, bungeejumpen met Cameron Diaz, de Kerstman een hand geven in Rovaniemi, sangria drinken in Sevilla als het niet 38,5 graden is, Naar disneyland Florida gaan, Naar de autobeurs van Detroit gaan, met dolfijnen zwemmen in de carabieën, meedoen aan Virtual Mole 2, meedoen aan de echte WIDM!, werken aan de uitbreiding van mijn verzameling, krokodillen aaien, vliegtuigen spotten op Schiphol, paaseieren zoeken op Paaseiland, alle eilanden van Indonesië bezoeken, carnaval vieren in Rio de Janeiro, Op safari gaan in Tanzania, zandkorrels tellen in de Sahara, struisvogel rijden in zuid-afrika, Le Dakar rijden, de dalai lama lastig vallen met vragen, een foto maken op de evenaar in Ecuador, het Operahouse in Sydney bezoeken, sprinkhanen frituren in senegaal, de gendarme's van Saint Tropez bezoeken,
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #377 Gepost op: 12-12-2010, 19:31:07 »
Ik ga op vakantie en wil de volgende dingen doen: De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz, een ritje maken met tram 28 in Lissabon, naar een sexfeestje van berlusconi, een voettocht naar Rome maken, een appel plukken, Zweedse balletjes halen bij de Ikea, aan een lian slingeren, de jackpot winnen in Las Vegas, de grootste chocoreep ooit proeven, heel lang slapen, bungeejumpen met Cameron Diaz, de Kerstman een hand geven in Rovaniemi, sangria drinken in Sevilla als het niet 38,5 graden is, Naar disneyland Florida gaan, Naar de autobeurs van Detroit gaan, met dolfijnen zwemmen in de carabieën, meedoen aan Virtual Mole 2, meedoen aan de echte WIDM!, werken aan de uitbreiding van mijn verzameling, krokodillen aaien, vliegtuigen spotten op Schiphol, paaseieren zoeken op Paaseiland, alle eilanden van Indonesië bezoeken, carnaval vieren in Rio de Janeiro, Op safari gaan in Tanzania, zandkorrels tellen in de Sahara, struisvogel rijden in zuid-afrika, Le Dakar rijden, de dalai lama lastig vallen met vragen, een foto maken op de evenaar in Ecuador, het Operahouse in Sydney bezoeken, sprinkhanen frituren in senegaal, de gendarme's van Saint Tropez bezoeken, met stokjes eten in Japan,

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #378 Gepost op: 12-12-2010, 19:33:57 »
Ik ga op vakantie en wil de volgende dingen doen: De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz, een ritje maken met tram 28 in Lissabon, naar een sexfeestje van berlusconi, een voettocht naar Rome maken, een appel plukken, Zweedse balletjes halen bij de Ikea, aan een lian slingeren, de jackpot winnen in Las Vegas, de grootste chocoreep ooit proeven, heel lang slapen, bungeejumpen met Cameron Diaz, de Kerstman een hand geven in Rovaniemi, sangria drinken in Sevilla als het niet 38,5 graden is, Naar disneyland Florida gaan, Naar de autobeurs van Detroit gaan, met dolfijnen zwemmen in de carabieën, meedoen aan Virtual Mole 2, meedoen aan de echte WIDM!, werken aan de uitbreiding van mijn verzameling, krokodillen aaien, vliegtuigen spotten op Schiphol, paaseieren zoeken op Paaseiland, alle eilanden van Indonesië bezoeken, carnaval vieren in Rio de Janeiro, Op safari gaan in Tanzania, zandkorrels tellen in de Sahara, struisvogel rijden in zuid-afrika, Le Dakar rijden, de dalai lama lastig vallen met vragen, een foto maken op de evenaar in Ecuador, het Operahouse in Sydney bezoeken, sprinkhanen frituren in senegaal, de gendarme's van Saint Tropez bezoeken, met stokjes eten in Japan, De pinguins naar Madagascar begeleiden,
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #379 Gepost op: 12-12-2010, 19:35:01 »
Ik ga op vakantie en wil de volgende dingen doen: De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz, een ritje maken met tram 28 in Lissabon, naar een sexfeestje van berlusconi, een voettocht naar Rome maken, een appel plukken, Zweedse balletjes halen bij de Ikea, aan een lian slingeren, de jackpot winnen in Las Vegas, de grootste chocoreep ooit proeven, heel lang slapen, bungeejumpen met Cameron Diaz, de Kerstman een hand geven in Rovaniemi, sangria drinken in Sevilla als het niet 38,5 graden is, Naar disneyland Florida gaan, Naar de autobeurs van Detroit gaan, met dolfijnen zwemmen in de carabieën, meedoen aan Virtual Mole 2, meedoen aan de echte WIDM!, werken aan de uitbreiding van mijn verzameling, krokodillen aaien, vliegtuigen spotten op Schiphol, paaseieren zoeken op Paaseiland, alle eilanden van Indonesië bezoeken, carnaval vieren in Rio de Janeiro, Op safari gaan in Tanzania, zandkorrels tellen in de Sahara, struisvogel rijden in zuid-afrika, Le Dakar rijden, de dalai lama lastig vallen met vragen, een foto maken op de evenaar in Ecuador, het Operahouse in Sydney bezoeken, sprinkhanen frituren in senegaal, de gendarme's van Saint Tropez bezoeken, met stokjes eten in Japan, De pinguins naar Madagascar begeleiden, de mt. everest beklimmen op blote voeten,