Ik ga op vakantie en wil de volgende dingen doen: De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz, een ritje maken met tram 28 in Lissabon, naar een sexfeestje van berlusconi, een voettocht naar Rome maken, een appel plukken, Zweedse balletjes halen bij de Ikea, aan een lian slingeren, de jackpot winnen in Las Vegas, de grootste chocoreep ooit proeven, heel lang slapen, bungeejumpen met Cameron Diaz, de Kerstman een hand geven in Rovaniemi, sangria drinken in Sevilla als het niet 38,5 graden is, Naar disneyland Florida gaan, Naar de autobeurs van Detroit gaan, met dolfijnen zwemmen in de carabieën, meedoen aan Virtual Mole 2, meedoen aan de echte WIDM!, werken aan de uitbreiding van mijn verzameling, krokodillen aaien, vliegtuigen spotten op Schiphol, paaseieren zoeken op Paaseiland, alle eilanden van Indonesië bezoeken, carnaval vieren in Rio de Janeiro, Op safari gaan in Tanzania, zandkorrels tellen in de Sahara, struisvogel rijden in zuid-afrika, Le Dakar rijden, de dalai lama lastig vallen met vragen, een foto maken op de evenaar in Ecuador, het Operahouse in Sydney bezoeken, sprinkhanen frituren in senegaal, de gendarme's van Saint Tropez bezoeken, met stokjes eten in Japan, De pinguins naar Madagascar begeleiden, de mt. everest beklimmen op blote voeten, boer zoekt vrouw presenteren in Mali, een wereldreis maken samen met een koe, een spookstad bezoeken in Amerika, de taliban laten schrikken met een BOEM!, de laatste Oprah Winfrey bijwonen, Chinees eten bij Mr. Chung, giechelen met Linda de mol, naar een uitzending van 'Ik Hou van Holland', in een hollywood film meespelen, nóg een rondje in de London Eye, de eiffeltoren beklimmen!, de Ronde van Vlaanderen rijden, de maan bezoeken, de Atlantische Oceaan overzeilen samen met Laura Dekker, Perry het vogelbekdier volgen op zijn missie's, een opblaaspop om D*N les te geven, tdietz les geven in andere dingen, het allemaal maar over me heen laten komen, geschikte types zoeken voor tdietz, D*N van de opblaaspoppen af helpen, de geschikte types advies geven dat ze moeten beginnen met het eerste dat opkomt, een woordenboek gronings- ABN zodat ik D*N altijd begrijp, tdietz zeggen dat die niet bestaan, D*N zeggen dat die wel hoort te bestaan, een woordenboek gooisch ABN halen, alle boeken verbranden op een vreugdevuur, tdietz verwijzen naar mijn handtekening , toegeven dat D*N ook weleens iets nuttigs zegt, tdietz groot gelijk geven, denken dat ik altijd gelijk heb, tdietz verdenken op liegen, D*N melden dat ik niet te vertrouwen ben, tdietz goed in de gaten houden, dat logisch vinden omdat we toch met wieisdemol op reis zijn, tdietz op mijn verdenkingslijstje noteren Snappie?, D*Ns molboekje stelen en alles overnemen, tdietz zijn jokers en topito's stelen *evil laugh*, D*N zijn vrijstelling stelen, alles aan daisy gaan vertellen,