Auteur Topic: ik ga op vakantie en neem mee....  (gelezen 62260 keer)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #460 Gepost op: 15-12-2010, 14:57:43 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer,
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #461 Gepost op: 15-12-2010, 21:31:43 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel,

Volgens mij komen we nooit door de douane met al deze spullen. ;D

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #462 Gepost op: 15-12-2010, 22:20:21 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel,waterpijp ::)

nee daisy dat gaat zeker niet lukken ::)
anders leidt jij ze af!

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #463 Gepost op: 15-12-2010, 22:54:53 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra,

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #464 Gepost op: 15-12-2010, 23:06:32 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii,

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #465 Gepost op: 16-12-2010, 09:52:32 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen,

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #466 Gepost op: 16-12-2010, 12:08:21 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol,

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #467 Gepost op: 16-12-2010, 16:45:47 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts,
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #468 Gepost op: 16-12-2010, 16:49:33 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom,

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #469 Gepost op: 16-12-2010, 17:31:15 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei,
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #470 Gepost op: 16-12-2010, 17:43:31 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel,

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #471 Gepost op: 16-12-2010, 17:45:14 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner,
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #472 Gepost op: 16-12-2010, 17:52:23 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok,

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #473 Gepost op: 16-12-2010, 19:03:49 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier,
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #474 Gepost op: 16-12-2010, 22:10:20 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen,

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #475 Gepost op: 16-12-2010, 22:36:04 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter,
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #476 Gepost op: 16-12-2010, 22:54:14 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren,

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #477 Gepost op: 16-12-2010, 22:56:04 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek,
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #478 Gepost op: 16-12-2010, 23:03:00 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk,

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #479 Gepost op: 17-12-2010, 16:54:27 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard,