Auteur Topic: ik ga op vakantie en neem mee....  (gelezen 62258 keer)

Offline Bubbles

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #500 Gepost op: 18-12-2010, 23:37:01 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken,
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #501 Gepost op: 18-12-2010, 23:58:07 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter,
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #502 Gepost op: 18-12-2010, 23:59:30 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #503 Gepost op: 19-12-2010, 00:12:04 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender,

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #504 Gepost op: 19-12-2010, 08:58:42 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel,
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #505 Gepost op: 19-12-2010, 18:47:41 »

een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #506 Gepost op: 19-12-2010, 19:54:53 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm,
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #507 Gepost op: 19-12-2010, 20:05:42 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, een sneeuwruimer

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #508 Gepost op: 19-12-2010, 20:14:16 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac,
Ich bin ein Bärliner!

Offline Jann

• Forumlid
« Reactie #509 Gepost op: 19-12-2010, 20:50:06 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #510 Gepost op: 19-12-2010, 21:40:13 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers,
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #511 Gepost op: 19-12-2010, 22:47:34 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker ;)

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #512 Gepost op: 19-12-2010, 23:00:07 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker ;), het glazen huis,
Ich bin ein Bärliner!

Offline Jann

• Forumlid
« Reactie #513 Gepost op: 19-12-2010, 23:03:56 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #514 Gepost op: 19-12-2010, 23:06:10 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee,
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #515 Gepost op: 19-12-2010, 23:33:39 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy,

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #516 Gepost op: 19-12-2010, 23:36:58 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje,
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #517 Gepost op: 19-12-2010, 23:40:49 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #518 Gepost op: 20-12-2010, 07:01:58 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven,

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #519 Gepost op: 20-12-2010, 17:29:38 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje,
Ich bin ein Bärliner!