een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje,