Auteur Topic: ik ga op vakantie en neem mee....  (gelezen 62250 keer)

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #560 Gepost op: 17-10-2011, 14:34:16 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #561 Gepost op: 17-10-2011, 14:54:36 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #562 Gepost op: 17-10-2011, 15:16:58 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband
You'll never walk alone

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #563 Gepost op: 17-10-2011, 15:21:14 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #564 Gepost op: 17-10-2011, 15:25:38 »
een spel wat ik kan winnen van nieky

::rofl::
You'll never walk alone

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #565 Gepost op: 17-10-2011, 15:27:27 »
::rofl::
trouwens, die plakband lijkt me overbodig hoor, ik bedoel deze hebben we ook al: tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven

::)

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #566 Gepost op: 17-10-2011, 15:28:57 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is

You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #567 Gepost op: 17-10-2011, 16:10:47 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is, slaappillen

Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #568 Gepost op: 17-10-2011, 16:21:50 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is, slaappillen, een twijfelmachine

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #569 Gepost op: 17-10-2011, 16:51:48 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is, slaappillen, een twijfelmachine, een levensverzekering
Ich bin ein Bärliner!

Online Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #570 Gepost op: 17-10-2011, 17:02:52 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is, slaappillen, een twijfelmachine, een levensverzekering, Mollenvanger30
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #571 Gepost op: 17-10-2011, 17:05:42 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is, slaappillen, een twijfelmachine, een levensverzekering, Mollenvanger30, een zonnehoed
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #572 Gepost op: 18-10-2011, 23:47:00 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is, slaappillen, een twijfelmachine, een levensverzekering, Mollenvanger30, een zonnehoed, inbraakalarm,

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #573 Gepost op: 19-10-2011, 09:31:05 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is, slaappillen, een twijfelmachine, een levensverzekering, Mollenvanger30, een zonnehoed, inbraakalarm, een zangboek voor de zondaagse kerkdienst
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #574 Gepost op: 19-10-2011, 10:42:37 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is, slaappillen, een twijfelmachine, een levensverzekering, Mollenvanger30, een zonnehoed, inbraakalarm, een zangboek voor de zondaagse kerkdienst, een vuurtje >:D

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #575 Gepost op: 19-10-2011, 12:25:47 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is, slaappillen, een twijfelmachine, een levensverzekering, Mollenvanger30, een zonnehoed, inbraakalarm, een zangboek voor de zondaagse kerkdienst, een vuurtje, een neusfluit
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ibung

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #576 Gepost op: 19-10-2011, 13:56:47 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is, slaappillen, een twijfelmachine, een levensverzekering, Mollenvanger30, een zonnehoed, inbraakalarm, een zangboek voor de zondaagse kerkdienst, een vuurtje, een neusfluit, het strandschepje van jann,
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #577 Gepost op: 19-10-2011, 13:58:51 »

een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is, slaappillen, een twijfelmachine, een levensverzekering, Mollenvanger30, een zonnehoed, inbraakalarm, een zangboek voor de zondaagse kerkdienst, een vuurtje, een neusfluit, het strandschepje van jann,een tent aangezien niemand anders die meeneemt,
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #578 Gepost op: 19-10-2011, 14:00:20 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is, slaappillen, een twijfelmachine, een levensverzekering, Mollenvanger30, een zonnehoed, inbraakalarm, een zangboek voor de zondaagse kerkdienst, een vuurtje, een neusfluit, het strandschepje van jann,een tent aangezien niemand anders die meeneemt, tentharingen...
Ich bin ein Bärliner!

Online Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #579 Gepost op: 19-10-2011, 14:04:43 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is, slaappillen, een twijfelmachine, een levensverzekering, Mollenvanger30, een zonnehoed, inbraakalarm, een zangboek voor de zondaagse kerkdienst, een vuurtje, een neusfluit, het strandschepje van jann,een tent aangezien niemand anders die meeneemt, tentharingen..., nieuwe haring
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)