Auteur Topic: ik ga op vakantie en neem mee....  (gelezen 62248 keer)

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #580 Gepost op: 19-10-2011, 14:17:15 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is, slaappillen, een twijfelmachine, een levensverzekering, Mollenvanger30, een zonnehoed, inbraakalarm, een zangboek voor de zondaagse kerkdienst, een vuurtje, een neusfluit, het strandschepje van jann,een tent aangezien niemand anders die meeneemt, tentharingen..., nieuwe haring, een paaldanseres
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ibung

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #581 Gepost op: 19-10-2011, 14:39:08 »

« Antwoord #580 Gepost op: Vandaag om 14:17:15 »
Citaat
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is, slaappillen, een twijfelmachine, een levensverzekering, Mollenvanger30, een zonnehoed, inbraakalarm, een zangboek voor de zondaagse kerkdienst, een vuurtje, een neusfluit, het strandschepje van jann,een tent aangezien niemand anders die meeneemt, tentharingen..., nieuwe haring, een paaldanseres, mijn paal,
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #582 Gepost op: 19-10-2011, 14:47:20 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is, slaappillen, een twijfelmachine, een levensverzekering, Mollenvanger30, een zonnehoed, inbraakalarm, een zangboek voor de zondaagse kerkdienst, een vuurtje, een neusfluit, het strandschepje van jann,een tent aangezien niemand anders die meeneemt, tentharingen..., nieuwe haring, een paaldanseres, mijn paal, zoek-walli-boeken
You'll never walk alone

Offline trialk

• Forumlid
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
« Reactie #583 Gepost op: 19-10-2011, 14:49:56 »

een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is, slaappillen, een twijfelmachine, een levensverzekering, Mollenvanger30, een zonnehoed, inbraakalarm, een zangboek voor de zondaagse kerkdienst, een vuurtje, een neusfluit, het strandschepje van jann,een tent aangezien niemand anders die meeneemt, tentharingen..., nieuwe haring, een paaldanseres, mijn paal, zoek-walli-boeken,2 sneeuwbrillen,1 reserve liedboek
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #584 Gepost op: 19-10-2011, 16:11:24 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is, slaappillen, een twijfelmachine, een levensverzekering, Mollenvanger30, een zonnehoed, inbraakalarm, een zangboek voor de zondaagse kerkdienst, een vuurtje, een neusfluit, het strandschepje van jann,een tent aangezien niemand anders die meeneemt, tentharingen..., nieuwe haring, een paaldanseres, mijn paal, zoek-walli-boeken,2 sneeuwbrillen,1 reserve liedboek, een stoomwals
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #585 Gepost op: 19-10-2011, 21:35:36 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is, slaappillen, een twijfelmachine, een levensverzekering, Mollenvanger30, een zonnehoed, inbraakalarm, een zangboek voor de zondaagse kerkdienst, een vuurtje, een neusfluit, het strandschepje van jann,een tent aangezien niemand anders die meeneemt, tentharingen..., nieuwe haring, een paaldanseres, mijn paal, zoek-walli-boeken,2 sneeuwbrillen,1 reserve liedboek, een stoomwals, een EHBO doos

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #586 Gepost op: 19-10-2011, 22:35:34 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is, slaappillen, een twijfelmachine, een levensverzekering, Mollenvanger30, een zonnehoed, inbraakalarm, een zangboek voor de zondaagse kerkdienst, een vuurtje, een neusfluit, het strandschepje van jann,een tent aangezien niemand anders die meeneemt, tentharingen..., nieuwe haring, een paaldanseres, mijn paal, zoek-walli-boeken,2 sneeuwbrillen,1 reserve liedboek, een stoomwals, een EHBO doos,  theaterkaartjes voor donderdagavond,
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #587 Gepost op: 20-10-2011, 00:03:49 »

een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is, slaappillen, een twijfelmachine, een levensverzekering, Mollenvanger30, een zonnehoed, inbraakalarm, een zangboek voor de zondaagse kerkdienst, een vuurtje, een neusfluit, het strandschepje van jann,een tent aangezien niemand anders die meeneemt, tentharingen..., nieuwe haring, een paaldanseres, mijn paal, zoek-walli-boeken,2 sneeuwbrillen,1 reserve liedboek, een stoomwals, een EHBO doos,  theaterkaartjes voor donderdagavond, ::rofl:: een agenda ::)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #588 Gepost op: 20-10-2011, 07:52:50 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is, slaappillen, een twijfelmachine, een levensverzekering, Mollenvanger30, een zonnehoed, inbraakalarm, een zangboek voor de zondaagse kerkdienst, een vuurtje, een neusfluit, het strandschepje van jann,een tent aangezien niemand anders die meeneemt, tentharingen..., nieuwe haring, een paaldanseres, mijn paal, zoek-walli-boeken,2 sneeuwbrillen,1 reserve liedboek, een stoomwals, een EHBO doos, theaterkaartjes voor donderdagavond, een agenda, 40 pennen van de euroland,

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #589 Gepost op: 20-10-2011, 13:42:19 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is, slaappillen, een twijfelmachine, een levensverzekering, Mollenvanger30, een zonnehoed, inbraakalarm, een zangboek voor de zondaagse kerkdienst, een vuurtje, een neusfluit, het strandschepje van jann,een tent aangezien niemand anders die meeneemt, tentharingen..., nieuwe haring, een paaldanseres, mijn paal, zoek-walli-boeken,2 sneeuwbrillen,1 reserve liedboek, een stoomwals, een EHBO doos, theaterkaartjes voor donderdagavond, een agenda, 40 pennen van de euroland, BA Baracus
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #590 Gepost op: 20-10-2011, 15:22:25 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is, slaappillen, een twijfelmachine, een levensverzekering, Mollenvanger30, een zonnehoed, inbraakalarm, een zangboek voor de zondaagse kerkdienst, een vuurtje, een neusfluit, het strandschepje van jann,een tent aangezien niemand anders die meeneemt, tentharingen..., nieuwe haring, een paaldanseres, mijn paal, zoek-walli-boeken,2 sneeuwbrillen,1 reserve liedboek, een stoomwals, een EHBO doos, theaterkaartjes voor donderdagavond, een agenda, 40 pennen van de euroland, BA Baracus,kolonisten van Katan
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #591 Gepost op: 20-10-2011, 17:09:51 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is, slaappillen, een twijfelmachine, een levensverzekering, Mollenvanger30, een zonnehoed, inbraakalarm, een zangboek voor de zondaagse kerkdienst, een vuurtje, een neusfluit, het strandschepje van jann,een tent aangezien niemand anders die meeneemt, tentharingen..., nieuwe haring, een paaldanseres, mijn paal, zoek-walli-boeken,2 sneeuwbrillen,1 reserve liedboek, een stoomwals, een EHBO doos, theaterkaartjes voor donderdagavond, een agenda, 40 pennen van de euroland, BA Baracus,kolonisten van Katan, Carcassonne
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #592 Gepost op: 20-10-2011, 17:24:47 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is, slaappillen, een twijfelmachine, een levensverzekering, Mollenvanger30, een zonnehoed, inbraakalarm, een zangboek voor de zondaagse kerkdienst, een vuurtje, een neusfluit, het strandschepje van jann,een tent aangezien niemand anders die meeneemt, tentharingen..., nieuwe haring, een paaldanseres, mijn paal, zoek-walli-boeken,2 sneeuwbrillen,1 reserve liedboek, een stoomwals, een EHBO doos, theaterkaartjes voor donderdagavond, een agenda, 40 pennen van de euroland, BA Baracus,kolonisten van Katan, Carcassonne, een verbod op risk
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #593 Gepost op: 20-10-2011, 17:26:30 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is, slaappillen, een twijfelmachine, een levensverzekering, Mollenvanger30, een zonnehoed, inbraakalarm, een zangboek voor de zondaagse kerkdienst, een vuurtje, een neusfluit, het strandschepje van jann,een tent aangezien niemand anders die meeneemt, tentharingen..., nieuwe haring, een paaldanseres, mijn paal, zoek-walli-boeken,2 sneeuwbrillen,1 reserve liedboek, een stoomwals, een EHBO doos, theaterkaartjes voor donderdagavond, een agenda, 40 pennen van de euroland, BA Baracus,kolonisten van Katan, Carcassonne, een verbod op risk, de zwakste schakel
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #594 Gepost op: 20-10-2011, 17:30:07 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is, slaappillen, een twijfelmachine, een levensverzekering, Mollenvanger30, een zonnehoed, inbraakalarm, een zangboek voor de zondaagse kerkdienst, een vuurtje, een neusfluit, het strandschepje van jann,een tent aangezien niemand anders die meeneemt, tentharingen..., nieuwe haring, een paaldanseres, mijn paal, zoek-walli-boeken,2 sneeuwbrillen,1 reserve liedboek, een stoomwals, een EHBO doos, theaterkaartjes voor donderdagavond, een agenda, 40 pennen van de euroland, BA Baracus,kolonisten van Katan, Carcassonne, een verbod op risk, de zwakste schakel, de sterkste schakel
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #595 Gepost op: 20-10-2011, 17:36:19 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is, slaappillen, een twijfelmachine, een levensverzekering, Mollenvanger30, een zonnehoed, inbraakalarm, een zangboek voor de zondaagse kerkdienst, een vuurtje, een neusfluit, het strandschepje van jann,een tent aangezien niemand anders die meeneemt, tentharingen..., nieuwe haring, een paaldanseres, mijn paal, zoek-walli-boeken,2 sneeuwbrillen,1 reserve liedboek, een stoomwals, een EHBO doos, theaterkaartjes voor donderdagavond, een agenda, 40 pennen van de euroland, BA Baracus,kolonisten van Katan, Carcassonne, een verbod op risk, de zwakste schakel, de sterkste schakel, nasi goreng
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #596 Gepost op: 20-10-2011, 17:50:26 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is, slaappillen, een twijfelmachine, een levensverzekering, Mollenvanger30, een zonnehoed, inbraakalarm, een zangboek voor de zondaagse kerkdienst, een vuurtje, een neusfluit, het strandschepje van jann,een tent aangezien niemand anders die meeneemt, tentharingen..., nieuwe haring, een paaldanseres, mijn paal, zoek-walli-boeken,2 sneeuwbrillen,1 reserve liedboek, een stoomwals, een EHBO doos, theaterkaartjes voor donderdagavond, een agenda, 40 pennen van de euroland, BA Baracus,kolonisten van Katan, Carcassonne, een verbod op risk, de zwakste schakel, de sterkste schakel, nasi goreng, sambal,

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #597 Gepost op: 20-10-2011, 17:53:15 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is, slaappillen, een twijfelmachine, een levensverzekering, Mollenvanger30, een zonnehoed, inbraakalarm, een zangboek voor de zondaagse kerkdienst, een vuurtje, een neusfluit, het strandschepje van jann,een tent aangezien niemand anders die meeneemt, tentharingen..., nieuwe haring, een paaldanseres, mijn paal, zoek-walli-boeken,2 sneeuwbrillen,1 reserve liedboek, een stoomwals, een EHBO doos, theaterkaartjes voor donderdagavond, een agenda, 40 pennen van de euroland, BA Baracus,kolonisten van Katan, Carcassonne, een verbod op risk, de zwakste schakel, de sterkste schakel, nasi goreng, sambal, koperpoets
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #598 Gepost op: 20-10-2011, 18:14:38 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is, slaappillen, een twijfelmachine, een levensverzekering, Mollenvanger30, een zonnehoed, inbraakalarm, een zangboek voor de zondaagse kerkdienst, een vuurtje, een neusfluit, het strandschepje van jann,een tent aangezien niemand anders die meeneemt, tentharingen..., nieuwe haring, een paaldanseres, mijn paal, zoek-walli-boeken,2 sneeuwbrillen,1 reserve liedboek, een stoomwals, een EHBO doos, theaterkaartjes voor donderdagavond, een agenda, 40 pennen van de euroland, BA Baracus,kolonisten van Katan, Carcassonne, een verbod op risk, de zwakste schakel, de sterkste schakel, nasi goreng, sambal, koperpoets, mijn kat

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #599 Gepost op: 20-10-2011, 18:18:54 »
een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een  playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is, slaappillen, een twijfelmachine, een levensverzekering, Mollenvanger30, een zonnehoed, inbraakalarm, een zangboek voor de zondaagse kerkdienst, een vuurtje, een neusfluit, het strandschepje van jann,een tent aangezien niemand anders die meeneemt, tentharingen..., nieuwe haring, een paaldanseres, mijn paal, zoek-walli-boeken,2 sneeuwbrillen,1 reserve liedboek, een stoomwals, een EHBO doos, theaterkaartjes voor donderdagavond, een agenda, 40 pennen van de euroland, BA Baracus,kolonisten van Katan, Carcassonne, een verbod op risk, de zwakste schakel, de sterkste schakel, nasi goreng, sambal, koperpoets, mijn kat, hoestdrankje
Ich bin ein Bärliner!