een trampoline, een tros bananen, kokosnoten, inktvisringen, kadetjes, condooms, opblaaspop, reismaatje tdietz, reismaatje D*N, privéjet, een butler, hangmat, een biechtstoel, een cameraploeg, geld, pokerset, mobiele telefoon, Koekoe verschrikker, appeltjes, schilmesje, hakbijlen, surfboard, aquarium, haaien, schansen, ski's, zonnebrand, petje, handboeien, mp3 speler, vliegtickets, zwembroek, reisgids, tequila, liefdesbrieven, breekijzer, fototoestel, waterpijp, entree kaartjes voor het Alhambra, nintendo wii, wandelschoenen, wereldbol, sneeuwmuts, kerstboom, dinosaurusei, jap met fototoestel, zakjapanner, topkok, Perry het Vogelbekdier, pen, mijter, rendieren, Engels woordenboek, tolk, creditcard, laptop, geweer, 30.000 dollar cash, een Fiat Panda, een opblaasbare roeiboot, een liefdesbrief van de grote onbekende, alle DVD's van Friends, een opblaas ober, 50 flesjes water, meeneem toilet, iemand die computers kan repareren,een verzekering tegen diefstal van de Fiat Panda, een reserveband voor de Fiat Panda, huiswerk, antwoordenboekjes voor D*n, kadootje voor daisy, mijn geliefde, ooglapje, horloge, brievenbus, leesboeken, een dokter, een hooivork, een bier tender, een kerstengel, bankpasje, een sneeuwstorm, een sneeuwruimer, een Big Mac, een Big Ben, lucifers, aansteker , het glazen huis, een houten huis, een arreslee, een playboy, een puzzelboekje, een sudoku solver,tape met extra sterke kleefkracht om D*N's mond dicht te kleven, een trouwboekje, een ambtenaar van de burgerlijke stand, het ei van Columbus, elektrische halsband voor Koekoe als ie ongehoorzaam is , mijn medeforummers, latop voor toegang op realitynet, koekoe, een roze jurk, een cd van jurk, een blind date, een leesbril, een spelleider, Virtual Mole software voor op de laptop, mijn racefiets, alle dvd's van The Simpsons, een tv toestel, papier, een vaantje van de voetbalcub, een verse krop sla uit eigen moestuintje, boek mutiny on the bounty van Charles Nordhoff & James Norman Hall, een verkeersboete, een Ipad2, een sneeuwbaleffect, een dropijsje, shampoo, een knuffelbeer, een nagelschaartje, de hele collectie dvd's van The Simpsons, een Haka van Nieuw Zeeland, mij gister aangeschafte platenboek van Noord-Amerika, mijn vrienden, een extra koffer om al het hiervoor genoemde in te stoppen, een gevarendriehoek, rood geemailleerd teenringetje, een boek met beroemde uitspraken van Brilsmurf, een stel beveiligers, een extra onderbroek, een diamant, een heuptasje, LDH molletje, Mollenvanger 20, het geluid van Q music, koekoe zijn persoonlijke moderator , Plakband, een spel wat ik kan winnen van nieky, Een extra harde wekker om te zorgen dat D*N op tijd is, slaappillen, een twijfelmachine, een levensverzekering, Mollenvanger30, een zonnehoed, inbraakalarm, een zangboek voor de zondaagse kerkdienst, een vuurtje, een neusfluit, het strandschepje van jann,een tent aangezien niemand anders die meeneemt, tentharingen..., nieuwe haring, een paaldanseres, mijn paal, zoek-walli-boeken,2 sneeuwbrillen,1 reserve liedboek, een stoomwals, een EHBO doos, theaterkaartjes voor donderdagavond, een agenda, 40 pennen van de euroland, BA Baracus,kolonisten van Katan, Carcassonne, een verbod op risk, de zwakste schakel, de sterkste schakel, nasi goreng, sambal, koperpoets, mijn kat, hoestdrankje, EHBO koffer, een hengel,oude meuk, 7 verschillende filmnaslagwerken, een woordenboek trialks-nederlands, een compleet Smurfendorp inclusief Gargamel en Azrael, waardebonnen voor een gratis kopje koffie bij de Burger King, OV chipkaart, een Panini-album, patatekes,Egyptische sigaretten met houdbaarheidsdoosje, een brandblusser, de Televizierring, de intekenlijsten voor de rechten en emolumenten der actieve leden, het
smilie, een gelijkspel, een rode kaart, alle dvd's van Glee
, de LOTR-trilogie in boeken en films, tandenstokers, abonnement voor alle metro's op aarde, een paar molleratoren, wasmiddel,genoeg poeders Cachetten en tabletten voor de belgen, daar reken ze op , een autofolder van de Porsche 959, een karaoke set,de evenwichtsbalk uit ER, een Bossche bol, mokkataart, alle smiley's, een tuktuk, een televisie antenne, een boerenomelet, TAKELAUTO JIPPIE, een schijtzak, een plaszak van de NS, een voetbalshirt van Feyenoord, een Egyptische aansteker om van bepaalde spullen af te komen
, DVD's van Glee om op te zetten in een wegrestaurant en daarmee daar van D*N en zijn aansteker af te komen ,2 grafdelvers met schoppen om het echt te maken, een bushalte,en een abri voorschriftenregeling , een alibi en peter de vries met camerauitrustingen een strafregelboek, een rechterstoga om met het strafregelboek te beslissen of Nieky schuldig is aan de ontvoering van Peter R de Vries,Trialk om alles op schrift te stellen voor alle duidelijkheid, een lolly, illegale OV Chipkaarten uit Limburg, een Bossche bol, mijn favoriete DVD-box, een weerwolf, de CD Avondjurk, Jetpack met dvd recorder zodat ik nog wel glee kan kijken,