Ik ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannenkoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes, een messenset van Joop Braakhekke, wijn, raketijsjes, een hamer om iedereen die irritant doet bij het traagste woord een lesje te leren , de nieuwe spelregels voor het traagste woord 2012, een magneet, een koelbox, 30 liter cola,een krat tonic, een hunk, een spiegel,brinta,een identiteitsbewijs, pan soep, maggi, Koekoe zijn medicijnen zodat ie rustig blijft, XTC, hondenbrokken om de drugshond op de luchthaven om te kopen, het vertrektijdenboekje van de NS van 10 jaar geleden, een prullenbak om heel veel van die bovengenoemde meuk in te gooien, Paris Hilton, 7 dagvaardingen, dan ook maar een goede advocaat,3 reserve 1 's voor dolfie, alle CD's van Lifehouse,ook nog allemaal etensresten voor de luipaarden, alle onvoldoende's van D*N, Jan Versteegh, een molboekje want je weet maar nooit, een portie kibbeling, zwangerschapstest, WIDMO-vragenlijst, mondkapje, een liefdesbrief van mijn vakantieliefde van vorig jaar