*voelt zich geroepen te zeggen dat ze ook al behoorlijk wat treinjaren achter de rug heeft*
Als ik zeg dat ik gok dat `t voorbij is, zorg ik natuurlijk wel dat ik `t `s ochtends op tijd ga zodat ik een trein eerder (of 2 eerder) kan nemen
. Arnhem tot Ede-Wageningen is ietsjes korter dan Arnhem-Nijmegen (wat ik tot in den treure met NS busvervoer heb afgelegd) dus mocht dat nou niet rijden, heb ik een half uur vertraging ofzo... (ik redeneer even zo, wil niet zeggen dat ik niet een uur eerder wegga). Maar goed, ik pak iig de nieuwsbrief morgen ff mee van `t station (
had ik net zo goed vandaag al kunnen doen), want ik wil dat ook wel ff lezen dan. Rare NS dat `t dan niet zo duidelijk op de site staat. En als er morgen een andere persoon aan de info balie zit ga ik `t nog een keer vragen
, want die man was eng.
Had iemand om mijn relaas gevraagd, nein
, excuses. Maareh Sally,
misschien zitten we dan toch in dezelfde trein dus ik PM je nog wel ff dit weekend ofzo
.
Wah, en ik denk ik typ ff 21e in, Arnhem naar Ede-Wageningen, 10h, dan geeft hij dus helemaal niets roods...que??? Vaagheid...
*is er nog niet helemaal uit en gaat `t allemaal nogmaals tot op de bodem uitzoeken*