Het is idd opvallend dat het merendeel van de mensen die professioneel met humor bezig zijn in het normale leven nogal droge en zelfs ietwat saaie mensen zijn. Marc-Marie vormt uiteraard de uitzondering op de regel.
Zelf vond ik Marc-Marie helemaal niet zo grappig, maar bij tijd en wijle zelfs ronduit flauw (kzal wel tot een minderheid behoren
..), dus ben blij dat er deze serie geen MM-kloon inzit. Maar goed, das persoonlijk en voor iedereen anders, dat maakt een WIDM serie ook juist wel leuk om naar te kijken en te bediscussieren; allemaal die verschillende mensen met hun karakters.
Vind deze serie wel erg leuk, de opdrachten, de spanning in de groep, de sfeerimpressies en den nieuwe presentator (tegen mijn eigen verwachting in).
Ik heb desondanks, zoals enkele voorgangers alhier, ook de neiging om te zeggen dat series met Onbekende Nederlanders leuker zijn; met mensen die niet gewend zijn aan camera's en zich meer focussen op het spel zelf. Toch klopt dat -voor mezelf in ieder geval- ook niet helemaal; WIDM 3 (Ned) en WIDM 3 (Be) waren dan wel geweldig (eerdere series niet gezien), maar WIDM 4 met onbekende kandi's in Canada, vond ik beduidend minder, om het zacht uit te drukken. Vind de huidige serie iig geweldig veel beter