Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Volgens mij krijgt zij gewoon de sms en zet ze dat hier neer.. Wat is daar onverbeterlijk aan?
ik bedoel er simpel gezegd mee, dat ik het gewoon leuk vind, zoals Megan reageert, en dubbel zo leuk om dat dan ook nog hier neer te zetten. Kijk maar eens wat voor hilariteit dat het berichtje heeft veroorzaakt: heel aktief RN kan er eigenlijk wel om lachen.......
krijg net een hele bijzonder sms:Ej Merel! Hoeist:)? Vast wel goed na z'n dag en 3 klojo's op het water;)..twa eetje onbeschoft van me omje nummer te vragen, maar jemig moest gewn:$! X Remy, die met zwart shirtje die je nmmr vroeg;)geen idee wie Merel is maar ze heeft duidelijk niet dr eigen nummer doorgegeven zou t leuk zijn hem terug te smsen?
op voorwaarde dat je zijn antwoord ook hier neerzet.
ik heb 'm een berichtje gestuurd dat Merel zich 'vergist' heeft in dr nummer en kennelijk is ie erg geschrokken, want ik hoor niks meer
"vannacht blijf ik niet bij je slapen"Boehoehoe
en de modjes weten dat ik een braaf jongetje ben die zich steeds aan de regels houd
moest die niet bij 'lachen, gieren, brullen'
yow pluizebol :-d
Je snapte niet wat ik daarmee bedoelde he
nee, ik pieker me echt suf
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online