hmm, 6 ligt wel erg voor de ahdn, want die heb ik t laatts gezien. ga denk ik voor 3.
vorig jaar vond ik 5 erg leuk, maar dat is wel veranderd sinds 6. dit jaar veel minder ego's en meer mysterie.
en een betere mol uiteraard.
ben net 1 aan het terug zien. ook wel erg leuk! alles is nog zo puur.
maar t is wel taaie kost.
de opdrachten zijn vrij saai, alle biechten zijn nog echt, heel veel fysieke opdrachten, en niemand doet alsof ie de mol is
vet amateuristisch allemaal.
de mol doet ook echt helemaal nix!
echt, dan denk je dat hij/zij iets gaat doen om de opdracht te laten mislukken, laat hij/zij de opdracht juist slagen!!!!
en dan ook nog net op het laatste nippertje, echt te lomp voor woorden. moet alleen de terugblik nog zien, ben echt zwaar benieuwd wat hij/zij gemold zou moeten hebben, want het leek allemaal nergens op..
en angela gaat ook gewoon mee in de auto met de afvaller
en continue uitleg er bij van het spel... ze mogen ook geen afscheid nemen na de executie, ze moeten echt meteen weg. zo zielig.
en vrijstellingen worden gewoon geweigerd voor de groep! nou echt, hoe dom kun je zijn. ik kan me iig totaal vinden in toine zn matennaaier ideen.
maar de opdrachten zijn heavy.. die van nu zijn nix vergeleken bij die opdrachten. echt pittig hoor, fysiek.
maar goed, wat die mol nou in vredesnaam doet?
verder is t super leuk om weer terug te zien, ik herken toch best nog wat dingetjes na 7 jaar