*heeft als zovelen hier een ARGH! moment*
Ik vind het dan ook erg
teasend / plagerig om ons als kijker 7 dagen te wachten. Dat speelt gewoon in op ons geduld, dan wel wanneer we gek worden omdat we nog steeds het verlossende antwoord hebben gehoord. Is het nu Milouska (Molouska is haar naam
) Roderick (Rodrigo) of Frédérique (Freek/Fré)
Voor de rest vond ik dat "Sleeptouw" gebeuren op het zoutmeer niet denderend voor ons als kijker. Het is natuurlijk slopend voor de kandidaten die het moeten doen, en op een hoogte van zoveel meter, ijle lucht, zware zoutstenen slepen, plus dat alles binnen een tijdslimiet.
Maar het Paleis van Justitie is weer een opdracht om van te smullen vind ik zelf. Dat politie gebeuren was in scene gezet, dat had ik al door toen zij aan de chauffeur vroegen om zijn papieren. Mede omdat je al wist dat de 2de opdracht zich zou afspelen gaan in een rechtbank/rechtzaal.
Maar Karel was echt in zijn nopjes tijdens zijn rol als ondervrager, althans dat gevoel werd mij meester bij de opdracht
En dan die biecht van Frédérique! Ik zat toen echt met het gevoel van: "Het zal toch niet hé..." omdat ze aangaf naar Milouska geswitcht te zijn en daarmee zou het dus worden >> winnaar: Fré , mol: Mol(ouska
) en verliezer: Ro(drigo)
Maarja, of dat inderdaad zo zal gaan zijn weet ik pas over 7 dagen. En dat terwijl de kampen zich al hebben verdeeld van Roderick VS Milouska met het kamp van Frédérique als neutraal kamp in het midden
Nog een laatste iets waar ik erg van genoot: de opmerkingen die Frédérique zoal maakte deze aflevering.