hoeft dit nou echt? ik ben helemaal van mijn melk. en niet zozeer omdat de bekendmaking pas volgende week is (wat ik trouwens wél jammer vind: kunnen ze dat dan niet gewoon vooraf al zeggen, ipv in boekjes te schrijven dat vandaag de ontknoping was)
mijn mol voor deze aflevering was roderick, maar ik vreesde ook voor milouska. maar nu weet ik het helemaal niet meer. ik heb echt het gevoel dat iédereen, ja iédereen, met ons loopt te f*cken.
* frederique die nog eens in de finale van mol wisselt
* milouska die vorige aflevering roderick nog verdacht vond en nu zegt dat hij het niet kan zijn
* peggy en toine zeggen dat ze vol voor frederique zijn gegaan, maar ook daaraan begin ik te twijfelen. ik acht ze in staat om dit gewoon te liegen
* de verdachtmakingen van de afgevallen kandidaten op het einde, komop! jullie wisten toen wellicht al allemaal wie de mol was!
ik moet deze aflevering echt nog eens opnieuw bekijken want ik snap er helemaal niets meer van. ze lopen daar gewoon met zijn 3en een beetje te acteren! laat dit aub over aan de mol alleen, dank u! en het is wellicht allemaal de fout van de regie
ik ben er zéker van dat de 3 mensen die nog overblijven alle drie weten wie de mol is!
tijdens de aflevering heb ik een paar keer "t is niet waar he, toch milouska" gezegd (omdat nu 'plots' fré haar verdenkt), naar het einde toe begon ik er zelfs in te geloven dat het ook frederique kon zijn.
de biecht had van mij wat langer mogen duren en wat pittiger mogen zijn.
niet echt spanning in de zout-opdracht
mijn kleine teen had door dat die 'politie' maar om te lachen was (trouwens mooi afgekeken van de belgische mol opnieuw!)
geen ontknoping, anti-climax
conclusie: weer een mindere aflevering vind ik...
maar ik blijf voor roderick gaan gewoon omdat ik niet meer wil veranderen.
ik vind het echt niet leuk dat er gelogen wordt in de biechten en dat ze ons allemaal voor de gek houden
volgende aflevering wordt het écht afscheid nemen van frederique