Auteur Topic: Aflevering 9: de finale!  (gelezen 69684 keer)

Offline Cosmic Fool

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9: de finale!
« Reactie #120 Gepost op: 6-05-2006, 11:49:31 »
In de finale zaten zowel John als Jantien op George hoor...

Dat klopt, maar in de laatste biecht loog Jantien hierover. Ze zei dat ze op John gestemd had. Moraal van het verhaal: niets is wat het lijkt. ;D

Offline twauzie

• Forumlid
« Reactie #121 Gepost op: 6-05-2006, 12:18:54 »
Milouska liet haar dagboek met het logo naar boven liggen na de test!

Offline tomhaze

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 6-05-2006, 12:26:57 »
Wat mij opviel, kan iemand dit bevestigen?

Milouska helemaal op het begin:

En dan zegt Roderick, nadat zijn mol eruit is gegaan: Ik snap niets van dit spel!!? Ik bedoel: Dat houd je toch voor jezelf, dat ga je toch niet hard opzetten!! *Oftwel dat vind Milouska verdacht.

In DEZELFDE aflevering, maar iets verder:

Roderik kán het gewoon niet zijn!! Dat kan gewoon niet, blabla... :P ik weet niet precies wat ze daar verder voor argumenten voor gaf.

Ook vond ik 't vreemd hoe ze haar eigen stemgedrag beschreef: Ze heeft volgens mij vaak genoeg gezegt: Het is overduidelijk Toine!! Of... ik weet wie 't is!!
En nu zegt ze ineens: Ik heb wel zwakjes op Toine gezeten, maar eigenlijk heb ik Fré altijd wel verdacht.

Ik vond er echt helemaal niets van kloppen ??? Doet ze nou alsof ze zo dom is en is ze de mol of.... ???

Ik blijf op Milouska

Offline mol Thessa

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #123 Gepost op: 6-05-2006, 13:06:24 »
Milouska liet haar dagboek met het logo naar boven liggen na de test!

dat viel mij ook op idd...

NOG MAAR 6 nachtjes slapen  ::)
Triomf!

Offline Miekie

• Forumlid
  • You can win if you want !
« Reactie #124 Gepost op: 6-05-2006, 13:22:32 »
Ik heb het nog eens nagekeken, maar volgens mij klopt de vraag van Karel over de bloem wel. Als ik het goed zie heeft iedereen een paarse bloem op zijn bord liggen, behalve Richard, die heeft een rode. Maar echt duidelijk zie ik het niet.

Volgens mij klopt dit idd, alleen heb ik het idee dat die van Richard wit is ipv rood. Twee screenshotjes waarop je eerst de tafel ziet met 5 paarse en 1 witte en daarna zie je de tafelindeling en zit Richard idd op de plek waar de witte bloem lag. Hier is dus niet mee gesjoemeld...

Grt Miek
« Laatst bewerkt op: 6-05-2006, 13:26:13 door Miekie »

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 6-05-2006, 13:54:19 »
Wie zat er ook al weer tussen PEggy & Frederique in en tegen over Richard ?  ;D
Misschien gaf karel met die vraag een clue dat de mol tegen over de persoon zat van het juiste andwoord   8)

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 6-05-2006, 13:56:00 »
Wie zat er ook al weer tussen PEggy & Frederique in en tegen over Richard ?  ;D
Misschien gaf karel met die vraag een clue dat de mol tegen over de persoon zat van het juiste andwoord   8)

Euhmzz... Roderick zat tussen Fre en Peggy, maar Fre zat tegenover Richard...
WIDM addicted....

Offline wwg

• Forumlid
  • Wie is toch die mol...
« Reactie #127 Gepost op: 6-05-2006, 14:07:04 »
De enige die niet echt onder de indruk was van de politie was Molouska. Roderik was best over de zeik. Ook Fre vond het niet grappig. En Molouska zei heel nonchalant: :"Kom jongens we moeten mee, en volgde zonder blikken of blozen de (nep)agent.
 ::ok::

Offline Cosmic Fool

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 6-05-2006, 14:17:00 »
De enige die niet echt onder de indruk was van de politie was Molouska. Roderik was best over de zeik. Ook Fre vond het niet grappig. En Molouska zei heel nonchalant: :"Kom jongens we moeten mee, en volgde zonder blikken of blozen de (nep)agent.
 ::ok::

Alweer een mogelijke reden waarom ze niet de mol is. Die is namelijk vooraf gebriefd en zal wellicht doen alsof hij/zij compleet verrast is en het spel meespelen. En zo interpreteert ieder elk akkefietje zo dat zijn Mol er het verdachtst uit komt. :P

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #129 Gepost op: 6-05-2006, 14:30:20 »
Jullie hadden het ook wel kunnen weten als jullie naar de klok hadden gekeken he, het was iets van 21:29 toen Karel dat zei..
Ja, maar het was voor de grap maar weer 6 minuten te laat begonnen (foei uitzendstraat! dat is 10% te laat! kap je de sport maar wat eerder af, zit toch niemand op te wachten), dus het had wellicht nog wel gekund.
The British are not impressed.

Offline godinvandejacht

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 6-05-2006, 14:37:35 »
ik vond juist bij het gedeelte met de (nep) politie dat frederique (in mijn ogen) echt acteerde, vooral toen karel te voorschijn kwam in het paleis van justitie. beetje overdreven opgeluchte reactie. roderick leek mij echt angst in ogen te hebben en milouschka was gewoon zichzelf, maar goed, ieder zijn/haar eigen interpretatie!

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #131 Gepost op: 6-05-2006, 14:56:28 »
vond het trouwens wel verd8 dat mil gewoon zij dat peg verdwaald was   dat zeg je tog neit als je niet weet wat er gebeurt??

conclusie   zij is de mol want ze wist dat dit nep was ...
er zijn zo veel dingen waar aan je kan weten dat t nep is..
of heeft de politie bij een paspoort controle altijd vantevoren al een lijstje met passagiers?...

als t echt politie was had iemand van de productie wel ingegrepen, deze opdracht is eerder voorgekomen, niets is wat het lijkt en dat weten de kandidaten donders goed.

overigens is die uitspraak geen redem om aan te nemen dat milouska al iets wist, imho.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #132 Gepost op: 6-05-2006, 15:57:27 »
of heeft de politie bij een paspoort controle altijd vantevoren al een lijstje met passagiers?...
Nee, maar de chauffeur wel. Die krijgen van productie altijd een lijst met passagiers, zodat er niet per ongeluk mensen achterblijven of zo.

als t echt politie was had iemand van de productie wel ingegrepen, deze opdracht is eerder voorgekomen, niets is wat het lijkt en dat weten de kandidaten donders goed.
Productie hoeft er niet per sé bij te zijn, maar is in principe wel logisch dat er altijd iemand met paspoorten bij de kandi's is.

Offline Andreh6

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 6-05-2006, 16:09:17 »
als de politie echt was geweest, had er heus niet gefilmd mogen worden..

maar goed: wat mij opviel:

De vorige serie lagen er foto's op de bodem van de zee. op de foto van yvonne zat aan de achterkant het logo van de mol.

Zo'n zelfde soort hint zagen we volgens mij bij de dossiers. toen roderick's dossier op tafel lag kwam Karel met 2 jokers met daarop het teken van de mol. Voor mijn gevoel was dit net zo'n hint en is Roderick dus gewoon de MOL! ::jaja::

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #134 Gepost op: 6-05-2006, 17:09:45 »
De vorige serie lagen er foto's op de bodem van de zee. op de foto van yvonne zat aan de achterkant het logo van de mol.
Nee, van Yvon.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 6-05-2006, 17:12:43 »
als de politie echt was geweest, had er heus niet gefilmd mogen worden..

maar goed: wat mij opviel:

Zo'n zelfde soort hint zagen we volgens mij bij de dossiers. toen roderick's dossier op tafel lag kwam Karel met 2 jokers met daarop het teken van de mol. Voor mijn gevoel was dit net zo'n hint en is Roderick dus gewoon de MOL! ::jaja::

Haal die "ne" er maar vanaf, want het is Yvon :P

Maargoed, ik had als kijker zelf al door dat het in scene was gezet maar dat werd nog eens dubbel bevestigd door de camera in die politiewagen. Want de politie, mocht die echt zijn, wil echt geen camera draaiend aan hebben staan als ze net verdachten hebben opgepakt. Hier niet, in geen enkel land niet.

Ik zou het echt geweldig vinden als Roderick de mol is en de beide dames hebben gestemd zoals ze vertelden in biechts/voice overs. Want in dat geval hebben ze beide niet op Roderick gestemd en dat zou pas wat wezen  :D

EDIT: Daedalus was me voor over Yvon ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #136 Gepost op: 6-05-2006, 17:20:50 »
Het zag er een beetje 'sneaky' gefilmd uit. Ze hebben waarschijnlijk de camera laten draaien zonder dat te laten merken.

Offline R-J

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 6-05-2006, 17:56:57 »
De politie-actie was uiteraard fake. In de Belgische mol werd enkele jaren geleden een auto met kandidaten "aangereden," waarna de inzittenden naar het politiebureau mochten....

Is niemand het volgende opgevallen:

In een vande vorige tests was een vraag: is de mol al eens over de Grote Oceaan gevlogen ?

wat zegt Roderick in de rechtbank als verweer waarom ie niet wist dat Darwin verder van Buenos Aires ligt dan Lisse: "ik ben nog nooit over de Grote Oceaan gevlogen"

Offline Cosmic Fool

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 6-05-2006, 18:51:10 »
De politie-actie was uiteraard fake. In de Belgische mol werd enkele jaren geleden een auto met kandidaten "aangereden," waarna de inzittenden naar het politiebureau mochten....

Is niemand het volgende opgevallen:

In een vande vorige tests was een vraag: is de mol al eens over de Grote Oceaan gevlogen ?

wat zegt Roderick in de rechtbank als verweer waarom ie niet wist dat Darwin verder van Buenos Aires ligt dan Lisse: "ik ben nog nooit over de Grote Oceaan gevlogen"

In de derde Vlaamse reeks werden de kandidaten inderdaad ook opgepakt door de politie. Alleen was die actie veel geloofwaardiger; vooral die ondervragingen waren fantastisch: "you have tempered with the tubes!" ::rofl:: 
Die vraag over de Grote Oceaan was me niet opgevallen, maar lijkt me een ernstige aanwijzing richting Roderick.

Offline roelc

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 6-05-2006, 19:39:33 »
In de derde Vlaamse reeks werden de kandidaten inderdaad ook opgepakt door de politie. Alleen was die actie veel geloofwaardiger; vooral die ondervragingen waren fantastisch: "you have tempered with the tubes!" ::rofl:: 
Die vraag over de Grote Oceaan was me niet opgevallen, maar lijkt me een ernstige aanwijzing richting Roderick.
id vlaamse mol was het idd geloofwaardiger: ze hebben er zelfs speciaal een ongeluk voor gehad. dat was lachen :D