Ik baaaaaal dat ik nog 6 dagen moet wachten!!!
Maar...ik weet nu voor 100% (nou ja misschien 99,99 % wie de mol is). Roderick!!!
En anders ben ik flink beet genomen..
4 aanwijzingen deze aflevering. Roderick die niet eerst naar een laatste honk loopt,maar gelijk bij de 1e al een zoutblok pakt.Terwijl de dames toch wel logisch nadachten dat je leeg helemaal heen gaat,en terug telkens een btj zwaarder wordt door die blokken.Bespaar je toch een btj krachten.
Roderick met zijn opmerking over dat winnen in combinatie met zijn shirt!
Dat rare harde geluid die bij roderick opspeelt als hij moet terechtstaan in de rechtbank!Voor diegene die dat niet hebben gehoord, bekijk de aflevering weer en je hoort het echt duidelijk.
En als laatste...maar niet onbelangrijke. Niemand heeft dit trouwens ook opgemerkt volgens mij,want ik heb alle berichten gelezen,en niemand heeft het nog opgenoemd.
Als roderick als laatste die test maakt, loopt hij via de andere kant weg,naar de kijker toe,recht in beeld en verandert langzaam in het donker!!!Dit moet gewoon een aanwijzing zijn!De 2 dames lopen naar links en de camera neemt hun op via de bovenste etage...alleen bij roderick dus niet.Hallo..!Hoe duidelijk moet een hint dus zijn???
Voor mij is het duidelijk...Roderigo is mijn molletje met mollenbril!