'Jullie zijn gek. Jullie lezen onze berichten niet. Jullie hebben geen respect.'
... is de strekking van al jullie berichten. Als iemand er eens iets minder serieus tussendoor post (gourmet), om jullie neerwaartse spiraal van negativistische propaganda te doorbreken, dan storten jullie er meteen zo'n lading essays overheen dat je de zin vergaat om verder deel te nemen aan de discussie.
Dan wagen jullie het ook nog mij (en Evenstar) uit te maken voor dom en achterlijk vanwege het gourmet-intermezzo...
Dat is een misplaatst superioriteitsgevoel, want zonder de intentie te hebben arrogant te zijn, kan ik je verzekeren dat ik over een bovengemiddeld IQ beschik
.
En de meewarige toon die daar op volgt is niet veel beter: 'Ach nee, we nemen het jullie niet kwalijk, jullie weten niet beter, jullie hebben het licht nog niet gezien, maar dat komt nog wel...' De jehova-vergelijking is hier zeer juist.
En om met jullie eigen complottheorie-traditie te eindigen (alle ellende in de wereld wordt veroorzaakt door de vleeseters hier
):
Volgens mij zijn jullie gewoon een stel vleeseters die zich voordoen als irritante fanatieke prekerige veganisten, om zo de vegatriërs en veganisten in een kwaad daglicht te stellen.
Daar zijn jullie dan wonderbaarlijk goed in geslaagd! Chapeau!