je komt stoffen te kort.
Hoi Swifty,
dat maken ze je wijs hoor! Na 18 jaar ben ik nog steeds kerngezond... en stof heb ik met hopen liggen thuis (van de vele muren die ik al heb uitgebroken)
Ken je iemand die al 18 jaar nog nooit 1 dagje ziek is geweest?
Ja nu wel, nl den Zosten! En nee ik ben niet zwak! Ik heb vloeren gelegt, muren uitgebroken, zware ijzeren draagbalken gestoken enz enz... ben al 10 jaar aan het verbouwen! En het was niet ik die moe was maar die kerel die me helpte! Een kast van een carnivoor waar je schrik van krijgt als ie naast je staat! Echt!
Hij was aan het puffen en het blazen... ik dacht dat hij een spuit nodig had op dit moment!
Geloof me vrij, wij hebben de ervaring zelf. Wat ze ook tegenbeweren. Wie kan het trouwens beter weten dan de mensen die zo leven? Pure onzin? Integendeel loop eens binnen in een ziekenhuis, wat zit daar allemaal zeg... dat is niet ziek zijn van tekorten aan stoffen maar ziek zijn van "teveel" aan stoffen!
Nee Swifty geloof me vrij PURE KLINKKLARE ONZIN van die stoffen! Gewoon een drogreden!
Pas op dat wil niet zeggen dat we nooit es ziek kunnen worden hé. Maar we zijn alvast gezonder da's zeker!
De gezondste mensen zijn veganisten die gevarïeerd eten! Zeker weten!
Trouwens er heeft nog niemand dat gelezen zekers over India?
Eén miljard niet-vlees-etende-mensen wonen daar! Zijn die dan allemaal ziek?
?