Och, je moet het ook weten klaar te maken. Ik paneer die sitan. Lekker jong. Zonder paneer vind ik ze ook niet geweldig. In de paneer doe ik dan kruiden. Maar ja, ik had al gezegd dat ik een pikante ben.
Dit is geen reactie op de mijne,wat ik bedoel is; kijk gewoon eens naar het topic, "Vleeseter of Vegetartisch" Jullie zijn vegetarisch/veganisten: mij goed het is jullie keuze. Ik ben vleeseter,dan hoop ik van jullie kant ook een beetje respect. Die foto's met die proeven op dieren, vind ik ook niet kunnen,net als het doodknuppelen van jonge zeehondjes,enkel voor de pels, maar dat heeft totaal niets te maken met het feit dat je vlees eet of niet.
Waar ik me wel aan erger is het feit dat jullie hier door iedereen onder vuur lagen,en ik hier een foto plaatste van een steak-friet-groenten bord(die verwijderdt is) en nu mogen jullie wel plaatjes plaatsen van vegetarische schotels
Lieve St. zo zullen we niet overeen komen he.
St., ik heb op een normale wijze getoond wat ik eet. (Het topic is toch vleeseter of vegetarisch? ) dus ik mag niet zeggen wat ik eet, en de vege's wel??
Dus, ik zal(indien die vegetarische schotel niet verwijderdt is) nogmaals mijn "biefstuk-friet" bord posten,als die nogmaals werwijderdt wordt,zal ik met heel veel pijn in het hart nooit meer op RN komen!