Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
ik deed dat ook zo,het enige nadeel was dat de examenperiode in de zomer viel.Toen droeg ik steeds een minirokje,en werdt ik keer op keer betrapt he
ik heb trouwens nog een hele goeie, het is niet egt een spiektip maar je krijgt wel een hoog cijfer. dit moet je doen doe een doorzichtig shirtje aan. dat had een meisje uit mijn klas een ×tje en toen kreeg ze bij de volgende toets een 10.
alles onder je rok schrijven en dan de hele tijd je rok omhoog doen en ff kijken,geen leraar die zegt doe je rok is omhoog
je moet het op je rekenmachine zetten met watervaste stift in ut zwart valt niet zo op maar je kan het wel lezen. ben je klaar met je toets gewoon deo er over heen en het gaat eraf
Waar kan ik mij kandidaat stellen als leraar? Iedereen die zo voor mij komt te zitten zal ZEKER geslaagd zijn (de dames wel te verstaan he menno)
ja, ik deed het een dag later en toen ben ik van sgool gestuurd
vandaag hadden we een eco examen, was egt eitje kregen alleen maar juist- en onjuistvragenen leraar las ze voor. iedereen in de klas zat met het hoofd te schudden als het onjuist was en als het juist was knikte iedereen
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1062 gasten en 0 vaste bezoekers