Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Ik heb zo'n klep ofso op mijn rekenmachine en asl ik een wiskunde of een economie pw heb dan doe ik wel is een briefje daarin met formules ofso
alleen formules? ik schreef altijd het halve hoofdstuk op een klein papiertje in mijn rekenmachine
ik deed dat ook zo,het enige nadeel was dat de examenperiode in de zomer viel.Toen droeg ik steeds een minirokje,en werdt ik keer op keer betrapt he
vanmiddag zat ik een wiskundeproefwerk te maken en er zat een meisje in het lokaal die hem al gemaakt had en er een 10 voor had, toen vroeg ze voor de grap of ze even kon helpen en de leraar zei dat het van hem gewoon mocht dat had ze toen toch maar niet gedaan, spieken als het mag is helemaal niet leuk
ik heb een nieuwe manier je hoeft helemaal niet te spieken ofzo als je een toets terug krijgt gewoon, beetjuh aanpassen en dan uitleggen waarom je dat had opgeschreven en je maakt van elke onvoldoende een voldoende
hihi die methode gebruik ik altijd en als je dan voor het bureau staat een beetje.. eeh.. .laat maar
Bij vakken als Geschiedenis en Maatschappijleer moet je gewoon gigantische lulverhalen als antwoord doen, dat werkt altijd
hee! dat was mijn idee! Dan zit er namelijk altijd wel 'iets' wat goed is tusse
Bij Geschiedenis heb ik woensdag 5,5 kantje gebruikt
ja kijk, dat vind ik nou wel een beetje overdreven... ik gebruikte altijd 6 kantjes
Mijn record ligt op 7
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
978 gasten en 0 vaste bezoekers