We hebben er veel gevonden ja. Wie werd er eigenlijk genoemd? Was jij dat Heinz?
Ik heb snel even de uitleg gemaakt, zodat degene dat vast kan lezen. (Niet helemaal duidelijk overal)
SPOILER (mocht je het nog niet willen weten)
Lied 1:
- You know who i Am: Geert wist dat het Mil was, maar ging er toch uit.
- Niemand kon Mil achterna gaan over de brug, wat ook gezongen werd.
- Het is nummer 8 op de cd, dus de Mol zit in het groepje van 8
Lied 2:
- Warning sign: Milouska droeg een radioactief teken op haar t-shirt
- Ook nummer 8 op de cd
Lied 3:
- Gekommen um zu bleiben: Milouska vertelde dat ze gekomen was om te winnen en niet om vrienden te maken.
- Milouska was haar bril vergeten en het stond op het album: vom hier aum blind (ofzo)
Lied 4:
- I need more: opdracht in de fabriek waarbij Mil meer jokers pakte dan het mocht...
Lied 5:
- How am i different: De Mol is anders, Mil was als enige door niemand verdacht, wou als enige voor de vrijstelling, was als enige niet in een groepje bij het bankgeld opdracht.
Lied 6:
- My little buttercup: Op de soundtrack van the three amigos. Bij de schoolopdracht gingen de drie vrienden (?) samen in een groepje de opdracht doen: de finalisten samen.
Lied 7:
- Nummer op album men in black. In de kapel was de Mol zwart gekleed, maar er wordt gezongen: It aint me baby. Dus de men in black is dus niet man, maar de Mol is een vrouw.
Lied 8:
- Please read me. Milouska droeg regelmatig de M. Dus lees het! De Mol
- Peggy gaat naar huis, en ze had Milouska's boekje gelezen. Had het nu gelezen! (ik ben de Mol)
- Hint nummer 8: Milouska telt 8 letters': lees hem goed. Roderick heeft er ook 8, maar in hint 7 is er al gezegd dat het geen man was.
Lied 9:
- Lack of colour: Roderick kreeg een aanwijzing over de Mol. We konden nog niet zien. Maar eigenlijk geven ze al weg wat er stond. Iedereen had een andere kleur, behalve Milouska.