We hebben een winnaar!
En al mag ik zeggen, een heel verrassende winnaar. Dadaelus en Koekoe begonnen een discussie naar aanleiding van mijn toptijd. Daardoor kwam Dadaelus bovenaan te staan, maar plaatste na Koekoe een ongeldige post. De post daarop leek niet zo best, maar niet als je het bericht van Daedalus niet meerekend. En dat bleek dus het winnende bericht en dus niet het bericht erop, zoals gedacht werd.
Het podium eerst. Heel verrassend. De laatste dagen is het klassement op z'n kop gezet. Op de 3e plaats vinden wij een jongeman die in eerste instantie de regels niet helemaal snapte, het nog aan mij vroeg, maar de uitleg heeft blijkbaar geholpen, want een 3e plek is helemaal niet slecht ... Willemson!
Op de 2e plaats te gedachte winnaar. Iedereen dacht dat zij gewonnen had. Bodejos feliciteerde haar al. Maar Mirtjuh is toch echt 2e geworden! Maar zeker geen slecht resultaat. Eigenlijk is ze de enige favoriet die heeft stand gehouden. Want voor de rest staan er toch echt outsiders op het podium.
En dan de winnaar. Na ja, winnares. Of ze het zelf door heeft weet ik niet. Sterker nog, ze is er volgens mij de hele week niet. Spam dit topic dan maar vol met felicitaties voor haar, dan zal ze zich helemaal top voelen als ze weer terug is. De winnaar van de 1e editie van het traagste woord is ...
Bakkertje!!!
Bakkertje, van harte gefeliciteerd met de overwinning. Een verdiende zege, een slimme post. En de reactie daarop was notabene de nummer 2.
En zo vallen favorieten als Koekoe, Test, Tinuzzz, Bodejos, Daisy en Daedalus buiten de prijzen. Maar wees gerust. Er komt een nieuwe editie. Alle kansen dus om wraak te nemen op Bakkertje.
De einstand van 'het traagste woord' deel 1:
De eindstand
1. Bakkertje - 18 uur, 1 minuut en 46 seconden
2. Mirtjuh - 16 uur, 23 minuten en 8 seconden
3. Willemson - 14 uur, 8 minuten en 15 seconden
4. Daedalus - 13 uur, 8 minuten en 41 seconden
5. Lord Menno - 12 uur, 59 minuten en 8 seconden
6. Daisy - 12 uur, 53 minuten en 50 seconden
7. Koekoe - 12 uur, 52 minuten en 57 seconden
8. Bodejos - 12 uur, 46 minuten en 11 seconden
9. Levi123 - 12 uur, 10 minuten en 13 seconden
10. Guikie - 11 uur, 37 minuten en 15 seconden