`t Is wel behoorlijk gedurfd om het af te lassen ja, gezien het evenement dat het is, maar ik denk dat het verstandig is geweest. Even een superlokaal weerbericht van mij, het is op mijn kamer alleen al 35 graden
. Buiten in de brandende zon was het vandaag niet uit te houden. Ik denk dat je ook ballen moet hebben om dan maar gewoon te zeggen, we houden het voor gezien voor dit jaar. Wat ik niet begrijp is dat de boel sowieso al niet was ingekort! Er is geloof ik nog een officieel bericht uitgegaan dat de routes niet werden ingekort maandag...
En dat er mensen zijn gaan lopen heb ik niet meegekregen hoor? Ik weet dat er een paar Japanners vanmorgen op zoek waren naar de start vanmorgen. En verder kon men de routes niet lopen, want de bewegwijzering was verwijderd. Jos, jij hebt gehoord dat mensen echt zijn gaan lopen?
*zucht diep* Ik heb wel wat gehoord over het verschil tussen 1972 en nu, maar dat was vannacht na een heftige avond, dus dat ben ik een beetje vergeten hihi.
Ah, ik hoor net dat ze gaan kijken of de Vierdaagse op een andere tijd in het jaar door kunnen gaan als het minder warm is...(bron: jeugdjournaal
)
Ouch...en ik zie nu beelden van vanmorgen vroeg over de groepjes mensen die wel aan de start verschenen...echt zielig...En iedereen heeft het continu over die dijk en dat is zoooooooo waar, serieus, ik moet daar wel eens brieven rond brengen en ik kan me echt voorstellen dat dat een verschrikkelijk zwaar stuk is (het was toen in de warmte voor mij al zwaar!)
Nogmaals...hopelijk worden de zomerfeesten voor een deel van de wandelaars nog een beetje leuk...
Niet om de twee doden te negeren natuurlijk, maar dat is gewoon al duidelijk dat het verschrikkelijk is. Ik focus me nu een beetje op de rest van de tragiek van het niet doorgaan van de VierdaagseExcuus voor mijn onsamenhangende stukje
.