"Woestijnvis has sold the Mole's format to another 51 countries, including Japan and Kroatia."
51 landen dus... Het geld is binnen, waarom nog moeite doen, is het dat?
Toch vind ik het raar. Never change a winning team, tenzij je het beu bent of zo?
Hoe dan ook, Woestijnvis heeft me nog niet teruggemaild, ik hou jullie op de hoogte!
Vandaag dus naar Endemol geweest, in Vilvoorde, voor programma X weet je nog?
MAAR: dat wordt niets vrees ik, ik heb moeten invullen dat ik al eens had meegedaan aan een TV-spelletje (het was een expliciete vraag in de vragenlijst van vier pagina's) en ik denk dat ik door hen als "tweededehands" word beschouwd. Dat gevoel had ik toch, ik vond dat mijn voorstelling voor de groep met bijhorende vragen én het persoonlijke interview veel te vlot en vooral te snel ging. Aan de telefoon hadden ze me ook al gevraagd "Heb je ooit meegedaan aan een TV-spelletje?" en toen heb ik geantwoord (naar waarheid, want het is nog niet uitgezonden): "Ik ben nog nooit op de TV geweest". Maar nu kon ik er niet tussenuit dus...
Twee mogelijkheden:
- ofwel ben ik de perfecte kandidaat en weten ze dat al en zit ik in de tweede ronde;
- ofwel hebben ze uit beleefdheid nog een interviewke afgenomen, en vind ik morgen een mail in de bus "Tot onze spijt hebben wij uw kandidatuur niet kunnen weerhouden blablabla".
Ik denk dat het dat laatste is. Eén ding is zeker: ik ben voor hen blijkbaar geen twijfelgeval, dus het is erop, of er niet op! We zien wel...
Het leek me wel een beetje een raar spelletje, als ik het goed heb begrepen moet je het studiopubliek een tijdlang entertainen?
Ullep!
Al moet dat nog wel lukken.
Ook hiervan horen jullie het resultaat!