ik ben even de draad kwijt in jouw stormachtige succes naar de top; ben jij met twéé programma's bezig?
Twee programma's, inderdaad!
Maar jij kan in NL (denk ik) enkel naar Eén kijken, op 12/10 rond 20 uur, België Eén, Vriend Of Vijand. Het andere is op VijfTV, het programma begint in augustus, en de aflevering(en) waar ik bijzit worden ergens eind september en begin oktober uitgezonden, ... en bij deze is het dus officieel: ik doe ook mee aan
"Te Nemen Of Te Laten (TNOTL)"!!
"Dringel dringel* (GSM geringel deze middag)
Ikke: "Hoi, met Lukas!"
Stem: "Hallooooo, hey Lukas, hier Martine van Endemol, en raad eens..."
Ikke: "Je meent het niet?!"
Stem: "Toch wel! Proficiat! Je bent nu officieel kandidaat voor Te Nemen Of Te Laten!!"
Ikke: "WOOW KEITOF GEWOON!!"Stem: "Jouw opnameblok begint medio september en blablabla..."Ik ben het trouwens een beetje aan 't uithangen, want zondag speel ik als figurant mee in een videoclip van
Kate Ryan, als het vrouwtje niet aan 't bevallen is tenminste, want dat kan nu elk moment gaan gebeuren...
TNOTL had 6.000.000 kijkers in
Frankrijk, maar er waren zeker evenveel mensen die het een rotprogramma vonden omdat het gewoon mega-simpel is. Je moet het maar eens lezen, het komt er zo ongeveer op neer dat je een doos krijgt, en andere dozen moet openen, en zo kan je tot 100.000 euro winnen. Geen vragen, geen kwis, enkel lef en geluk. En gebabbel. En Felice. Dat belooft!