ah Lukas!!! een babietje op komst!! Heb je ook zo lang niet gesproken en kom vaak aan 't lezen van alle berichten niet toe. Is het zeker dat Biebeltje een hij wordt? Of is de wens de vader van de gedachte? Heel veel succes met de bevalling... Zelf vond ik bevallen een onvergetelijke ervaring, ik hoop echt dat dat voor Barbara ook zo zal zijn
Hey Stormpie! Lang geleden hé! (hey iedereen trouwens), het is heel zeker dat het een jongetje wordt, we hebben een punctie laten doen, het Y-chromosoompje was duidelijk zichtbaar, en op de echo zagen we ook iets bengelen.
Het is idd ons eerste kindje, wij hebben bewust wat langer gewacht, allé, vooral ik dan natuurlijk, want als het enkel van Barbara afhing hadden we er al veel langer gehad... We genieten echt met volle teugen van deze periode, klaar om te bevallen, allebei verlof, kinderkamer klaar, alles klaar, laat maar komen!
Hihi, ik een acteur? Neen, maar toch wel een keer figurant geweest... Het was me toch weer wat! Kate Ryan: Ik kwam mooi op tijd toe, om 17.55u, vertelde aan de man die het verkeer regelde dat ik
"the man with the suit" was en dat hij dat moest zeggen aan ene zekere Jochen. Ik mag verder rijden, maar moet mijn wagen ergens aan de kant zetten, alles stond al vol auto's. Jochen gevonden, die zegt dat ik nog even moet wachten, want hij was een beetje achter op schema. Goed, ik slenter wat rond en kijk wat rond, naar de getunede auto's en naar de fauna (de andere figuranten dus, veel jong en mooi volk, ik zal op 20 man na de oudste geweest zijn).
Jochen schiet van links naar rechts, schikt de auto's, en regelt vanalles. Ineens komt hij naar mij en zegt "Lukas, we gaan voor jou een auto zoeken. Jij bent zakenman en moet telefoneren en je heel kwaad maken dat je in de file zit. Sla op het stuur, vloek als een ketter, etc..." Ik krijg een mini toegewezen van iemand (die eruit moest), ik achter het stuur, ineens alles stil, Jochen komt nog eens langs en zegt dat ik écht boos moet zijn, *hop* mijn minike in de spotlights, lichtmeter voor mijn smikkel, 2 camera's die beginnen te draaien en 500 figuranten die zitten te kijken en nu pas begrijpen waarom die halve gare in zijn driedelig pak met das hier ook was, en AKTIE! Naja, teveel om te vertellen, maar ja kan me dus ECHT NIET missen in het begin van de videoclip, dat is zeker! Tenzij het barslecht was natuurlijk en ik geknipt word en ze alles opnieuw gaan doen.
Dit had ik dus niét verwacht, ik had een wat discreter rolletje in gedachten! Eigenlijk had ik niets in gedachten...
Het tweede deel heb ik overgeslagen, een fuif rond een truck en allemaal getunede wagens, ook voor de videoclip. Dat liet ik over aan de 40-minners.
Pas dus maar op met wat je wenst als je
een joekel van een vallende ster ziet!! (Werd trouwens ook in NL gespot, lees de replys maar!)
Naja, we zien wel wat het allemaal wordt, het was zeker weer een leuke ervaring!
Ik vrees trouwens dat volgend jaar geen Belgische mannen mee mogen doen met ER.
Ik hoop toch van wel! En als het zo is, dan zeg je ze het maar hé, dat ik geen acteur ben en zovoort!