Die heeft het natuurlijk veel te druk met het verschonen van luiers
Hoi Cynneke en Willemson en de rest!
Da's een feit, dat van die luiers!!!
Ik lees wel mee hoor, maar het tijdsverschil in uitzending speelt ook wel mee...
Andries is een zaaalig manneke: weent weinig, eet goed, drinkt veel, slaapt veel... juist zijne papa!
't Is gewoon genieten!! (En nieuwe pampers steken natuurlijk!)
Hij lacht al schitterend, herkent je en doet je na als je er tegen babbelt, eerste geluidjes, tongetje uitsteken als jij dat ook doet, ... Een onbeschrijfelijk gevoel gewoon!!! Met als logisch gevolg ook wat minder tijd voor het ER-forum natuurlijk, maar ik ben ook aktief op het Vijftv-forum, nu ik daar elke weekdag (gedurende bijna 2 maanden) op TV kom hé! De opnames namen ook heel wat tijd in beslag, nu ben ik nog tot 24/11 om 18u20 op VijfTV, maar in Nederland kunnen jullie dat niet volgen, ook niet via "programma gemist" op internet of zo (denk ik)...
Kate Ryan: daar kom ik dus inderdaad maar ff-kes in beeld, enkele reacties op gehad maar niet zo veel.
Mijn verschijning in het programma "Vriend of Vijand" is voorbij, en daar heb ik toch 1300 eurokes aan overgehouden! Daar kijken wel veel mensen naar blijkbaar. Grappig wel, ben twee dagen om 18u20 en om 20u05 én ook op JIMtv geweest (en nu nog steeds elke dag op Vijf TV dus), en je wordt aangesproken op straat en in de winkel... Dat geeft mi een KLEIN ideetjetje wat het moet zijn als je ER meedoet!
Ik heb de smaak nu wel serieus te pakken, ik heb nog een paar TV-projecten op stapel staan, dat laat ik jullie dan wel weten!
Voor de rest: ik ben nog steeds aanwezig hoor, alleen wat mee langs de zijlijn!!
XXX