Auteur Topic: [kandidaat NL] Bernadette  (gelezen 51760 keer)

Offline Stormpie

• Forumlid
Re: [kandidaat NL] Bernadette
« Reactie #120 Gepost op: 22-11-2006, 13:23:14 »
Er zit 3 mensen op het eiland. Bernadette, Ignace en Lenny. Bernadette kan dan met stemmen kiezen uit Lenny en Ignace. Als Lenny immuniteit wint kan Bernadette kiezen uit Ignace, Ignace en Ignace...
Dan lijkt het me logisch dat Bernadette ook op Ignace stemt ::) Geheim of geen geheim.. ze heeft geen andere keuze.
er was eens......

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #121 Gepost op: 27-11-2006, 23:19:28 »
Wat me nog is opgevallen over Bernadet, en wat ik nog niet hier heb gezegt:
Bernadette is eigenlijk best wel oneerlijk. Ze zit in biechts te zeuren op Linda en Wietske ("Het is allemaal zo nep") en op de eilandraad heeft ze commentaar op Curd ("In Nederland is er praatjesmakers"). Maar dit heeft ze nooit gezegt tegen de personen zelf volgens mij. In ieder geval niet op de manier zoals ze zei terwijl de anderen niet mee konden luisteren.
Best wel zwak

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #122 Gepost op: 30-11-2006, 16:35:51 »
Wat me nog is opgevallen over Bernadet, en wat ik nog niet hier heb gezegt:
Bernadette is eigenlijk best wel oneerlijk. Ze zit in biechts te zeuren op Linda en Wietske ("Het is allemaal zo nep") en op de eilandraad heeft ze commentaar op Curd ("In Nederland is er praatjesmakers"). Maar dit heeft ze nooit gezegt tegen de personen zelf volgens mij. In ieder geval niet op de manier zoals ze zei terwijl de anderen niet mee konden luisteren.
Best wel zwak

Je hebt niet alles gezien, het beslaat zoveel tijd in 1 aflevering. Dus dan is het wel erg hard om te zeggen dat het zwak is en oneerlijk. Ik kan mij niet voorstellen dat zij op haar mondje gevallen is tegen wie dan ook. Tegen Bert was ze ook niet mals over die vishaken.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #123 Gepost op: 30-11-2006, 18:57:26 »
Je hebt niet alles gezien, het beslaat zoveel tijd in 1 aflevering. Dus dan is het wel erg hard om te zeggen dat het zwak is en oneerlijk. Ik kan mij niet voorstellen dat zij op haar mondje gevallen is tegen wie dan ook. Tegen Bert was ze ook niet mals over die vishaken.
Ja daar heb je wel gelijk in, maar toch. Bernadette is over het algemeen positief neergezet in de afleveringen maar op dit punt vind ik haar niet positief (puur op de TV-beelden gebasseerd dan.)

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #124 Gepost op: 30-11-2006, 20:02:46 »
Ja daar heb je wel gelijk in, maar toch. Bernadette is over het algemeen positief neergezet in de afleveringen maar op dit punt vind ik haar niet positief (puur op de TV-beelden gebasseerd dan.)

Klopt, je mag natuurlijk je eigen gevoelens en mening hebben over een kandidaat. Ik ben niet objectief, dus eigenlijk moet ik gewoon mijn mondje houden. Ik vind je posts met regelmaat erg treffend en vaak ook gevat.  ::bravo::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #125 Gepost op: 5-12-2006, 02:11:18 »
Zo'n ::ok:: prestatie neergezet, Bernadette!!!

::bravo::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 5-12-2006, 09:18:06 »
Zo'n ::ok:: prestatie neergezet, Bernadette!!!

::bravo::

Bernadette,wat had ik het jou toch zoooo veel meer gegund de finaleplaats!
Isla Monte,4 dagen alleen had jij ook met gemak gekund!
Ikzelf denk dat dat ook best in Olga 's voordeel heeft gewerkt.
En natuurlijk de vooroordelen wat betreft een playmate en dan toch zo'n sterke vrouw zijn.
Helaas meid,maar petje af!
Ik vond jou sterker dan Olga.
Jij nam ook geen blad voor de mond maar je bleef de mensen wel met respect behandelen! ::zwaai::

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 5-12-2006, 10:40:24 »
Jij zult wel balen. Door zo'n lullige stemronde van de afvallers de finale mislopen (allicht, dat was te verwachten, jij was verder gekomen dan de afvallers, die tot overmaat van ramp ook nog eens vonden dat ze iets "goed te maken" hadden bij Olga... ::kots:: ). Ik durf wel te stellen dat jij helemáál dik van Lenny gewonnen had.

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #128 Gepost op: 5-12-2006, 11:16:14 »
lenny goed gedaan, olga goed gedaan, maar bernadette had ik het het meest gegund. de actie van lenny (ignace wegstemmen)was niet sympathiek, de actie van olga (het negeren van medespelers) was niet sympathiek. ik heb bernadette niet kunnen betrappen op zulk gedrag, bleef integer, sociaal, eerlijk, beschaafd en zette zich geweldig in tijdens de (laatste) proef. chapeau!!
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 5-12-2006, 12:38:18 »
Bernadette was niet mijn favoriet, maar ik had haar die finaleplaats wel meer gegund dan Olga.

Online Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 5-12-2006, 14:34:17 »
Bernadette was mijn favoriet, van begin af aan. Jammer dat het zo moest lopen. Ze had helemaal gelijk toen ze zei dat niet te verwachten was dat ze alle stemmen kreeg, omdat ze iedereen heeft weggestemd. Geen eerlijke kans volgens mij  ::ohno::
Keep calm and eat chocolates!

Offline lynn_mierlo

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 7-12-2006, 17:05:08 »
Bernadette was mijn favoriet, van begin af aan. Jammer dat het zo moest lopen. Ze had helemaal gelijk toen ze zei dat niet te verwachten was dat ze alle stemmen kreeg, omdat ze iedereen heeft weggestemd. Geen eerlijke kans volgens mij  ::ohno::

Vind ik ook, jammer...