Auteur Topic: [kandidaat NL] Bernadette  (gelezen 51786 keer)

Offline Suzie

• Forumlid
Re: [kandidaat NL] Bernadette
« Reactie #40 Gepost op: 16-10-2006, 23:16:22 »
@ Lautje,

Ik irriteer me aan jouw buik op die foto...
Ga op Linda's forum maar kritiek geven, want zij is pas irritant!

Bernadette is the best!

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #41 Gepost op: 16-10-2006, 23:17:47 »
Nou Lautje, ik vind het wel een mooi buikje hoor, ook al is het van één van je miepen ::tandpastasmiley::

Offline MissC

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 16-10-2006, 23:20:33 »
Wel mooi als je zegt dat je Linda Robinson onwaardig vind, omdat ze geen VUURTJE kan maken!
Maar volgens mij heb ik dat in de vorige aflevering ook van Bernadette gezien dat ze dat niet kan!

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #43 Gepost op: 16-10-2006, 23:26:57 »
die buik is van een van mijn etalagepoppen ::rofl::

verder ben ik prima in staat zelf mijn mening te typen in het topic waar ik post.
« Laatst bewerkt op: 16-10-2006, 23:29:06 door Lautjuh »

Offline moltje

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 16-10-2006, 23:33:10 »
bernadette is gewoon ::ok::

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 16-10-2006, 23:34:12 »
die buik is van een van mijn etalagepoppen ::rofl::
Sexy miepen heb jij ::rofl::

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #46 Gepost op: 16-10-2006, 23:38:49 »
Sexy miepen heb jij ::rofl::

jij moest eens weten..  ;)
ik hoop dat bernadette en de rest van de vrouwen snel afvallen, ik ga voor een van de mannen  ::ok::

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #47 Gepost op: 17-10-2006, 11:21:38 »
Wel mooi als je zegt dat je Linda Robinson onwaardig vind, omdat ze geen VUURTJE kan maken!
Maar volgens mij heb ik dat in de vorige aflevering ook van Bernadette gezien dat ze dat niet kan!

Wat een onzin, omdat ze tijdens een proef niet tot vuur komt. Ga toch heen, de dame was volgens mij de enige die daadwerkelijk vuur kon maken en aanhouden toen we aankwamen op dat eiland. Ik vind het jammer dat deze mensen op momentopnames worden beoordeeld. Maar goed veel meer krijgen jullie ook niet te zien, dus het valt niemand te verwijten. Maar wel jammer.... ::ohno::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline esthy

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 17-10-2006, 13:30:43 »
ik vond bernadette prachtig in aflevering 8; ik was al een fan van haar en ik bewonder haar steeds meer.
wat mij opviel was dat voor het vreetfestijn bernadette er niet zo goed uitzag en daarna was ze prachtig om te zien en ja een vrouw met "ballen" en helaas kan ik dat over de mannen gewoon niet zeggen of mijn idee moet met een volgende aflevering bijgesteld worden

Offline Suzie

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 17-10-2006, 14:15:26 »
ik heb tot nu toe niet gezegd dat linda geen vuurtje kon maken, niet dat ze het wel kan! Volgens mij heeft zij nog helemaal niets gedaan.

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 17-10-2006, 14:20:13 »
Ze is en blijft gewoon een Robinson, en daarmee punt uit  ::trots::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 17-10-2006, 20:18:04 »
ik heb tot nu toe niet gezegd dat linda geen vuurtje kon maken, niet dat ze het wel kan! Volgens mij heeft zij nog helemaal niets gedaan.

idd, ze is sociaal goed bezig maar daarbij blijft het...
Ik had meer gehoopt op een harde strijd...

Offline islandhopper

• Forumlid
  • please don't take it personal!!!
« Reactie #52 Gepost op: 18-10-2006, 09:05:39 »
Volgens mij vinden de andere kandidaten Bernadette ook allemaal wel heel tof. Zelfs de mannen van 'het complot' zeiden dat zij wel het meest Robinson-waardig is (van de vrouwen). Maar ja, ze willen zelf naar de finale, dus moet helaas B. er ook uit. Zit wel logica in, al ben ik het dit keer met Koen eens: dat is absoluut geen fair-play! ::kots::
En dat vind ik juist van Bernadette: écht een sportief mens, in alle opzichten! Helemaal leuk! De meest echte Robinson van deze serie, wat mij betreft!!!  ::bravo:: maar ik vind ook wijs van haar, dat ze wat minder de strijd ingaat dan Olga. Ze zegt wel wat ze ervan vindt, maar gaat niet tussen mensen zitten 'stoken': "Weet je wat Lenny over de meiden zei?" e.d. daarin vind ik haar ook positiever dan Olga...  ::jaja::
... ook gewoon maar een mening...

Offline esthy

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 19-10-2006, 13:58:28 »
islandhopper ben het helemaal mee eens. Ik had er nog niet zo over nagedacht maar het is idd stoken wat olga doet maar het is uit machteloosheid hoop ik en eigenlijk wel jammer dat ze dat heeft gezegd want ik had wietske en linda lekker in onwetendheid gelaten, sterker nog ik had mooi m'n mond gehouden over een complot en zo wie zo raar, na de samensmelting zit je toch niet meer in 2 kampen? je bent toch samengesmolten en dan is het toch ieder voor zich? dacht ik?  ::zwaai::

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 19-10-2006, 14:08:14 »
Volgens mij vinden de andere kandidaten Bernadette ook allemaal wel heel tof. Zelfs de mannen van 'het complot' zeiden dat zij wel het meest Robinson-waardig is (van de vrouwen). Maar ja, ze willen zelf naar de finale, dus moet helaas B. er ook uit. Zit wel logica in, al ben ik het dit keer met Koen eens: dat is absoluut geen fair-play! ::kots::
Waar staat in de regels dat je geen complot mag smeden dan ???

Offline Ramiro

• Forumlid
  • Where's that coconut when you need it?
« Reactie #55 Gepost op: 19-10-2006, 14:11:06 »
hear hear!
Groooagghhhhh-Ugh?

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 19-10-2006, 14:14:57 »
Nergens staat dat.. tuurlijk zijn stemafspraken toegestaan.. maar het lijkt me wel dat degene die de dupe gaat worden van zo'n stemafspraak en helemaal niets kan doen om het af te wenden, daar ook wel iets over mag zeggen. Ook wel meer dan iets. En ook wel niet zo vriendelijk. Dat heet geen stoken, dat is gewoon boos en als je boos bent wil je daar ook wel uiting aan geven. Starry Night heeft het mooi verwoord.. (ik weet alleen niet meer in welk topic)
er was eens......

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 19-10-2006, 14:16:58 »
Bernadette reageert anders dan Olga. Lijkt me ook logisch. Bernadette heeft een andere levenservaring, ongetwijfeld zal dat meespelen.
er was eens......

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 19-10-2006, 15:06:42 »
Nergens staat dat.. tuurlijk zijn stemafspraken toegestaan.. maar het lijkt me wel dat degene die de dupe gaat worden van zo'n stemafspraak en helemaal niets kan doen om het af te wenden, daar ook wel iets over mag zeggen. Ook wel meer dan iets. En ook wel niet zo vriendelijk. Dat heet geen stoken, dat is gewoon boos en als je boos bent wil je daar ook wel uiting aan geven. Starry Night heeft het mooi verwoord.. (ik weet alleen niet meer in welk topic)

Je schiet er alleen niet zoveel mee op, sterker nog ik denk dat er veel voor te zeggen valt dat je er vaak het tegenovergestelde mee bereikt. Als kijker werkte al dat nutteloze gekibbel mij al een beetje op de zenuwen. In de wetenschap dat wij maar een paar beelden hebben gezien zullen er in werkelijkheid nog wel meer 'discussies' hebben plaatsgevonden. De extra stem die Olga kreeg is in dit geval waarschijnlijk de redding geweest van Bernadette. Jezelf low profile houden en wachten op de eerste scheurtjes in de alliantie lijkt me een stuk verstandiger dan proberen schuldgevoelens op te wekken bij de rest.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 19-10-2006, 15:27:05 »
Tuurlijk is jezelf lowprofile opstellen verstandiger.. Maar Olga wist al dat ze er uit zou gaan.. Daar kon geen lowprofile meer iets aan doen. Dan heb je alleen nog de keuze tussen lam naar de slachtbank of strijdend ten onder.
En Bernadette heeft nog een paar dagen om de scheuren te ontdekken en vervolgens de verdiepen.
er was eens......