Auteur Topic: [kandidaat NL] Bernadette  (gelezen 51775 keer)

Offline Hoosh

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Bernadette
« Reactie #80 Gepost op: 1-11-2006, 00:19:56 »
misselijkmakend, wat ze allemaal over curd zei.  ::ohno::

Ik vond de reactie van Curd op die brieven tamelijk onsmakelijk, en bijzonder onsportief.
Ik kan niet zeggen dat ze ongelijk heeft over die tranen van Curd. Ik heb daar ook grote twijfels bij.

En die opmerking bij het stemmen.... hard, maar wel passend bij zijn karakter.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Bloesem

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 2-11-2006, 12:53:57 »
Zo denk ik er ook over.
En Bernadette is gewoon de ultieme robinson, samen met Lenny.

Offline loesje63

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 7-11-2006, 08:37:40 »
Je was goed gisteren Bernadette, heb echt van je genoten.
Grappig en doortastend met de proeven en je doorziet de spelletjes van de anderen.
Vond het echt lachen zoals je Lenny even lekker maakte met je broodje hamburger.
Moet kunnen! ::ok::

Offline Loezel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #83 Gepost op: 7-11-2006, 14:34:31 »
Ik vind Bernadette de laatste twee weken juist steeds minder leuk worden. Ze was echt één van mijn favorieten, maar het wordt echt minder. Juist dat gepsychologiseer over hoe iedereen denkt en voelt, daar heb ik niet zo'n behoefte aan eigenlijk... Ik vind haar steeds harder worden en dat heeft ze helemaal niet nodig, want zonder dat is ze echt een toppertje en één van de beste vrouwelijke Robinsons die we tot nu toe gezien hebben.

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 7-11-2006, 15:07:43 »
Ik vind Bernadette de laatste twee weken juist steeds minder leuk worden. Ze was echt één van mijn favorieten, maar het wordt echt minder. Juist dat gepsychologiseer over hoe iedereen denkt en voelt, daar heb ik niet zo'n behoefte aan eigenlijk... Ik vind haar steeds harder worden en dat heeft ze helemaal niet nodig, want zonder dat is ze echt een toppertje en één van de beste vrouwelijke Robinsons die we tot nu toe gezien hebben.
daar ben ik het volledig mee eens.ze word erg hard.jammer.ze is wel heel eerlijk maar ik vind dit haar niet echt sieren.toch blijft ze een favoriet van mij.hoop dat ze iets minder hard word nu want anders vind ik der niet meer zo toppie hoor! ::ohno::

Offline moltje

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 7-11-2006, 15:14:00 »
Bernadette echt leuk dat je de krabbenrace hebt gewonnen ::rofl:: ::ok::. En je was weer toppie ook al ben je de laatste tijd best hard je blijft mijn favoriet.

Offline Narya

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #86 Gepost op: 7-11-2006, 15:57:42 »
Bernadette laat de andere dames maar niet met rust over dat complot (ook al was het deze keer dan een inkoppertje). Ze heeft wel gelijk, maar ik krijg er inmiddels heel erg een "nu weten we het wel"-gevoel bij. Je maakt mij bovendien niet wijs dat zij niet met de mannen afgesproken heeft om samen op Wietske te stemmen (nadat de vorige afleveringen Linda telkens de pineut was), dus dat is feitelijk ook een complot. Oké, het grote verschil is dat er nu niemand weggestemd wordt die niet de kans heeft gekregen om zich te bewijzen, maar een afspraak blijft een afspraak, en ik dacht dat Bernadette daar niet aan deed.

Ergens geeft ze Wietske en Linda ook niet echt de kans om zich te bewijzen door hun toenaderingspogingen steeds belachelijk te maken en af te doen als nep. Het is toch niet meer dan logisch dat je je van je beste kant probeert te laten zien als je a) nog maar met vijven bent en b) weet dat je op de schopstoel zit?

Bernadette weet dat ze hartstikke veilig zit, wat de stemmen betreft, en gedraagt zich misschien daarom een beetje arrogant. Ik hoop dan ook eigenlijk dat Linda volgende week immuniteit wint en dat er dan gestemd moet worden.

(Nou ja, da's niet helemaal waar, ik hoop eigenlijk dat Linda er gewoon uitvliegt, maar goed. Ik zie haar ook geen immuniteit winnen, aangezien ze bij geen enkele proef tot nu toe ook maar íets gepresteerd heeft. Ze was zelfs niet sterk genoeg om die kip te laten staan terwijl ze wist dat ze in groot gevaar verkeerde, tamelijk onbegrijpelijk.)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #87 Gepost op: 7-11-2006, 19:35:09 »
dat is inderdaad wat me een beetje irriteert aan bernadette.

telkens dat complot er bij halen.... en mensen naar beneden halen. een beetje arrogant ja. ik kan me wel vinden in wat narya zegt.

maar het is net een beetje als bij curd... hij wordt nu een kontenlikker genoemd, ja wat moet hij dan??!!
als hij asociaal en onbeschoft ging doen bij koen en olga, was het dan wel goed geweest?

Offline esthy

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 8-11-2006, 14:21:31 »
Bernadette blijft voor mij de vrouwelijke robinson kan er niets aandoen hard of niet hard (het gaat ook naar het einde van het spel dus je moet wel een beetje hard zijn he)doorzagend over wel of geen complot kan me niks schelen ik vind bernadette zo  ::ok::

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 11-11-2006, 11:38:43 »
Dat ze geen duimbreed toelaat tov Wietske en Linda dat begrijp ik maar al te best. Die 2 dames hebben alleen maar harde complotten willen smeden en de 3 (Koen, Olga en Bernadette) totaal geen kans willen geven. Alleen had ze, volgens mij, wel een "geste" kunnen doen tov Lenny. Lenny gaf haar tenslotte toch een brief van het thuisfront maar voor de neus van Lenny kaapt ze wel de hamburger weg. Dan had ik toch een gevoel van : och arme Lenny dat had ik jou nu toch echt gegund.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 11-11-2006, 17:26:49 »
Dat ze geen duimbreed toelaat tov Wietske en Linda dat begrijp ik maar al te best. Die 2 dames hebben alleen maar harde complotten willen smeden en de 3 (Koen, Olga en Bernadette) totaal geen kans willen geven. Alleen had ze, volgens mij, wel een "geste" kunnen doen tov Lenny. Lenny gaf haar tenslotte toch een brief van het thuisfront maar voor de neus van Lenny kaapt ze wel de hamburger weg. Dan had ik toch een gevoel van : och arme Lenny dat had ik jou nu toch echt gegund.

ehm.. Linda en Wietske die alleen maar harde complotten wilden smeden?? Ik vraag me af of de Robinson die jij ziet dezelfde is als die ik gezien heb. Bij mijn weten kwam het idee voor het eerste en later ook voor het tweede complot toch echt uit de koker van Ignace en Lenny en waren Linda en Wietske 'slechts' meelopers. Daarnaast zie ik absoluut niet waarom Bernadette een geste richting Lenny zou moeten maken. Om te bedanken voor die brief??? Het was van Lenny niet meer dan netjes om Bernadette haar brief te gunnen. Als goedmakertje voor het complot.
Btw... Bernadette gunde Lenny die hamburger zeker, maar ze gunde die hamburger meer aan haarzelf. En terecht. ::jaja::
er was eens......

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 12-11-2006, 00:07:10 »
plus dat er geen complot in beeld is geweest maar ze stemden wel allemaal op wietske.. rara.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 12-11-2006, 00:12:57 »
poeperdepoe... en de andere stemmen gingen naar Bernadette... Hoezo afspraakjes??
er was eens......

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 12-11-2006, 00:27:57 »
dat dus niet alleen linda en wietske complotten aanhouden... daar doel ik op.

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 13-11-2006, 17:21:27 »
poeperdepoe... en de andere stemmen gingen naar Bernadette... Hoezo afspraakjes??

ik denk niet dat dat een afspraak was tussen de 2 dames. Bernadette gaf ze een flinke veeg uit de pan na die wezijnalzovergekomendialoog van die 2. Logisch vervolg is de stemmen op de eilandraad....

Ik vind Bernadette niet altijd even sympathiek moet ik eerlijk bekennen. De Ultieme Robinsonster zoals ze soms afgeschilderd wordt vind ik sterk overdreven. Wat doet ze op het eiland behalve roddelen over de anderen? Niet zo heel veel....
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 13-11-2006, 18:19:42 »
Mijn verhaal staat los van het wel of niet mogen van de kandidaten.

En of die stemming toeval is.. zou heel goed kunnen, evenals het wegstemmen van Wietske. Maar de kans dat het geen toeval is is ook aanwezig.
er was eens......

Offline lynn_mierlo

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 13-11-2006, 18:58:04 »
Van dat stemmen weet ik niet of het een complot was hoor. Ze zijn niet met veel mensen meer, en als ze dan toevallig op de dezelfde persoon stemmen hoeft dat nog geen complot te zijn.
En verder over dat Bernadette veel harder word, zou best wel eens kunnen maar dat kan ik haar ook niet kwalijk nemen. Je leeft daar zo'n tijd in die omstandigheden en ik denk dat je dan zowiezo wel wat harder word.

Maar ondanks dat blijft ze toch echt mijn favoriet.
Geweldig die tukkerse humor!
(Heel herkenbaar want ik kom zelf ook uit Borne.) 

Offline Stesje

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 15-11-2006, 16:32:16 »
Ik vind Bernadette  ::ok:: Ik vind haar een hele sterke vrouw.

Offline islandhopper

• Forumlid
  • please don't take it personal!!!
« Reactie #98 Gepost op: 17-11-2006, 19:13:07 »
 ??? Ben zeer verbaasd over wat ik las: Bernadette zou hard zijn, niets presteren, en roddelen  ::oink::
Nou ja zeg. Daar ben ik het dus hélemaal niet mee eens.
BERNADETTE RULES  ::ok:: YEAH, FOREVER  ::jaja::
Ik ben het elke keer helemaal eens met haar conclusies. Hoe ze met haar man omging en vertelde over haar kinderen... ik vind haar gewoon hélemaal leuk, en heel echt overkomen.  ::joehoe:: Van mij mag ze winnen! En ik ben het ook eens met hoe ze over Linda en Wietske denkt. Beetje zielig was het wel voor Wietske, maar ik had ook zoiets: eigen schuld, dikke bult  ::zwaai::
... ook gewoon maar een mening...

Offline A_Cornel

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 18-11-2006, 11:49:58 »
Bernadette is Super!! ;D
De secetaresse van me vader.
Ik heb van bernadette na die aflevering het schelpje gekregen.( van het kreeftje Cornel)
Ze moet gewoon winnen!
P.S. Cornel schrijf je met 1 L.

Doei A..
« Laatst bewerkt op: 18-11-2006, 11:52:45 door A_Cornel »